Aika jännä juttu. Kyllästyin ihan totaalisesti Zuccarellon ja MacKinnonin saamattomuuteen ja laitoin molemmat myyntiin. Ei niillä mikkihiirillä enää 1.divarissa mitään tee. Tuolla alasarjoissa vielä kiva kevätpörriäisten vipeltää, mutta 1 divarissa joka hipaisusta kiekko helvettiin ja vähän kun mailaa näyttää siellä päinkään, niin näkemiin. Kaverien nopeudesta ei seuraa mitään muuta, kuin nopea kiekon menetys. Ajattelin tiivistää porukkaa. Olin pitänyt suhteellisen kovaa nelosketjuakin ja toteuttaa nyt sittenkin tämän jengin kanssa sen fyysisemmän joukkueen. Jostain piti saada kolikoita, niin myin näiden kahden turhakkeen lisäksi vielä Thortoninkin, vaikka käyttöä olisi ollut, mutta kun en enää pelintekijä synergyä kasaan saa millään. Kasasin neloskentäksi todellisen "superketjun": Ryan Reaves-David Backes-Milan Lucic. Ajattelin, että pelaavat pienillä minuuteillä simppeliä fyysistä hokia. Näillä pelaajilla sai vielä sen maalinedus synergian kasaan ja sällit ovat ratkoneet mulle jo monta peliä ja saaneet aikaan paljon enemmän jo muutamassa pelissä, kuin nuo kaksi kevätpörriäistä yhteensä. Kaverit vaan voittavat esim. hyökkäyspäässä kiekkoja kulmissa ja ränneissä ihan käsittämättömällä tahdilla noita 50/50 kiekkoja. Heillä on helppo suojata kiekkoa ja eivät edes vaikuta niin hitailta, kun nuo nopeus/kiihtyvyys arvot antaisivat ymmärtää. Peruskuvio mennyt niin, että Lucic vetää jonkun pystyyn/voittaa kiekon muutenkin ja passaa takatolpalle Reavesille, joka laittaa kovalla prosentilla kiekkoa pussiin. Omalla alueella aika huimaa touhua toi puolustaminen. Meinaa vähän lähteä lapasesta, kun ukkoa lentelee. Meinaa paikat vähän unohtua. Nyt joukkueen oikeastaan ainoat mikkihiiret ovat Duchene, Klinberg ja Kessel. Niin huikeita sällejä, että olen harkinnut jo Corey Perryn hankkimista fyysisten ominaisuuksien ja laukauksen vuoksi. Voiko suositella?
Taidan kasata hupijengin, johon hankin vain näitä kovanaamoja ja max 86 overallin ukkoja.