NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 664
  • 2 128

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hah! Pelasin sitten ekan onlinepelin ihan ihmistä vastaan. Tuota Draft-juttua kokeilin. Ihan heti huomasin, että vastustaja on helvetisti parempi ja lisäksi omat jätkät oli perkeleen hitaita jostain syystä. Sellanen tervapeli oli siis odotettavissa, ellei jotain todella ihmeellistä tapahdu.

1. erä - 4 - 0 turpaan. Olin niin paljon huonompi, että ainoa asia joka vitutti oli kun tuo kaikki hidastukset katteli. Mutta siis en vaan löytänyt keinoa saada kiekkoa pois ekassa onlinepelissä - se mailannosto ei todellakaan enää pelitä.

No ekalla erätauolla sain yksityisviestin "please just leave the game gonna get faster both you and me just start a new draft". Kun vastasin että alottakoot itse uuden jos haluaa niin tuli vastaus "do you really think you can win this".

Hah hah! Oikeastaan nauratti. Loppupelin tuo pyöri oman maalin takana, luisteli karkuun ja yritti tehdä mahdollisimman nöyryyttäviä maaleja. Siis helvetin hyvä oli pelaamaan, mutta pitäskö mun jotenkin tajuta siirtyä ison ja mahtavan tieltä vai? Oli todellakin hieno kokemus ekasta onlinepelistä.

Niin taisin tuon pelin hävitä 8-0, ei mitään selittelyjä - paskahan mä vaan olen. Tosin sen Price otti kyllä useamman loistokopin.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Yllättäen on Sakic muodostunut ongelmaksi, kun ei tahdo millään löytyä ketjukavereita mitkä toimisi.
12 peliä tehoilla 2+3 ja -9
Samaan aikaan Neely kakkoskentässä JVR ja Koivu kavereinaan 8+6 ja +9
On koitetuut Eichelia, Jagria, Okposoa, Brassardia, Grandlundia ja ei oikein mikään toimi. Tässä jo mietin jos Siirtäisi Sakicin laitaan ja hankkisi Sedinin veljekset siihen kaveriksi.


No ekalla erätauolla sain yksityisviestin "please just leave the game gonna get faster both you and me just start a new draft". Kun vastasin että alottakoot itse uuden jos haluaa niin tuli vastaus "do you really think you can win this".

Näitähän riittää, kun draftista ei taida saada kun niitä kortteja. Typerää käytöstä kyllä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Näitähän riittää, kun draftista ei taida saada kun niitä kortteja. Typerää käytöstä kyllä.
Aika ylimielistä mun mielestä. Joo, ymmärrän että on helvetin kova pelaaja mutta lähtekööt ite meneen jos vituttaa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hah! Pelasin sitten ekan onlinepelin ihan ihmistä vastaan. Tuota Draft-juttua kokeilin. Ihan heti huomasin, että vastustaja on helvetisti parempi ja lisäksi omat jätkät oli perkeleen hitaita jostain syystä. Sellanen tervapeli oli siis odotettavissa, ellei jotain todella ihmeellistä tapahdu.

1. erä - 4 - 0 turpaan. Olin niin paljon huonompi, että ainoa asia joka vitutti oli kun tuo kaikki hidastukset katteli. Mutta siis en vaan löytänyt keinoa saada kiekkoa pois ekassa onlinepelissä - se mailannosto ei todellakaan enää pelitä.

No ekalla erätauolla sain yksityisviestin "please just leave the game gonna get faster both you and me just start a new draft". Kun vastasin että alottakoot itse uuden jos haluaa niin tuli vastaus "do you really think you can win this".

Hah hah! Oikeastaan nauratti. Loppupelin tuo pyöri oman maalin takana, luisteli karkuun ja yritti tehdä mahdollisimman nöyryyttäviä maaleja. Siis helvetin hyvä oli pelaamaan, mutta pitäskö mun jotenkin tajuta siirtyä ison ja mahtavan tieltä vai? Oli todellakin hieno kokemus ekasta onlinepelistä.

Niin taisin tuon pelin hävitä 8-0, ei mitään selittelyjä - paskahan mä vaan olen. Tosin sen Price otti kyllä useamman loistokopin.
Joo itsekkin huomasin kun koitin tuota Draft online tilaa että eihä tästä tule mitään. Hyvä että kiekkoon pääsee välillä käsiksi ja ei mitään saumaa. 1. erän jälkeen oli peli just tyyliin 4-0 kolmessa pelissä niin meinasi hermo mennä. Nyt olen siten pelannut nuita botteja vastaan ja voittanut 2x Draft Championin putkeen. Itselle tietysti uusi koko ps4 ja nhl17 kun aikaisemmin pelannut ps3lla niin onhan tuo ihan eripeli kokonaisuudessaan.

Tuo on kyllä naurettavaa miten jotkut jaksaa tuommoista tehdä. Toinen mitä itse inhoan on se, että peli on tiukka ja vastustaja saa jonkun räkämaalin ja sit pörrää vaan oman maalin takana/alueella eikä edes yritä enää pelata laisinkaan. Itse en moiseen jaksa koskaan ryhtyä ja joskus on varmasti kostautunut. Kaitpa tuo toisaalta olisi fiksua "voiton maksimoimista" mutta vie kyllä ainakin itseltä idean koko pelistä
 

Kafrom

Jäsen
Mulla ei oo jostain syystä ikinä tullut noita maalintakana pyörijöitä, siinä on kyllä vittumaisin ja epäkunnioittavin asia mitä voi tehdä.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse nyt 32 peliä Huttia pelannut, eikä kertaakaan ole tullut peliä jossa joku olisi perseillyt. 5 divariin juuri noussut, ja 25-4-3 statsein mennään. Ollut mukava huomata, että AI pelaajat vaihtavat paikkoja kesken hyökkäysten, jolloin pääsee pyörittämään nätisti kun kätisyydetkin kohdillaan. Ei tarvi lyyä pelaajia väärille pelipaikoille(en laittaisi muutenkaan), ja uskon sen helpottavan oman joukkueen peliä. Tässä olisi tämänhetkinen joukkue:

Drouin-Larkin-Pominville
Lucic-Soderberg-Hossa
Teräväinen-Grabovski-Glendening
Maroon-Bellemare-Smith-Pelly

Pakit jotakuinkin:

Connauton-Green
Greene-Girardi
Orpik-Redmond

Ward-Murray

Joukkue isolla Jiillä. Eiköhän se pakasta napsahda joskus se THEYKKÖSPYSSY hyökkäykseen, jja toinen puolustukseen. Tavote ei oo laittaa joka ketjuun 99 äijiä heilumaan, vaan pidän siitä että joukkue näyttää edes hieman realistiselta, mielestäni "oikein" rakennetulta. :-) Synergioista päällä Syöttävä pelinrakentaja, ja maalinedustan uhka. Oikein jaksa noistakaan välittää sen kummemmin.
 

Kafrom

Jäsen
Tavote ei oo laittaa joka ketjuun 99 äijiä heilumaan, vaan pidän siitä että joukkue näyttää edes hieman realistiselta, mielestäni "oikein" rakennetulta. :-) Synergioista päällä Syöttävä pelinrakentaja, ja maalinedustan uhka. Oikein jaksa noistakaan välittää sen kummemmin.
En tiedä riittäisikö itselläkään intoa pelata, jos joka ketju olisi täynnä jotain supertähtiä. Pyrin kasaamaan kaksi erittäin kovaa ketjua joka vuosi ja alemmat ketjut sitten vahvoja vääntäjiä täyteen.
 

pesalae

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Washington Capitals, Avangard Omsk
Pakko hehkuttaa lisää tuota Neelyä. Koivun kanssa homma toiminut loistavasti 9 peliä 8+2 ja Koivulla 1+7.
Lämäri ja ranne kummatkin ihan huippuluokkaa. YV_llä pystyy rakentamaan one-timer paikkaa tai sitten potku sisään ja siitä veto. Kovalla prosentilla tuntuu uppoavan.

Kiitos vaan, nyt menin testiks ostamaan tän kaverin. Ei paljookaan maksanu, jokupäälle 50k. Sit vielä NF (EDIT: siis NP) synergia päälle, kun 3. ketjuun Backes rouhiin ja tappaan alivoimia. Muuten aiemmin ollut synergioista WW, DR, PP, TT ja S.

Eli nyt on sitten Neely ja Backes sisällä, kun Pominville ja Hertl saivat väistyä.

Neely - Spezza - Hull
Okposo - Zibanejad - Voracek
E. Kane - Backes - Nyqvist
Hagelin - Larkin - Radulov

Lindholm - Shattenkirk
Kronwall - Carlson
Yandle - Ristolainen

Luongo (Dubnyk)

Vielä ei testiä ole Neelylle, mutta odotukset korkealla kun niin kehuttiin. Ite voin kehaista etenkin Larkinia ja Radulovia, vaikuttavat helposti tasoaan paremmilta ainakin meikäläisellä. Taas Kanen tapaus on kaksinen, kun tulosta ei aivan odotetusti ole tullut. Jengissä messissä potentiaalinsa puolesta, mutta milloin viikate heilahtaa?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tattista vaan EA.

Peli 1-1 ja jatkoaika käynnissä. Vastustajalle tulossa rangaistus, kunnes ihan yhtäkkiä jatkoaika alkaakin uudestaan keskiympyrästä. Eli vanha kunnon synkronointivirhe, mutta sillä erotuksella, että MULLA EI OLE VITTU MAALIVAHTIA! Vastustaja sitten voitti aloituksen ja heitti tyhjiin ja voitti pelin.

It's in the game!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt kun kokoelmia ei voi kerätä (tai siis niistä ei saa pakkoja) niin loppuu rahat niin ettei ees saa soppareita, saati sit mitään vahvistuksia.

Edellisussä HUTeissa on tullut palkintopakoista mm. Zuccarello, E.Kane ja joitain muita joihin ei oikeen mitään jakoa olisi. Nyt täytyy pelata se 8 peliä että saa yhden pakan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Paljonkohan tällasessa jengissä massia kiinni?
Bäckström
Benn
Bergeron
Brindamour
Byfuglien
OEL
Giroux
Hedman
Hull
Karlson
McDavid
McDonagh
Nyquist
Pavelski
Seguin
Shanahan
Stamkos
Subban

Luongo
Marksröm

Rumat lukemat tuli. Jotenkin alkaa tuntua, että tän vuoden HUTissa mulla ei vaan ole mitään jakoa.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljonkohan tällasessa jengissä massia kiinni?
Bäckström
Benn
Bergeron
Brindamour
Byfuglien
OEL
Giroux
Hedman
Hull
Karlson
McDavid
McDonagh
Nyquist
Pavelski
Seguin
Shanahan
Stamkos
Subban

Luongo
Marksröm

Rumat lukemat tuli. Jotenkin alkaa tuntua, että tän vuoden HUTissa mulla ei vaan ole mitään jakoa.

Ihan samaa mietin itse eilen kun tuollaista samaa luokkaa oleva jengi tuli vastaan. Miten paljon rahaa on joutunut laittamaan, ja miten ylipäänsä on saanut tuollaisen jengin vaikka rahaa olisikin rajattomasti. Itselle ainakin muutamasta ostetusta pakasta on tullut ihan peruspelaajia vaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihan samaa mietin itse eilen kun tuollaista samaa luokkaa oleva jengi tuli vastaan. Miten paljon rahaa on joutunut laittamaan, ja miten ylipäänsä on saanut tuollaisen jengin vaikka rahaa olisikin rajattomasti. Itselle ainakin muutamasta ostetusta pakasta on tullut ihan peruspelaajia vaan.
Ja tuo oli vielä "sijoittamaton" pelaaja. Ei ollut leaderbordeja tai mitään koko hepulla. Oi että ärsytti hävitä Tre kronorille. Ei vaan mun 79 ovr pakistolla ollut jakoa. Ykkössentteri Barkov teki Jokisen kanssa mitä pystyi (8-2 taisi tulla pataan). Olihan mun veskanki t% melkein 60.
 

oxymoron

Jäsen
Tattista vaan EA.

Peli 1-1 ja jatkoaika käynnissä. Vastustajalle tulossa rangaistus, kunnes ihan yhtäkkiä jatkoaika alkaakin uudestaan keskiympyrästä. Eli vanha kunnon synkronointivirhe, mutta sillä erotuksella, että MULLA EI OLE VITTU MAALIVAHTIA! Vastustaja sitten voitti aloituksen ja heitti tyhjiin ja voitti pelin.

It's in the game!
Törmäsin samaan bugiin sillä erotuksella, että vastustajan maali oli tyhjänä. Oli hyvä matsi niin en halunnut tätä hyödyntää vaan hankin jostain pelikatkon. Vittumaista vastustajaa vastaan olisin tällännyt.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Millä joukkuenimillä jengi pelaa täällä PS4:lla? Olisi mukava kuulla kommentteja myös jossain ketsussa, jos jotain palstalaista vastaan on
tullut sattumalta HUT:ia pelattua? Osaisiko joku tehdä sopivan ketjun tälle aiheelle?
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Millä joukkuenimillä jengi pelaa täällä PS4:lla? Olisi mukava kuulla kommentteja myös jossain ketsussa, jos jotain palstalaista vastaan on
tullut sattumalta HUT:ia pelattua? Osaisiko joku tehdä sopivan ketjun tälle aiheelle?
Samaa mieltä. Useasti kun tulee suomalainen kaveri vastaan niin tulee heti mieleen, että olisikohan nyt joku Jatkiksen heppu vastassa. On niitä jotenkin tuonlaisia ketjuja ollut edellisinäkin HUT:in vuosina.
 

Knap

Jäsen
Tattista vaan EA.

Peli 1-1 ja jatkoaika käynnissä. Vastustajalle tulossa rangaistus, kunnes ihan yhtäkkiä jatkoaika alkaakin uudestaan keskiympyrästä. Eli vanha kunnon synkronointivirhe, mutta sillä erotuksella, että MULLA EI OLE VITTU MAALIVAHTIA! Vastustaja sitten voitti aloituksen ja heitti tyhjiin ja voitti pelin.

It's in the game!
Sama käynyt itelle, ja kaiken lisäksi vielä hävjsin tolla maalilla. Sen jälkee en oo pelannut 3pv.. Vaikka aikaa ois ollut.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joukkoe pikkuhiljaa löytänyt muotonsa:

4,5* ja synergioista käytössä B,TW, OJ,DD ja WW ja jokainen pelaaja tuo tohon oman kortensa kekoon


Pacioretty-Duchene-Kessel

Kucherov-Toews-Ryan

Hoffman-Giroux-Forsberg

Nieto-Lindholm-Condra


OEL-Weber

Josi- Pietrangelo (TOTW)

Chara-Carlsson


Bobrovsky (TOTW)

Cujo


Vitosdivaria tarvotaan ja nelosta käyty pariin otteeseen pisteen päässä kolkuttelemassa...

Tappioita tulee edelleen paljon mutta sentään alkaa olla fifty fiftiä lähellä nykyään suhde..

Omia virheitä ja kiekonmenetyksiä tulee edelleen aivan liikaa ja se näkyy kyllä armotta taululla..

Omat läpiajot puolestaan päätyy yleensä veskan paraatipelastuksiin..

Ei muutakun lisää opettelemaan..

Carterin tuohon voisi seuraavaksi ehkä hommata ja sen jälkeen lisää lege/hero kortteja metsästämään..
 
Viimeksi muokattu:

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Varmaan täällä on jo sanottukin, mutta mistä johtuu tuo "terva-moodi"? Eli ukot liikkuu, kuin täit tervassa. Jossain peleissä liikkuu ihan normaalisti ja välillä taas kuin hidastetussa elokuvassa. Yhteys kuitenkin aina GOOD.
 

Kafrom

Jäsen
Parise - Kopitar - Seguin
Zetterberg - Carter - Voracek
Landeskog - O'Reilly - Pacioretty
Gaborik (TOTW) - Kesler - Nyquist

Byfuglien - Doughty
Letang - McDonagh
Josi - Carlson

Varlamov

En oikein tiedä enää, että mitä ketjua uskaltaisin/haluaisin vahvistaa, kiva jengi pelata.
 

Jertsu#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Laitetaan myös oma joukkue tänne.

Hoffman - Spezza - Kucherov
Saad - H.Sedin - Nyquist
Palat - Stastny - Smith
Schwartz - Brassard -Doan

Krug - Hamilton
Gostisbehere - Seabrook
Brodie - Vatanen

Crawford (Reimer)
 
Viimeksi muokattu:

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Xbox Onella laittakaas muistiin pelaaja nimeltä Ajjeman10 ja joukkue nimeltä VanersborgIK (pelaa Buffalon logolla). Hakee pelkkää one timeria hyökkäys alueella ja kun saa ekan maalin rupeaa heittämään kiekkoa omaan päätyyn ja hautomaan siellä. Kirsikkana kakun päällä joka ikinen replay ja välianimaatio katotaan. Todella rasittava pelata tollasia vastaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan täällä on jo sanottukin, mutta mistä johtuu tuo "terva-moodi"? Eli ukot liikkuu, kuin täit tervassa. Jossain peleissä liikkuu ihan normaalisti ja välillä taas kuin hidastetussa elokuvassa. Yhteys kuitenkin aina GOOD.

Oletko pistänyt tuollaisen tervamoodin hetkellä siis pelin pauselle ja katsonut sen hetkisen yhteyden tilan? Itselle tullut muutaman kerran sellainen tilanne, että peli alkaa nykimään rajusti ja kun katon verkkoliikenne käppyrää pause-valikosta, niin menee ihan täysiä POOR-tilassa.
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Onko teillä antaa ehdotuksia halvoista, mutta hyvistä senttereistä? Laituri osasto on kova, mutta sentteristö on huono, ja en oikein löydä mielestäni riittävän hyviä halpoja senttereitä. Saisi maksaa n. 10-25k.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onko teillä antaa ehdotuksia halvoista, mutta hyvistä senttereistä? Laituri osasto on kova, mutta sentteristö on huono, ja en oikein löydä mielestäni riittävän hyviä halpoja senttereitä. Saisi maksaa n. 10-25k.
MacKinnonin saa kohtuu edullisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös