NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 330 450
  • 2 128

Knap

Jäsen
Varausmestareissa kortit aukeavat samalla tavalla kuin tulisi pakasta, ihan hauska, mutta turha lisä. Myös kun olet varannut tiimisi tulee "Arvio" jossa näkee pelaajanstatsit, en tiedä onko muuta merkitystä.
Ketjujen muokkauksessa pitää mennä erisuuntaan nykyään (eli samaan kun nhl16) että vaihtaa ketjua. Myös pelaajien vaihto on helpompaa nykyään, niitä voi vaihtaa nyt samalla tavalla kuin Fifassa, että ei tule sitä valikkoa.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin tyhmä kysymys, mutta miten tämän viimeisimmän päivityksen jälkeen joukkueen kokoonpanoa muutetaan YV:n osalta. Tähän on tullut päivityksessä Quick Swap ominaisuus X-nappulaan, mutta se antaa vaihtaa pelaajia vaan yv viisikoiden välillä... Tarttis saada pakki pakin paikalle, mutta en tajua miten...
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Helvetin tyhmä kysymys, mutta miten tämän viimeisimmän päivityksen jälkeen joukkueen kokoonpanoa muutetaan YV:n osalta. Tähän on tullut päivityksessä Quick Swap ominaisuus X-nappulaan, mutta se antaa vaihtaa pelaajia vaan yv viisikoiden välillä... Tarttis saada pakki pakin paikalle, mutta en tajua miten...
Valitset X:llä pelaajan jonka haluat pois ja sit vain L1/R1 selaat välilehtiä puolustajien/hyökkääjien kohdalle ja valitset mieluisen pelaajan pelaavasta kokoonpanosta
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Varausmestareissa kortit aukeavat samalla tavalla kuin tulisi pakasta, ihan hauska, mutta turha lisä. Myös kun olet varannut tiimisi tulee "Arvio" jossa näkee pelaajanstatsit, en tiedä onko muuta merkitystä..
Eikös tämä ollut jo ennen tuota päivitystäkin? Ainakin itse olen aina saanut samantien tuon välittömän arvion statseista ja kortitkin ovat ennen päivitystä auenneet pakasta kuin ne tulisi pakasta.
 

Knap

Jäsen
Eikös tämä ollut jo ennen tuota päivitystäkin? Ainakin itse olen aina saanut samantien tuon välittömän arvion statseista ja kortitkin ovat ennen päivitystä auenneet pakasta kuin ne tulisi pakasta.
Itselle tuli vasta nyt, jos olisi minulle aiemmin tullut olisin varmasti huomannut. Hassua että tuli vasta nyt.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Omat 10 ennakkotilaajan pakkaa tulivat loppuun tuossa 1.5vko sitten. Ainoa edes ok pelaaja noista oli Giordiano, jonka möin 22k:lla tuolloin.

Onko muut saaneet mitä pakoistaan? Vai mitään oikeasti merkittävää? Ja nimenomaan vain ennakkotilaajan pakat.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Omat 10 ennakkotilaajan pakkaa tulivat loppuun tuossa 1.5vko sitten. Ainoa edes ok pelaaja noista oli Giordiano, jonka möin 22k:lla tuolloin.

Onko muut saaneet mitä pakoistaan? Vai mitään oikeasti merkittävää? Ja nimenomaan vain ennakkotilaajan pakat.
Omat pakat tuli kans loppuun noihin aikoihin.

Älytöntä tuuria ollut nimenomaan noiden ennakkotilauspakkojen kanssa, parhaina Tarasenko, Benn ja Keith. Lisäksi muistaakseni muutama 87-88 overall ukko.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Minkähä mä oon tilannut kun edelleen viime viikollakin vielä Ilmanen pakka tuli. (tullu viimeiset kaksi viikkoa yhtäkkiä kahdelle tunnukselle), sekä alkuun sai 10x kultaplus pakat. Stamkos tuli ihan ekasta pakasta, sen jälkeen ei ketään yli 86.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oho. Tuo Matthews+McDavid+Ekblad-settihän kannattaa jo tehdä. 4x Carbon ja 6x MOV-collectilbet ja saa noista pelaajista kaikki.

Edit: Paitsi että MOV-Collectible-korttien hinnat on heittäneet voltin ja jokainen 100k+ Vielä 2vko sitten sai muistaakseni 30k/kortti helposti. Eli setille tulisi halvimmillaankin hintaa 800k, jos lasketaan 50k Carboniin ja 100k Movemberiin.

Edit: Olin väärässä MOV-korteista. Ne onkin vain TOTY-kortit, jotka ovat kaikki pakoissa viimeisellä viikolla.
 
Viimeksi muokattu:

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
Ennakkotilaajan pakat ei oikein mulla lähteny, oma paras taisi olla Ekblad, muuten ei oikeen mitään.
Onneksi eilen sai vähän hyvitystä tällekin asialle. Olenkohan ennen eilistä 5-6 kertaa voittanut mestaruuden (4.div ja 3.div), mestaruuspakoista tullut paitoja ja alle 85 tason pelaajia + 1 kultakeräilykortti. Eilen tuli taas muutama peli mätettyä ja mestaruuspakasta nassahti Milestone Lundqvist ovr. 93. Täydellinen kortti mulle synergioiden kannalta, TW +2.
Myin sitten vanhan kipperin siitä pois sekä muutaman pelaajan ja tuhlasin kolikot 25k Mov. pakkaan. Backström, TOTW Iginla ja MOV Suter.
Kerrankin näinpäin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Incorrect Ainakin aiemmissa peleissä Lunkka ollut kasa höyryävää ja taisi olla myös betassa se peruskortti. Kerro jos on hyvä, ostan itsekin tuon sitten.
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
@Incorrect Ainakin aiemmissa peleissä Lunkka ollut kasa höyryävää ja taisi olla myös betassa se peruskortti. Kerro jos on hyvä, ostan itsekin tuon sitten.

Veskareiden osalta asia ei ole aina niin yksiselitteinen. Eri veskarit sopivat eri pelityyleihin. Kaikkiaan veskariosasto on kummallinen. Itse painan parin tonnin Luongolla ja on toiminut ihan hyvin. Kokeiltu on 50 kertaa arvokkaampia kortteja eikä tule mitään.
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
@lake79 Totta turiset, toivotaan että tässä pelissä tarttuisi kiekko paremmin. Aikaisemmin peluutin maalilla Luongoa, tuntui ihan kelpo vahdilta.

Minkälaisilla tandemeilla porukka täällä ylipäätänsä pelaa? Itsellä siis Lundqvist nyt testissä ja kaverina Halak (synergiat).
Aikaisemmin tuli vedettyä parivaljakolla Luongo - Varlamov, Luongo oli hyvä.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Mrazek & Reimer riittävät itselleni tällä hetkellä hyvin! Mrazek uutena torjunut pari peliä todella hyvin ja Reimerillakin torjuntaprosentti 89,5 mikä on tässä pelissä mielestäni pirun hyvin.

Itsekin luulin että veskoilla ei ole väliä mutta kyllä Andersenilla ja kumppaneilla suorat laukaukset meni paljon helpommin sisään mitä nykyisillä veskoilla.

Ja tosiaan yli 86 veskoja ei ole tullut edes kokeiltua (muuta kuin draft championsissa) kun pakasta nostamalla jengiä kokoan.
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minkälaisilla tandemeilla porukka täällä ylipäätänsä pelaa?
Synenergioiden takia laitoin tandemiksi Curtis Joseph - MOV Martin Jones (molemmilla Bomber ja Team Wheel) ja yhden pelin mitä pelasin Josephilla, niin oli aivan järkyttävän huono. Kiekot valui välillä mistäkin sisään ja oli merkittävästi huonompi verrattuna Devan Dubnykkiin, jolla voitin ykkösdivarin. Otanta toki äärimmäisen pieni, mutta katsotaan mikä on mielipide 5-10 pelin jälkeen.

Draft Championissa otan aina Lundqvistin maalille ja Lunkka onkin ainoa näistä korkean profiilin maalivahdeista, jotka eivät pelkää kiekkoa. Milestone-Lundqvist olisi unelma maalille synenergioidenkin takia.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Tuntuu, että pitkät maalivahdit pelaavat edelleen paremmin kuin lyhyet. Itselläni on ykkösmaalivahtina Darling pituuden, SB-synergian ja ennen kaikkea sen takia, että tykkään pelaajasta oikeassa elämässä. Kakkosvahtina on sitten 64 kokonaisuuden pronssimaalivahti, siltä varalta, että teoriat huonosta varamaalivahdista pitävät paikkansa (saa pelistä enemmän kolikoita ja/tai muuta etua tähtiluokituksen pudotessa).
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Synenergioiden takia laitoin tandemiksi Curtis Joseph - MOV Martin Jones (molemmilla Bomber ja Team Wheel) ja yhden pelin mitä pelasin Josephilla, niin oli aivan järkyttävän huono. Kiekot valui välillä mistäkin sisään ja oli merkittävästi huonompi verrattuna Devan Dubnykkiin, jolla voitin ykkösdivarin. Otanta toki äärimmäisen pieni, mutta katsotaan mikä on mielipide 5-10 pelin jälkeen.

Draft Championissa otan aina Lundqvistin maalille ja Lunkka onkin ainoa näistä korkean profiilin maalivahdeista, jotka eivät pelkää kiekkoa. Milestone-Lundqvist olisi unelma maalille synenergioidenkin takia.
Itsekkin olin juuri samasta syystä Joosepin maalille. Oli kyllä pahin seula mitä pelin aikana on tullut testattua :D Tuntu ettei mikään jäänyt mieheen kiinni. Nyt on menty sitten Halakilla ja ihan ok mutta välillä vähän menee ihmeellisiä. Sen sijaan Dubnyk on ollut kyllä aivan loistava. Ottaa useita gamesavereita ennen sitä helppoa imaisua. Ehkäpä pitää tuo Luongo ottaa itsekkin sitten testiin mutta katsotan miten sen TW synen saa sitten päälle ilman molempia mokkeja
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
Itselläni tuo Team Wheel synergy koostuu seuraavista palikoista: Fiddler (koutsi) +3, Lundqvist +2, Halak +1, Campbell +1, Nieto +1.
Nieto ja varsinkin Campbell täyttää kyllä roolinsa 4.ketjussa ja 3.parissa ihan mallikkaasti. Aiemmin oli sentterinä Starsin Faksa joka oli täysin turisti, (voitti ehkä 20% aloituksista) ja oikeassa laidassa Carolinan Lindholm joka oli Campbellin jälkeen paras noista yleisistä kultakorteista joilla on TW synergy.
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Itselläni tuo Team Wheel synergy koostuu seuraavista palikoista: Fiddler (koutsi) +3, Lundqvist +2, Halak +1, Campbell +1, Nieto +1.
Nieto ja varsinkin Campbell täyttää kyllä roolinsa 4.ketjussa ja 3.parissa ihan mallikkaasti. Aiemmin oli sentterinä Starsin Faksa joka oli täysin turisti, (voitti ehkä 20% aloituksista) ja oikeassa laidassa Carolinan Lindholm joka oli Campbellin jälkeen paras noista yleisistä kultakorteista joilla on TW synergy.

Fiddler koutsina +3
Linden HERO +2
Halak luukulla +1
Lindholm nelosen laidassa +1
Campbell kolmosparissa +1

Milestone-Lundqvist (+2) olis kyllä täydellinen kortti, niin pääsisi tiputtamaan kaksi alimmaista tuolta listalta pois. Ihan ok pelaajia nuokin, mutta nälkä kasvaa syödessä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Veskareiden osalta asia ei ole aina niin yksiselitteinen. Eri veskarit sopivat eri pelityyleihin. Kaikkiaan veskariosasto on kummallinen. Itse painan parin tonnin Luongolla ja on toiminut ihan hyvin. Kokeiltu on 50 kertaa arvokkaampia kortteja eikä tule mitään.
Joo varmasti, mutta Lunkka ollut aivan järkyttävä hooveri jokaisessa pelissä jossa olen miestä vastaan pelannut ja oli sen lyhyen stintin NHL15-pelissä itselläni hooveri. Sama kun yllä mainittu CuJo ollut aivan jäätävän paska jo NHL16-pelissä. Tuohon ei vaikuttaneet mitkään pelityylit tai synergiat tai kemiat, kun ei tarvinnut kuin laittaa silmät kiinni ja vetää sinnepäin.
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Joo varmasti, mutta Lunkka ollut aivan järkyttävä hooveri jokaisessa pelissä jossa olen miestä vastaan pelannut ja oli sen lyhyen stintin NHL15-pelissä itselläni hooveri. Sama kun yllä mainittu CuJo ollut aivan jäätävän paska jo NHL16-pelissä. Tuohon ei vaikuttaneet mitkään pelityylit tai synergiat tai kemiat, kun ei tarvinnut kuin laittaa silmät kiinni ja vetää sinnepäin.

Ok. Näinköhän MS-versio on sitten merkittävästi parempi...

Kenttäpelaajien osalta myös maltti on auttanut. Esim alussa Pacioretty oli mulla surkea, mutta kun ei ollut vielä coinseja, niin löytyi malttiakin. Otteet paranivat ja pyörii kokoonpanossa edelleen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joku voisi tyhmälle kertoa että mihin voi laittaa palautetta siitä, että yhtäkkiä on kaikki coinsit kadonnut HUT-jengiltä...
Antoiko peli mitään virhekoodia? Mulla meni coinsit nollille virhekoodin myötä, kun piti tulla päiväcoinsit, mutta hetki tuosta sain sitten coinsit tilille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös