NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 724
  • 2 128

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Onkos täällä joku musta lista jossakin jonneka voisi näitä synkropellejä ilmotella? Pleikalla semmonen nikki kun mufasan_valittu haki koko viimesen erän kiekko katsomoon ja maalivahti luukulle ja takas -synkroa, ja siinä sitten lopulta onnistu.
Älä noita synkroja nyt kaikille kerro. Syöpä leviää.
On se saatanan kumma, että paskalafka nimeltä EA ei ole vieläkään saanut tuota korjattua.. Onko nyt kolmatta vai neljättä vuotta putkeen kun löytyy samainen synkro pelistä..? Luulisi siinä ajassa tyhmemmänkin tajuavan jo korjata se vitun vika..
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
Onkos täällä joku musta lista jossakin jonneka voisi näitä synkropellejä ilmotella? Pleikalla semmonen nikki kun mufasan_valittu haki koko viimesen erän kiekko katsomoon ja maalivahti luukulle ja takas -synkroa, ja siinä sitten lopulta onnistu.
Mitä tämä tarkoittaa? Itse kerran kohtaamani pelaaja roiski kanssa kiekkoa vaan katsomoon ja jotain kikkaili molarilla, mutta en huomannut pelissä muuten mitään erikoista.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä tämä tarkoittaa? Itse kerran kohtaamani pelaaja roiski kanssa kiekkoa vaan katsomoon ja jotain kikkaili molarilla, mutta en huomannut pelissä muuten mitään erikoista.
Eipä ole tullut tämmöisiä vielä 300 pelatun NHL 16/17 HUT-pelin aikana vastaan. Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää mitä nämä tällä hakee?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eipä ole tullut tämmöisiä vielä 300 pelatun NHL 16/17 HUT-pelin aikana vastaan. Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää mitä nämä tällä hakee?
Sillä saa pelin "tilttaamaan" ja kummallekaan ei tule voittoa tai häviötä merkatuksi. Vanhin bugikikka ikinä, jota onneksi ei juurikaan peleissä enää näe. Jäi vähän old genin jutuksi tuo,
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Sillä saa pelin "tilttaamaan" ja kummallekaan ei tule voittoa tai häviötä merkatuksi. Vanhin bugikikka ikinä, jota onneksi ei juurikaan peleissä enää näe. Jäi vähän old genin jutuksi tuo,

Kyllähän näitä valitettavasti tulee välillä eteen. Joskus onnistunut luistelemaan loppupelin karkuun, kun kaveri alkanut vippaamaan kiekkoa katsomoon. Se tuotti tyydytystä :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllähän näitä valitettavasti tulee välillä eteen. Joskus onnistunut luistelemaan loppupelin karkuun, kun kaveri alkanut vippaamaan kiekkoa katsomoon. Se tuotti tyydytystä :D
Ok. Itse olen törmännyt Xbox Onen puolella vain kerran jossa tuo onnistui ja kerran jossa ei, kun nimenomaan vetelin ympäri kenttää kiekon kanssa ja lopulta bugittelija sitten quittasi vähän ennen pelin loppua. Tuo kiekon kanssa ympäri kenttää luisteleminen on noin yhtä karmea syöpä, mutta jos vaihtoehtona on voittopelin resetointi, niin enpä itse vain ja ainoastaan tuossa tapauksessa tuota häpeile käyttää.
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Ok. Itse olen törmännyt Xbox Onen puolella vain kerran jossa tuo onnistui ja kerran jossa ei, kun nimenomaan vetelin ympäri kenttää kiekon kanssa ja lopulta bugittelija sitten quittasi vähän ennen pelin loppua. Tuo kiekon kanssa ympäri kenttää luisteleminen on noin yhtä karmea syöpä, mutta jos vaihtoehtona on voittopelin resetointi, niin enpä itse vain ja ainoastaan tuossa tapauksessa tuota häpeile käyttää.

Joo, en missään nimessä luistele muuten karkuun. Näitäkin näkee, jotka lähtevät omaan päähän karkuun aikaa pelatakseen. Onneksi se on usein lyhyt tie.

Omissa hermoissa voi olla vikaa, mutta hidastusten katselijat saavat myös veren kiehumaan.
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
Joo, en missään nimessä luistele muuten karkuun. Näitäkin näkee, jotka lähtevät omaan päähän karkuun aikaa pelatakseen. Onneksi se on usein lyhyt tie.

Omissa hermoissa voi olla vikaa, mutta hidastusten katselijat saavat myös veren kiehumaan.
Joo onneksi botit ovat senverran fiksuja, että kovalla karvaamisella kiekon saa aina jos vihu pyrkii kiekkoa vain omalla alueella pitämään.
Ja nämä ketkä katsovat kaikki hidastukset saa kyllä otsasuonen sykkimään. Yhden pelin pelaamiseen menee sitten se 35-40min. Oman maalin katsominen on ihan ok, varsinkin jos tekee hienon maalin, katson välillä itsekin. Tai jos tulee joku epämääräinen pomppu.
Mutta jos peli on 7-0 niin ei siinävaiheessa niitä hidastuksia tarvi enään pyöritellä.
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaksi viimeisintä pakkaa kun olen ostanut ja laittanut kortit kokoelmaan niin ne ovat mystisesti jonnekkin kadonneet. Onko muille käynyt vastaavaa?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaksi viimeisintä pakkaa kun olen ostanut ja laittanut kortit kokoelmaan niin ne ovat mystisesti jonnekkin kadonneet. Onko muille käynyt vastaavaa?
Olet noin sadas joka kysyy tätä since NHL15. Eli käy HUT:sta poissa, jos ei auta, käynnistä peli uusiksi ja jos ei auta vieläkään, odota 48h ja kortit pitäisi olla tilillä viimeistään tuolloin. Näitä ihania asioita joita EA ei vaan jaksa korjata.
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olet noin sadas joka kysyy tätä since NHL15. Eli käy HUT:sta poissa, jos ei auta, käynnistä peli uusiksi ja jos ei auta vieläkään, odota 48h ja kortit pitäisi olla tilillä viimeistään tuolloin. Näitä ihania asioita joita EA ei vaan jaksa korjata.
Asia kunnossa. Yritin tosiaan sammuttaa mutta ei auttanut. Täyttä silsaahan ne kortit oli taas joten ei iso vahinko vaikka ei löytyisikään.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Samaa mieltä tuosta poken tehokkuudesta. Kannattaa yrittää hyödyntää vastustajan runsas pokettaminen pysymällä riittävän kaukana ja menemällä muutaman tökkäyksen jälkeen ohi, kun ovat menettäneet vauhtinsa. Toinen hyvä keino on pitää kiekkoa vartalon takana, jolloin pokettaja saa usein kampitusjäähyn.

Mulle on maistunut tämän vuoden versio viime vuotista hieman paremmin. Eihän tämä mikään realistinen jääkiekko simulaattori ole, mutta hauskaa ajanvietettä, kun ei ota liian tosissaan.

Toki muutama päivitys saisi tulla. Itsellä pelaajat eivät välillä osaa mennä vaihtoon tai menevät vaihtoon juuri kun syöttö on tulossa niille. Välillä myös pelaajat törmäilevät ihmeellisesti toisiinsa, varsinkin keskialueella. Toisaalta pidän siitä, että tekoäly on melko huono, koska bottipuolustus ja 0-5 trappi eivät ole niin tehokkaita kuin viime vuonna.
Boldaus oma. Tämä on kyllä melko ärsyttävää. Vaikka painat o ja neliö napista et vaiha ketjua niin kohta ku pyöritys omassa päässä niin hups heijjaa. Samat jätkät vieläkin kentällä. Ja sit ku pääset paineesta pois ja haet laitaan syöttöä niin kaveri hyppääkin penkille - pitkä kiekko ja sama paine taas jatkuu omissa :D Kiitos tästä. Myös maalinedustalla turhan usein tuntuu botit vain tuijottavan mokkea tai vastaavaa, vaikka kiekko siinä edessä vapaana pyöriikin.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Mites nuo päivittäiset bonuscoinsit oikein kertyvät. Viimeksi eilen kävin puoliltapäivin hutissa ja tänään kävin juuri äsken katsomassa ni oli nollille tippunut. Pitäisikö aina 24h sisään käydä hutissa pyörähtään että saisi tuon 1250 päivittäin..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mites nuo päivittäiset bonuscoinsit oikein kertyvät. Viimeksi eilen kävin puoliltapäivin hutissa ja tänään kävin juuri äsken katsomassa ni oli nollille tippunut. Pitäisikö aina 24h sisään käydä hutissa pyörähtään että saisi tuon 1250 päivittäin..
Se päiväcoinsien järjestelmä bugaa ja bugannut jo aiemmissakin peleissä. Mulla on mennyt kaksi kertaa nollille coinsit NHL17-pelin aikana.Ainoa mitä tarvitsee tehdä, on varmistaa että käyt 24h sisällä sen 24h jälkeen siellä HUT:ssa, tai ne päivittäiset coinsit nollautuvat. 48h siis se kello on oikeasti.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Mun on pitänyt tähän asti aina kärkkyä joka päivä klo 23 asti illalla HUT:issa että tuo 1250 tulisi tilille. Eilen en jaksanut ja ajattelin että nyt varmaan nollaantui päivät mutta vielä mitä, tänään kun menin päivällä takaisin niin tulikin se 1250 kolikkoa siinä vaiheessa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mun on pitänyt tähän asti aina kärkkyä joka päivä klo 23 asti illalla HUT:issa että tuo 1250 tulisi tilille. Eilen en jaksanut ja ajattelin että nyt varmaan nollaantui päivät mutta vielä mitä, tänään kun menin päivällä takaisin niin tulikin se 1250 kolikkoa siinä vaiheessa.

36 tuntia olen itse todennut ihan käyväksi vielä, ei tosiaan jaksa päivittäin samaan aikaan HUT:in äärellä päivystää.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt olisi sitten joukkue siinä jamassa että voi seiskassa jatkaa pelejä. Aika roskaisella rosterilla sinne väänsin ja kyllä 94-komennoilla hinaaminen jotain tasokkaampaa kaveria vaatiikin. Kun en häävi peluri ole. Uhrataan nyt pari vapaapäivää änäripelailuun.

Jotain jo mukana ollutta, reilummin uutta ja rosteri nyt seuraavanlainen.

Pacioretty-Krejci-Forsberg
Hoffman-Kesler-Ryan
Nyquist-Couture-Stone
Drouin-Koivu-Pominville

Kronwall-Subban
Gostisbehere-Hamilton
Chara-Ristolainen

Mason(Dubnyk)

Synergioista auki rajut ranteet, hyökkäävä puskutraktori sekä syöttävä pelinrakentaja. Kätisyyksien suhteen olen oppositiossa, mutta on tullut noin pelattua jo aiemmalla konsolilla, eli näillä mennään.

Pelaajistossa hirvittää lähinnä Ryan, mutta tilalle voi jotain katsella jos ei luonnistu. Subbanilta odotan paljon. Veskareista Mason ollut aarre toistaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Knap

Jäsen
10 käyttäjällä kikkailen kolikot ja 48h on se raha. 24h vähintään siis.

Lps poistunut, joka tuo kyllä mielenkiintoa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Koska sitä laken ylläpitämää käyttäjien mustalista-ketjua ei ole olemassa (pl. se vanha) niin heitettäköön tänne varoituksena muillekkin, että XOnen puolella käyttäjä TedyWestsid3 silkkaa roskaa koko mies. 5-1 johdin jo ja heitti ilmeisesti ohjaimensa jorpakkoon kunnes viisi minuuttia ennen pelin loppua poloinen tuli sitten roiskimaan kiekkoja yli laidan yrittäen kaataa peliä, mutta eihän tuollainen kädetön apina siinä onnistunut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
On se voimassa, en vaan ole huomannut päivittää sitä listaa sinne ketjuun.

Ai EA poisti viimeisimmän myyntihinnan? Onko tää nyt sitten joku kolikoiden ostamista varten tehty varotoimi, josta kärsii sitten koko pelaajakunta?
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
No nyt ainakin kiiltelee kortit :D

Onneksi ei enää näköjään merkata häviötä tilille kun EA heittää ulos kesken pelin huoltotoimien takia.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
10 käyttäjällä kikkailen kolikot ja 48h on se raha. 24h vähintään siis.
Joskus sitten taas tuo palkintokolikko-homma nollaantuu täysin mielivaltaisesti ja se kyllä osaltaan söi meikäläiseltä täysin mielenkiinnon tähän pelimuotoon. Ehkä sitten taas keväällä jaksaa pelata. Luultavasti lähinnä vain yksinpelikautta silloinkin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joko se content update on ulkona?
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Normi online-vääntöihin tullut kyllästyminen johti siihen, että HUTia on tullut lätkittyä pitkästä aikaa. Nelosdirressä tulee mukavia pelejä vielä, mutta katsotaan kuinka kiinnostus taas lopahtaa, kun nousuja tapahtuu. Pienellä coins-läjällä saa jo ihan OK-jengin kasaan. Kolikoita ei tosiaan ole kauheasti ja merkittävä kokoonpanon parannus vaatisi jo vähän pääomaa. Ehkä tässä täytyy vaan odotella jackpotia pakoista. Nyt siis painettu jo hetki seuraavanlaisella, ja muuttumattomalla, kokoonpanolla:

Hoffman-Couture-Eberle
Skinner-Monahan-Boedker
Steen-Little-Neal
Cogliano-Larkin-Jagr

Brodie-Hamilton
Gardiner-Shattenkirk
Goligoski-Vatanen

Fleury
Stalock
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös