NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 664
  • 2 128

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Nyt lähtee kyllä tuo kaikkien jumaloima TW synergia mun joukkueesta. Ei sitten mitään eroa onko päällä vai ei, samalla tavalla tulee otteluita joissa kenenkään luistin ei liiku ja vastustaja tekee jokaisella laukauksella maalin. Talbot ei ota mitään kiinni, vissiin nyt oon pelannut jotain 30 peliä tuon TW synergian kanssa ja Talbotin torjunta% jotain 81. Eikä muutenkaan jaksa roikotella jengissä mitään Condria tai De la rosia. Nousin 10 divarista kutoseen ihan mitättömällä joukkueella siten että jokaisen divarin jälkeen sai mestaruuspakan auki, parasta pelaajaa en edes muista kun niistä tulee vaan jotain logoja ja hopeakeräilykortteja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@PatrickKane95 Mulla Talbot pelasi tasan kaksi peliä ja sen jälkeen ollut vain synergian takia kakkosena. Aivan järkyttävä imuri, toisin kuin taas Halak, joka ollut loistava.
 

Matsku

Jäsen
LPS-hinnan poistuminen näkyvistä on muuttanut kivasti markkinoita ja rahanteko on jopa helpompaa kuin ennen, kunhan vaan on hinnoista ja pelaajien arvoista kartalla. Eilen joku oli laittanut POTG-Hutchinsonin (muuten turha 85 ovrl veskari, mutta rankasti hintaa nostava +2 tw-synergia) 7,5k:lla myyntiin ja kerkesi olla 6 minuuttia kaupassa, kun poimin sen talteen vikoilla puckseilla. No ei muuta kuin 170k:lla tunnissa eteenpäin ja 89 MS-Laine hankintaan.

Kivasti meni Jetsin kakkoskassari ja Laineen toisiksi arvokkain erikoiskortti lopulta päittäin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joulun antamisen setit sitten nyt luvassa: #NHL17 Twitterissä: "The next Limited Time Set in #NHL17 is the Gift of Giving set! https://t.co/tODdFmHTVX"

10 eri settiä, joista 5 pelaajia (90 Malhotra, 90 Versteeg, 91 D.Boyle, 87 D.Boyle, 87 Sakic) Loput sitten 1 random nonrare goldplayer -> random jersey 10 nonrarea -> 1 rare jne.

Hyvin nousi nonrare- ja rare-pelaajien hinnat, joten käykää rahastamassa jos ette settejä tee. Itse vetelin 7 noita nonrareja, yhden paidan ja vetelen tuon yhden 50 rare -> 12 rarepack-setin. Jokainen setti antaa pisteitä Giving Pooliin, josta saa sitten 6.1. jotain tiettyä. Lisään kuvakaappauksena nuo tierit, kun en huomannut nyt nopealla haulla missään tuota viestiä ja kiire tekemään töitä.
 

Liitteet

  • tierit.jpg
    tierit.jpg
    202,5 KB · kertaa luettu: 435

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eli siis ymmärtääkseni siellä on sitten pahimmillaan taas jokaisella 90+ pelaaja kokoonpanossa. John Scott pilasi mulle lopullisesti NHL16 HUT:n, toivottavasti tuo Richards ei tee sitä tälle pelille.
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voisi kuvitella, että noita palkintoja ei voi myydä sitten eteenpäin. Varsinkin jos yhteisönä päästään 8-10 tasoille, niin hiilikorttien hinta tippuisi nopeammin kuin Saara Aallon relevanttius.

Pistin itse noihin setteihin vaan kaikki starter packista saadut pelaajat, joita ei voi myydä eteenpäin. Luotan, että luottokorttisoturit hoitavat loput. 25. päivään asti joka ilta päivittyy Twitteriin ja HUTin etusivulle millä tasolla mennään yhteisönä, niin pääsee vähän seurailemaan missä mennään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Snoga ei voi, mutta sehän se juttu juuri onkin. Sitten siellä on taas aivan jokaisella se hiton 94 ovr Richards. Menee vähän maku.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Sinnehän se Richards menee huomaamatta trevorlindenien ja muiden herojen sekaan, noitahan on joka jengi pullollaan jo nyt. Joka jumalan pelissä aloitusvalikossa vastustajalla patsastelee sama Trevor Team Wheel Linden.
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sitten siellä on taas aivan jokaisella se hiton 94 ovr Richards.
Jos kaikki tuon saman kortin saa, niin eipä se paljon eroa siitä ettei kellään olisi tuota korttia mun mielestä. Kukaan ei saa etua ja jos kyrsii, että vastustajan Richards heitti 3+2 tehot, niin sitten voi viedä oman Maikkinsa vieroitukseen.

Joka jumalan pelissä aloitusvalikossa vastustajalla patsastelee sama Trevor Team Wheel Linden.
Jep. Jos joukkueessa on useita 94 arvoisia pelaajia, niin peli voisi välillä heittää muitakin siihen aloitusvalikkoon. Eivät vastustajat olisi yhtä peloissaan, jos siinä esimerkiksi omalla kohdalla Al MacInnis tai Steve Sullivan seisoskelisivat. Tai sitten vaihtoehtoisesti perhekuva kaikista kolmesta, mieluiten jouluisella teemalla. Tonttulakit ja jouluiset villapaidat päällä.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Tuli laitettua kokoonpanoa uuteen uskoon. Tänään netti pätkinyt koko hiton päivän, joten huomenna sitten pelit tulille.

Graves-Linden-Gaborik
TOTW-Grabner-MOV-Thornton-Voracek
MOV-Sedin-TOTW-Bergeron-MOV-Sedin
TOTW-Nielsen-Kesler-Hagelin

Marleau-TOTW-Weber
TOTW-Edler-TOTW-Ristolainen
TOTW-Methot-TOTW-Sustr

Halak-Talbot

Seuraavaksi sitten säästämään MOV-Zuccarelloon, joka korvaa Hagelinin. Sen jälkeen Marleau saa vaihtua oikeaan puolustajaan ja olisi kiva saada joku ei niin HMV-kaveri Halakin tilalle ykköseksi.

Taitaa olla kaikki laiturit leftejä ja sentterit righteja? Pelaajien kunnoissa on sulla isot erot. Itse pyrin laittamaan mahdollisimman saman kuntoisia pelaajia ketjuun.

Osta TOTW Jones maaliin, kun on vielä pakoissa. Saa varmaan jollain 10k:lla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@WhySoSerious Joo noi kätisyydet vähän kusee, mutta synergiat pakottaa nyt vielä toistaiseksi pitämään kätisyydet noin. Saa nähdä mitä sitten on kun Sedinit saa upgradet ja myyn ne pois (jos myyn). Jumbo-Joe on ainoa lefti senttereistä.

@Snoga No mulla meni maku siihen kun _aivan jokaisella_ oli se Scott siinä aloitusvalikossa. Kokoonpanon variaatiot tuo kivaa lisämaustetta peleihin.
@Pordinard Ilmeisesti ylempien divareiden ongelma? Alemmissa en ole nähnyt vielä, pelejä kun tosiaan ei paljoa mulla ole HUT:ssa pelattuna.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
87 joulupukki Sakic 90k ja 92 legenda Sakic 115k. Ei noi setit nyt oikein osu.Tosin ihan EAn tyylillä tehdään kaikki puolihuolimattomasti. Pistäis nyt edes Leclairia ja Renbergiä niin voisi vaikka legion of doomia kasailla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko joku tehnyt sitä 50 rare gold-players -> 12 rare gold players pack-settiä? Itse aloin nyt vähän tuon kanssa arpomaan ja voisin ehkä sittenkin myydä nuo 50 pelaajaa. Yhden videon näin youtubessa ja Don´t be Saad sai Ryan Johansenin + kasan discardpaskaa tuosta.

Tuli ostettua TOTW-Jones 7k:lla. Kiitos vinkistä @WhySoSerious
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Niin vain eli joukkue aikaisen joululahjan myötä. Divarivoitoista Bob maaliin ja Zucca kehiin kanssa. Konecny on jäätävän nopea ja sopii kiekkoproffan sekä Oshien seuraan. Aho on ainakin itselläni törkeän hyvä. Muutenkin aika levottomia ominaisuuksia Aholla ja Konella. Peruskorteilla siis. Matthewsista vasta yhden ottelun otanta, mutta hyvältä vaikuttaisi. Synergioista neljä auki. TW yhtenä.

Pavelski-Getzlaf-Matthews
Kessel-Carter-Zuccarello
Oshie-Konecny-Aho
Lindholm-Hertl-Nieto

Krug-Hamilton
Gostisbehere-Ristolainen
Campbell-Larsen

Bob(Talbot)
 
Onko joku tehnyt sitä 50 rare gold-players -> 12 rare gold players pack-settiä? Itse aloin nyt vähän tuon kanssa arpomaan ja voisin ehkä sittenkin myydä nuo 50 pelaajaa. Yhden videon näin youtubessa ja Don´t be Saad sai Ryan Johansenin + kasan discardpaskaa tuosta.

Tuli ostettua TOTW-Jones 7k:lla. Kiitos vinkistä @WhySoSerious
Itse tein eilen tuon kahdesti. :D Maininnan arvoisia Ryan Getzlaf, Tuukka Rask ja Dougie Hamilton.

Miten tuosta TOTW Crosbysta nyt pääsisi eroon? Ostaako joku oikeasti näitä 800k pelaajia?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Möin kaikki pelaajat pois mitä sain ja 5 untradeable-rarea jäi kokoonpanoon. Teen tuon yhden setin vielä sitten myöhemmin pois, kun saan lisää noita untradeable rareja. Ostin Hanifinin POTG-kortin 20k:lla (2 X TT) ja nyt tape-to-tape tiimisynergia on yhden päässä. 3k jäi halvasta Landeskogin MOV-kortista puuttumaan, osti joku muu tuon 47.5k:lla. Pitää säästää väliraha ja ostaa huomenna pois tuo, Landeskogilla on 27 peliä 400 pelin rajaan, josta voi tulla milestone.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jep, seteistä 30 rare pelaajaa, ja kaks 87 oli parhaat... Matthews ja Barrie...
Pari 86 ja loput 85... Kyllä nyt on jouluinen mieli...
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Huhhuh, vihdoin sain kairattua sen kaivatun kakkosdivarin mestaruuden ja kyllähän tuo uurastus kannatti: Palkintopakasta TOTW-Atkinson (88 ovr) meikäläisen kolmosketjun laidalle :)

Noista setityksistä ei kyllä ole meikäläinenkään mitään merkittävämpää saanut: Dustin Byfuglien, M-A Fleury ja Phil Kessel ainoat mainintakelpoiset.. Muut vetelee sitten Pat Kaneja sieltä.
 

HokiHero

Jäsen
Kerrankin peli osaa vähän palkita vitutuksen hetkellä.
Ensin pelissä en saa mistään sisään ja rankkareissa häviö niin, että kaveri kolme kertaa vain luistelee kohti ja laukoo kiekon maata pitkin molarin längeistä vaikka olen perhosessa (en kyllä tiedä torjumisesta mitään ja en siis tiennyt miten tuo otetaan pois) ja tämän vuoksi kolmosen mestaruus jää pisteen päähän.
Päätin sitten vaihtaa kultapelaajia harvinaiseen kultapelaajaan ja pakasta tulee aivan turha ovr 85 Soderberg.
Viimeisenä oljenkortena ostan 7,5k kultapakan ja sieltä tulee Tarasenko jonka arvo taitaa olla noin 300k, kerrankin kiristys pääkopassa helpotti ennen pelin sulkemista..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@HokiHero Sehän tuossa juuri on, että kun peli pääasiassa aiheuttaa vain pääkopan kiristystä, niin miksi hitossa mä sitä pelaisin. Keksin 10 parempaakin ajanvietettä kuin HUT tai FUT pelien osalta ja oikeastaan ainoa syy miksi pelaaminen kentällä on vähentynyt joka vuosi kun uusi konsolisukupolvi tuli myyntin.

Hullu saa olla että itseään kiduttaa henkisesti jatkuvalla syötöllä.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mikä vattu siinä on, kun ei niitä asetuksia voi laittaa valmiiks, vaan pitää säätää ennen pelin alkua?
Viis tollasta tolloo tuli peräkkäin vastaan...
 
Sain kuin sainkin Crosbyn myytyä tuolla 800k hinnalla. Mitäs sitä sitten? Onko kukaan testannut tuota POTG-Ristolaista? TOTW RR on ainakin melko diesel, mutta kun miehestä tykkään, niin mielelläni hänet joukkueessa pitäisin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Sain kuin sainkin Crosbyn myytyä tuolla 800k hinnalla. Mitäs sitä sitten? Onko kukaan testannut tuota POTG-Ristolaista? TOTW RR on ainakin melko diesel, mutta kun miehestä tykkään, niin mielelläni hänet joukkueessa pitäisin.
Jos on ton verran hynkkä niin eikö nyt ole aika sama testata ihan keitä pelureita haluat? :D Hinnat tuskin dramaattisesti nuista tippuvat kuitenkaan niin ei mitään mahotonta kassavajetta tule. Itsellä on kyllä Weber osoittautunut melkoiseksi hankinnaksi. Yhdesä pelissä teki 3+2 3 läpiajomaalia :D Eilen tuli taas yksi läpiajomaali tilille. Senkun vain puskee eteenpäin - ei horju niin helpolla - vähän jalkakynää tai laidasta pakin ohi ja avot. Sen sijaan MOV-Steen ja MOV-Larkin ovat olleet melko kuraa. Lähti Larkin aika nopsaan myyntiin pois. Steeniä nyt roikotan jengissä jos se sais nuo rajapyykit nyt pyyhittyä yli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös