Noutolokku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pelissähän ei ole mitään tasotusta niin turha purnata :)Mikä v*ttu tätä ea:ta vaivaa?!?!?! Hermot palo nyt totaalisesti. 5div ja 3 otteluntappioputki, joka on ihan käsittämätöntä kun aina tullut 1div pelattua. Nämä tappiot ovat aivan naurettavia vielä. Pelaajani on saatanan hitaita. Näin hitaita pelaajia en ole ikinä nähnyt. Lisäksi vastustaja iskee naurettavia maaleja ( omareita, kuljettaa maaliin, veskari imuroi) ja itse en saa mistää. En mistää. Vittu. Joka pelissä hyökkäysalueaika on minulla n. 9min ja vastustajalla 2min. Vedot keskimäärin 30-10 ja silti kuokkaan tulee.
Nojoo tuttua huttua, tosin itse en ykkösessä ole pelannut. Itselläkin oli tuossa yhdessä välissä aivan tajuton putki. Tappioita tuli mitä ihmeellisemmin ja tuntui että ukot ei saa edes metrin syöttöä perille. Maalien eteen pitää tehdä aivan vittuna töitä, kun toisen maalit tulevat sinne päin sutaisulla tai juuri nuilla tavoilla. Mokella syötät oman pakin luistimeen josta menee takas maaliin.. syötät nurkasta pakille viivaan, ei saa kiinni ja oma mokke imasee.. pidin 2viikon tauon tuolloin ja lähdin sitten hieman kevyemmällä mielellä uuelleen liikkeelle :D joukkue tietysti kokonaan uusittuna. Auttoi vähäsen..