@PatrickKane95 Mulla Talbot pelasi tasan kaksi peliä ja sen jälkeen ollut vain synergian takia kakkosena. Aivan järkyttävä imuri, toisin kuin taas Halak, joka ollut loistava.
Jos kaikki tuon saman kortin saa, niin eipä se paljon eroa siitä ettei kellään olisi tuota korttia mun mielestä. Kukaan ei saa etua ja jos kyrsii, että vastustajan Richards heitti 3+2 tehot, niin sitten voi viedä oman Maikkinsa vieroitukseen.Sitten siellä on taas aivan jokaisella se hiton 94 ovr Richards.
Jep. Jos joukkueessa on useita 94 arvoisia pelaajia, niin peli voisi välillä heittää muitakin siihen aloitusvalikkoon. Eivät vastustajat olisi yhtä peloissaan, jos siinä esimerkiksi omalla kohdalla Al MacInnis tai Steve Sullivan seisoskelisivat. Tai sitten vaihtoehtoisesti perhekuva kaikista kolmesta, mieluiten jouluisella teemalla. Tonttulakit ja jouluiset villapaidat päällä.Joka jumalan pelissä aloitusvalikossa vastustajalla patsastelee sama Trevor Team Wheel Linden.
Tuli laitettua kokoonpanoa uuteen uskoon. Tänään netti pätkinyt koko hiton päivän, joten huomenna sitten pelit tulille.
Graves-Linden-Gaborik
TOTW-Grabner-MOV-Thornton-Voracek
MOV-Sedin-TOTW-Bergeron-MOV-Sedin
TOTW-Nielsen-Kesler-Hagelin
Marleau-TOTW-Weber
TOTW-Edler-TOTW-Ristolainen
TOTW-Methot-TOTW-Sustr
Halak-Talbot
Seuraavaksi sitten säästämään MOV-Zuccarelloon, joka korvaa Hagelinin. Sen jälkeen Marleau saa vaihtua oikeaan puolustajaan ja olisi kiva saada joku ei niin HMV-kaveri Halakin tilalle ykköseksi.
Itse tein eilen tuon kahdesti. :D Maininnan arvoisia Ryan Getzlaf, Tuukka Rask ja Dougie Hamilton.Onko joku tehnyt sitä 50 rare gold-players -> 12 rare gold players pack-settiä? Itse aloin nyt vähän tuon kanssa arpomaan ja voisin ehkä sittenkin myydä nuo 50 pelaajaa. Yhden videon näin youtubessa ja Don´t be Saad sai Ryan Johansenin + kasan discardpaskaa tuosta.
Tuli ostettua TOTW-Jones 7k:lla. Kiitos vinkistä @WhySoSerious
Itellä paras 88ovr Luongo, loput pikamyyntikamaa.Jep, seteistä 30 rare pelaajaa, ja kaks 87 oli parhaat... Matthews ja Barrie...
Pari 86 ja loput 85... Kyllä nyt on jouluinen mieli...
Jos on ton verran hynkkä niin eikö nyt ole aika sama testata ihan keitä pelureita haluat? :D Hinnat tuskin dramaattisesti nuista tippuvat kuitenkaan niin ei mitään mahotonta kassavajetta tule. Itsellä on kyllä Weber osoittautunut melkoiseksi hankinnaksi. Yhdesä pelissä teki 3+2 3 läpiajomaalia :D Eilen tuli taas yksi läpiajomaali tilille. Senkun vain puskee eteenpäin - ei horju niin helpolla - vähän jalkakynää tai laidasta pakin ohi ja avot. Sen sijaan MOV-Steen ja MOV-Larkin ovat olleet melko kuraa. Lähti Larkin aika nopsaan myyntiin pois. Steeniä nyt roikotan jengissä jos se sais nuo rajapyykit nyt pyyhittyä yli.Sain kuin sainkin Crosbyn myytyä tuolla 800k hinnalla. Mitäs sitä sitten? Onko kukaan testannut tuota POTG-Ristolaista? TOTW RR on ainakin melko diesel, mutta kun miehestä tykkään, niin mielelläni hänet joukkueessa pitäisin.
Heh, tulihan tuota eilen tuhlailtua. 89 MS Laine ja Burns uusina miehinä sisään. Lisäksi päivitin siniseen WC-Marchandiin, mustaan WC-Goshisbereen, TOTW-Puljujärveen ja tarjouksen jätin tuosta POTG-Ristolaisesta. Maaliin ajattelin hommata joko Pricen tai Royn. Suhteellisen saman hintaisia kavereita molemmat (+/- $100k) Price kiinnostaisi noin niin kuin muuten enemmän, mutta kun Roylla on 1Tx2... Kellään kokemuksia noista mokeista?Jos on ton verran hynkkä niin eikö nyt ole aika sama testata ihan keitä pelureita haluat? :D Hinnat tuskin dramaattisesti nuista tippuvat kuitenkaan niin ei mitään mahotonta kassavajetta tule. Itsellä on kyllä Weber osoittautunut melkoiseksi hankinnaksi. Yhdesä pelissä teki 3+2 3 läpiajomaalia :D Eilen tuli taas yksi läpiajomaali tilille. Senkun vain puskee eteenpäin - ei horju niin helpolla - vähän jalkakynää tai laidasta pakin ohi ja avot. Sen sijaan MOV-Steen ja MOV-Larkin ovat olleet melko kuraa. Lähti Larkin aika nopsaan myyntiin pois. Steeniä nyt roikotan jengissä jos se sais nuo rajapyykit nyt pyyhittyä yli.
Noista kahdesta mä menisin Roylla, mutta mitä olen redditissä lukenut saman hintaluokan maalivahdeista, Olaf Kolzig (1T 2P, CG 2P) on kerännyt myös paljon kehuja. Itse en ole häntä käyttänyt, mutta yhtään negatiivistä viestiä en ole hänestä löytänyt. Tai sitten markettiin vaan kyttämään WCOH-Josephia, joka antaa sekä Team Wheeliin että Long Range Bombersiin +2.Price kiinnostaisi noin niin kuin muuten enemmän, mutta kun Roylla on 1Tx2... Kellään kokemuksia noista mokeista?