NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 743
  • 1 561

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jep, aivan pelikelvoton päivityksen jälkeen. Eilen jo juttua kuulin ja en meinannut uskoa. No pelasin yhden nyt ja 5-3 voitto, boksit 10-28min, melkeen pelkkiä kamppeja.. Mä ymmärsin viidennen jälkeen, että poken voi unohtaa, vihu ei sitä ymmärtänyt ja kalastelin sitten boksia..

Ei tuu kyllä ennen koskettua peliin kun tulee uus päivitys, joukkueita voi kyllä kerätä, pelaaminen ei kiinnosta kyllä tippaakaan.

Tottakai, nää pokehirmut, mihin mäkin kuulun, saadaan kuriin eikä pokea voi enää spämmätä.. On se nyt kuitenkin helvetti, että joka poken pitää osua 100% tai muuten lähtee jäähylle.

Uskomatonta paskaa :D
Hankalaa oli kyllä, erityisesti kun konetta vastaan pelasi kun se ei yllättäen noista jäähyjä saanut...
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
EA löytänyt jälleen uuden ulottuvuuden peleissään tälle vuodelle. Nyt en voi ostaa pelaajia, kun peli sanoo sen helvetin "failed to retrieve data" kun esim. yritän ostaa myynnissä edullisesti olevaa Hudleria buy nowlla.

Tuo tulee ainakin silloin kun joku toinen ehtii ostamaan pelaajan juuri ennen omaa tarjousta. Ainakin itselleni varsin yleistä jos koitan napata edullisia kortteja tunnin deadlinelta ja joku muu samaa kyttäämässä oleva on sen sekunnin nopeampi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuo tulee ainakin silloin kun joku toinen ehtii ostamaan pelaajan juuri ennen omaa tarjousta. Ainakin itselleni varsin yleistä jos koitan napata edullisia kortteja tunnin deadlinelta ja joku muu samaa kyttäämässä oleva on sen sekunnin nopeampi.
Niin paitsi että kyseinen pelaaja oli koko myyntiaikansa myynnissä. Viime vuonna tuon käydessä pelaaja katosi myyntilistoilta samantien.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kreider-Modano-Gaudreau
Hagelin-Kesler-Cammalleri
Perron-C.Smith-Vrbata
Bödker-Vermette-Semin

Leddy-Vlasic
J.Johnson-Brodin
Hamhuis-E.Johnson

Bishop-F.Andersen

Tuostapa meikän tämän hetken paras miehistö. Pusseista saastu kaikki muut paitsi Hamhuis, joka on ostokortti. Kakkostilille tullut tänä vuonna se parempi rosteri ja kerättynä nyt 10 NHL-rosteria kasaan. Kaksi muuta rosteria kohtuu selvästi heikompia, vaikka sieltäkin hyviä yksilöitä löytyy. Seuraavaksi keruuseen Blue Jackets ja sitten tuleekin pidempi tauko, kun loput joukkueet ovat vielä niin perkaleen kallliita kerätä.
 
Viimeksi muokattu:

liam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leafs
Pistä se väsynyt mokke kakkosvahdiksi ja pelaa mikä tahansa peli, niin on taas kunnossa. Voit toki käyttää myös fatigue-kortin, joka on aina 4 peliä pois väsymistä.

Itsellä ei ole lähellekään tolleen homma toiminut varsinkaan tässä NHL 16 -pelissä, ei aina NHL 15:ssäkään.

Nyt viimisen parinkymmenen pelin aikana Rinne on alkanut imuroimaan ihan huolella ja ei ole tavatonta, että kahden peräkkäisen ottelun jälkeen on joutunut käyttämään väsymyskortin. Ja yhtään liioittelematta vähintään kahden pelin välein on pitänyt laittaa väsymyskorttia. Mikä tähän auttaisi? Vai pitäisikö joskus vaan peluuttaa sitä kakkosvahtia?
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Hutti lähtenyt ihan ok käyntiin. Kerrankin sain kasattua ihan ok rosterin jo noista kymmenestä lahja-pakkauksesta, mitkä sai heti pelin alkuun. Muutamia hankintoja tullut hommattua, sitä mukaa. kun on coinseja tullut peleistä. Viimeisimpiä hankintoja mm. Niederreiter, Ennis & Hjalmarsson. Bobby Loo on maalissa olosuhteiden pakosta (87 overall), vaikka ei siinä mitään, ihan hyvin tarttuu. Saldo tällä hetkellä 7-1-1. Joukkuetta rakennan hyvinkin samanlaisella filosofialla, millä hallitseva mestari pelaa. Taitavia pelaajia, höystettynä muutamalla taklaamaankin kykenevällä yksilöllä. Kiekkoa kuitenkin yritän pitää pelissä mahdollisimman paljon, joten niittejä tulee otettua vastaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itsellä ei ole lähellekään tolleen homma toiminut varsinkaan tässä NHL 16 -pelissä, ei aina NHL 15:ssäkään.

Nyt viimisen parinkymmenen pelin aikana Rinne on alkanut imuroimaan ihan huolella ja ei ole tavatonta, että kahden peräkkäisen ottelun jälkeen on joutunut käyttämään väsymyskortin. Ja yhtään liioittelematta vähintään kahden pelin välein on pitänyt laittaa väsymyskorttia. Mikä tähän auttaisi? Vai pitäisikö joskus vaan peluuttaa sitä kakkosvahtia?
Musta tuntuu, että veska väsyy aina hävityn pelin jälkeen. Muuten ei juurikaan.
 

liam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leafs
Musta tuntuu, että veska väsyy aina hävityn pelin jälkeen. Muuten ei juurikaan.

Tiedän. Huomasin jo NHL 15:ssä sen, että siinä pelissä, jonka jälkeen maalivahti tulee väsymään, niin hän pelaa tavallista huonommin. Saattaa päästää useammankin helpon maalin.

Ja nyt pelasin sitten ensimmäisen pelin päivityksen jälkeen. Aika laillahan tuo on nyt pilattu. Ensimmäiseen erään sain 10 jäähyä, tästä huolimatta sain tehtyä 3-1 -maalin, jonka jälkeen vastustaja lähti lätkimään. Ei kyllä nyt hirveesti innosta pelata tätä ennen kuin saadaan uusi päivitys.
 

A Siente

Jäsen
Sain jostain syystä ilmaisen kulta packin ja mulla ei ole aavistustakaan että mistä se on tullut. Mulle ei pitäisi tulla mitään ennakkotilaajan tai palaajan lahjoja yms. Ei ole ainakaan aikaisemmin tullut. Kausikin on 8. divarissa viellä kesken. Onko tämä nyt joku EA:n lahja vai mitä helvettiä?
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä mitä porukkaa valittaa uudesta päivityksestä ja sen tuomista jäähyistä. Joo, jäähyjä tulee enemmän jos huitoo mailalla, mutta edelleen sillä pystyy puolustumaan ja ottamaan kiekkoa pois kun tekee sen oikealta puolelta ja oikealla hetkellä. Hyvä vaan, että karsii sitä ihan helvetillistä mailarämpytystä. Tänään 6 peliä HUTtia takana ja yhdessäkään niistä ei tullut yhteensä yli 7:ää jäähyä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain jostain syystä ilmaisen kulta packin ja mulla ei ole aavistustakaan että mistä se on tullut. Mulle ei pitäisi tulla mitään ennakkotilaajan tai palaajan lahjoja yms. Ei ole ainakaan aikaisemmin tullut. Kausikin on 8. divarissa viellä kesken. Onko tämä nyt joku EA:n lahja vai mitä helvettiä?

Mä sain myös, ei mitään hajua miksi.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
En tiedä mitä porukkaa valittaa uudesta päivityksestä ja sen tuomista jäähyistä. Joo, jäähyjä tulee enemmän jos huitoo mailalla, mutta edelleen sillä pystyy puolustumaan ja ottamaan kiekkoa pois kun tekee sen oikealta puolelta ja oikealla hetkellä. Hyvä vaan, että karsii sitä ihan helvetillistä mailarämpytystä. Tänään 6 peliä HUTtia takana ja yhdessäkään niistä ei tullut yhteensä yli 7:ää jäähyä.

Juu,vaikka itse tuon handlaakin,niin jos vastustaja ei,tulee ottelusta mielettömän tylsä. Etenkin kun molemmat ylivoimakentät jauhaa punaisella koko ajan kun ei muita ketjuja pysty käyttämään. Oikea suunta on tuossa poke checkin järkeistämisessä,mutta hivenen sitä kyllä pitää viilata vielä. Tai vähintään ylivoimalla syöttelystä täytyy tehdä edes helpompaa vrt. tasakentin.
 

A Siente

Jäsen
En tiedä mitä porukkaa valittaa uudesta päivityksestä ja sen tuomista jäähyistä. Joo, jäähyjä tulee enemmän jos huitoo mailalla, mutta edelleen sillä pystyy puolustumaan ja ottamaan kiekkoa pois kun tekee sen oikealta puolelta ja oikealla hetkellä. Hyvä vaan, että karsii sitä ihan helvetillistä mailarämpytystä. Tänään 6 peliä HUTtia takana ja yhdessäkään niistä ei tullut yhteensä yli 7:ää jäähyä.

Totta. Nyt olen käyttänyt enemmän järkeä ja keskittynyt sijoittumaan paremmin. Ei ole tullut enää jatkuvasti jäähyjä. Silti vituttaa ne tilanteet, kun luistelet vastustajan pelaajan ohi ja maila hieman hipaisee, niin tulee jäähy. Tai kun huitaiset sillä mailalla kaikesta ohi ja joudut silti jäähylle.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Sain jostain syystä ilmaisen kulta packin ja mulla ei ole aavistustakaan että mistä se on tullut. Mulle ei pitäisi tulla mitään ennakkotilaajan tai palaajan lahjoja yms. Ei ole ainakaan aikaisemmin tullut. Kausikin on 8. divarissa viellä kesken. Onko tämä nyt joku EA:n lahja vai mitä helvettiä?
EA lupasi kaikille yhden kultaisen pakan, jotka pelaavat vähintään yhden ottelun HUT:ia tuossa taannoin. Nuo pakat piti kuulemma kaikkien saada jo perjantaina, mutta itse sain sellaisen vasta eilen, osa vasta sitten tänään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Laitetaas tähän vielä ykköstilin rosteri, nyt kun joukkuekeruu on tauolla hetken aikaa: (11 joukkuetta kerätty NHL:stä)

Hagelin-Hanzal-Perry
Ribeiro-C.Smith-Forsberg
Semin-Helm-Franzen
Palat-Vermette-Vrbata

Leddy-Girardi
Brodin-E.Johnson
Giordiano-Shattenkirk

C.Schneider-Howard-Elliott

Onhan tuo heikompi mitä tuo kakkostilin rosteri ja näistä jokainen on nollakortti. Aivan liikaa tuossa on noita duunarisenttereitä kyllä ja pari oikeasti hyvää sentteriä pitäisi löytää, jos ei pusseista tule.

Edit: Tuohonhan on helppo ratkaisu. Krejci ykkössentteriksi ja Smith hiiteen ja Chara pakistoon ja sitten säästämään se tarvittavat 60-70k jotta saan ostettua Raskin ja Bergeronin Bruinsin keräystä varten. Kaikki muu tulikin jo Bruinsista ostettua valmiiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Selkeästi joo tulee kampitusjäähyjä ja varsinkin backchecking-tilanteissa pitää pitää staga kurissa ja puolustaa viisikkona muutenkin paremmin. Ite tykkään vaihtaa taktiikoita myös pelin sisällä jos ei jostain syystä kulje. Paljon improvisointia sitten pelin sisällä. Jordan Eberle eilen kolmella kilolla rosteriin ja heti hat trick.
 

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Voi vittu että menee tunteisiin nuo hidastusten katselijat! On tosi hienoa katsoa joka-vitun-kerta niitä onetimer-maaleja kerta toisensa jälkeen! Kerran lopetin pelin kesken (ei ragequit) juurikin tuosta syystä. Voin hävitä pelin vaikka 15-0 ja pelata sen kunnialla loppuun, mutta tuo on niin vitun ärsyttävää!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voi vittu että menee tunteisiin nuo hidastusten katselijat! On tosi hienoa katsoa joka-vitun-kerta niitä onetimer-maaleja kerta toisensa jälkeen! Kerran lopetin pelin kesken (ei ragequit) juurikin tuosta syystä. Voin hävitä pelin vaikka 15-0 ja pelata sen kunnialla loppuun, mutta tuo on niin vitun ärsyttävää!
Paina pausea ja odota se 30sek joka kerta kun hidastuksia joku liikaa katsoo, toiminut mulla 90% kerroista tämä.
 
Paina pausea ja odota se 30sek joka kerta kun hidastuksia joku liikaa katsoo, toiminut mulla 90% kerroista tämä.

Sekös vasta tunteisiin meneekin, kun tuon puoliminuuttisen jälkeen vastustaja laittaa vittuillakseen omansa pyörimään. Tosiaan, ~25 peliä takana ilman yhtään ragequittia itsellä tällä kaudella, taitaa olla jonkun sortin ennätys. Josko saisi koko kauden pidettyä ilman yhtään. Pari kertaa on nämä vittumarkot ottanut kyllä pattiin ihan huolella ja olen ruvennut pelleilemään kentällä muutaman viimeisen minuutin aikana, kun ei ollut mitään kunnioitusta mua kohtaan.

Eikä ole kuin pari kertaa vastustaja sortunut samaan. Tosin viimeksi eilen joku Suomi-Hessu, kun nousin kolmannessa erässä 1-2 -> 5-2. Tuossakin pelissä vastustaja teki omat maalinsa toisen syöttönapilla ja toisen kun kiekko pomppasi mun blokkauksesta tyhjän rysän eteen. Sankari sitten päätti jättää pucksit ottamatta, lopetti pelin n. 10 sekuntia ennen loppua ja laittoi vielä viestiä perään, jossa haukkui mut siitä, että poketti itselleen toistakymmentä jäähyä kahdessa vikassa erässä ja mulle ei tullut yhtään. Vastasin ystävällisesti, etten käyttänyt koko pelissä pokenappia, niin ei niistä tule boksia ja sitten tuli vielä uusi itkuviesti, kun jonkun parikymppisen nulikan elämä on niin helvetin huonoa, kun EA pilaa elämän.
 

Myrkky

Jäsen
Pistä se väsynyt mokke kakkosvahdiksi ja pelaa mikä tahansa peli, niin on taas kunnossa. Voit toki käyttää myös fatigue-kortin, joka on aina 4 peliä pois väsymistä.

Tämähän toimi. Kiitokset vaan avusta. Vaan onhan se vähän epäloogista, että luukkuvahtina palautuu, mutta jos on kokonaan pois kokoonpanosta niin ei. No, aina ei tajuu kaikkia hienouksia.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Voi perkele, että menee hermot tuon HUT:in kanssa.. Viimeiset pari päivää ei ole pystynyt tekemään kunnolla oikein mitään, kun aina iskee tuota "failed to retrieve data" virhettä ruutuun. Nyt kun yritin saada Islandersin kokoelmaa kasaan, niin ensin sai yrittää sen sata kertaa lähettää De Haania, ym. kokoelmaan, mutta ei onnistunut. Näitä kortteja ei sitten myöskään voinut myydä, kun tuli jokin "this card is already in an active transfer" tai tuon suuntaista. Myöhemmin sitten kokeilin uudestaan ja kappas, kortit menivätkin kokoelmaan tällä kertaa, MUTTA, sainkin niistä jotenkin myös samalla toiset kortit ja pystynkin nyt myymään tuon alkuperäisen sekä tuplan? Hyvin kyllä EA osaa nämä hommat, vuodesta toiseen. Kohta varmaan antavat banaania, kun myyn nuo tuplakortit pois. :)
 

A Siente

Jäsen
On tää ihan helvetin hienoa pelata yli 20 peliä, että saa 27K kolikkoa kasaan ja ostettua ykkösmaalivahdin. Sit se on kuitenkin yhtä paska kuin se aikaisempi. Olisi edes kunnon maaleja, mutta kun ne on kaikki siniviivasta ilman maskia yms. helposti torjuttavia. Itse puolustaa täydellisesti, mutta ei nuo maalivahdit saa mitään kiinni. Enää n. 40 peliä, niin saa ekan joukkueen koottua. Sen jälkeen ei enää jaksa keräillä mitään. Puuduttavaa hommaa, en ymmärrä miten joillain voi olla jo useampi joukkue kerättynä.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Nyt huomasin vielä, että on myös yksi Ben Bishop -kortti kadonnut mystisesti kuin tuhka tuuleen myyntilistalta. Mitä v*ttua EA?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös