NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 212 357
  • 1 561

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On kyllä pari ärsyttävää juttua tullut vastaan peleissä. Toinen on se että puolustusalueen alotuksessa vastustaja sitoo sut alotuksessa, et pääse tekemään mitään, et edes pakkeja saa haltuun. Vastustaja vain pääsee suoraan 2vs0 tilanteeseen ja onetimerillä aina maali. Vastustaja teki viime pelissä 3 tuollasta maalia. Toinen rasittava juttu on se, kun vastustaja hyökkää nopeasti ja pakki ei suostu polkemaan omiin kuin takaperin luistelemalla vaikka se on miljoona kertaa hitaampaa. Kääntyisi oikeinpäin luistelemaan omiin päin niin kerkeisi peittämään onetimereitä.

Nyt on kerätty Florida, Carolina ja Arizona kokoelmat. Mitään ei ole tullut, paitsi 84 mustakorttinen Montoya. Eipä iloa toistaseksi ole vielä ollut keräilyistä. Josko pian sais jonkun tähtipelurin tiimiin. Jos rupeisi keräilemään seuraavaksi New Jerseytä.

Tällä hetkellä:
Yakupov(A) - Nugent-Hopkins - Eberle
Vanek - Granlund (C) - Niederreiter
Skinner - Bjugstad - E.Lindholm
Strome - Sutter - Kuznetsov

De Haan - Jones (A)
H.Lindholm - Niskanen
Goligoski - Klingberg

Montoya
Niemi
 
Viimeksi muokattu:

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Toinen rasittava juttu on se, kun vastustaja hyökkää nopeasti ja pakki ei suostu polkemaan omiin kuin takaperin luistelemalla vaikka se on miljoona kertaa hitaampaa. Kääntyisi oikeinpäin luistelemaan omiin päin niin kerkeisi peittämään onetimereitä.
Onko sulla asetuksissa päällä autom. takaperin luistelu? Itellä ei muuten ku L2:sta painamalla luistele takaperin.
 

A Siente

Jäsen
Nyt on vihdoin kilpailukykyinen joukkue kasassa. Äsken pelasin kolme peliä ja jokainen peli meni jatkoajalle. Kerran joutui rankkareitakin hinkkaamaan 10 kierrokselle asti, eli todella tiukkoja ja mielenkiintoisia pelejä. Ei ollut oikein missään pelissä kummallakaan maalipaikkoja ja oli kerrankin mahdollisuudet jopa voittoon. No niukka tappiohan niistä kaikista tuli, mutta silti vituttaa vähemmän kuin ne 10-0 perseraiskaukset jossa itse ei saa edes kiekkoa haltuun.

J. Jokinen - Barkov - Smith
Pirri - Grabovski - Thornton
Grimaldi - Trocheck - Bolland
Savard - Fiddler - MacKenzie

Campbell - Gudbranson
Kulikov - Seabrook
Stanton - Strachan

Montoya

Floridasta puuttuis enää muutama pelaaja, mutta siinä voi mennä pari kuukautta et saan tarpeeksi kolikoita kalliimpien pelaajien ostamiseen.
 

motamoro

Jäsen
Nhl 14 tais tulla. Minkä tason ootte valinnu pelin alussa?
Siis siinä kun peli käynnistettiin ensimmäisen kerran? Valitsin Customin muistaakseni ja kytkin vain OnIce-Trainingit pois ja tasoksi All-Starin sitten sen jälkeen. En kyllä ole yksinpeliä muuten pelannut yhtään missään pelimuodossa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
jaa, nyt tuli sitten eka "lopputulos päätetty"-peli.Pelaan HUT-kautta yksinpelillä, helpommalla tasolla (kahdesti olen ylöspäin noussut).
Ekan erän jälkeen laukaukset mulle 27 - 7, olen tappiolla 1-4... ja kaks viimestä erää mun pelaajat liikkuu hitaasti ja liikkuminen on sellasta tökkivää... No, turpaan tuli vaikka esim. hyökkäysalueaika oli yli nelinkertainen vastusjataan... oli vissiin unelmapäivä veskalla...
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kylläpä riemastutti kun premium pakasta (8k) iski näytölle Shea Weber! Puckseilla tuli ostettua ihan vain kokeilumielessä, kun muuten vain säästellyt ja keräillyt kokoelmia. Nytpä riittää taas pääomaa muutamaan uuteen kokoelmaan... :)

EDIT: Toronton palkintopakoista P.Kane!!!!!!!! Ja Okposo. Olen sanaton. :D
 
Viimeksi muokattu:

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Kokeilin kanssa tätä parjattua HUTin yksinpelimuotoa, ei tartte kokeillta toistamiseen. Eihän tuossa ole mitään järkeä, voitto 0-51 + varmaan 20 tolppaa... Morjens...

Muuten peli on ihan ok toiminut etc, mutta HUTissa kun on pelipaikan vaihtokortti niin ilmeisesti pelissä on bugi tai pelaajat ei aina tuota ymmärrä, sillä esim Vatasen kun olen vaihtanut kortilla RD:stä LD:ksi niin silti Vatanen tykkää surffata toisen pakin kanssa automaattisesti oikealla puolella, sama on käynyt jos olen laitahyökkääjien puolta vaihtanut. Eli nuo pelipaikanvaihto kortit on tässä ollut yhtä tyhjän kanssa, aiemmissa NHL-versioissa ei itsellä tätä ongelmaa ole ollut.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kylläpä riemastutti kun premium pakasta (8k) iski näytölle Shea Weber! Puckseilla tuli ostettua ihan vain kokeilumielessä, kun muuten vain säästellyt ja keräillyt kokoelmia. Nytpä riittää taas pääomaa muutamaan uuteen kokoelmaan... :)

EDIT: Toronton palkintopakoista P.Kane!!!!!!!! Ja Okposo. Olen sanaton. :D
Okposon minäkin sain. Mulla vaan molemmat arvokkaammat pelaajat (E.Kane ja Okposo) on tullut noista alotus/palkintopakoista, niin rahaa ei niistä saa.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Siis siinä kun peli käynnistettiin ensimmäisen kerran? Valitsin Customin muistaakseni ja kytkin vain OnIce-Trainingit pois ja tasoksi All-Starin sitten sen jälkeen. En kyllä ole yksinpeliä muuten pelannut yhtään missään pelimuodossa.
Juurikin siinä. Itellä ollu simulaatio aina ja valmiiksi asetukset kunnossa. Siis ton luistelun suhteen.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
HUT on kyllä tosiaan todella koukuttava pelimuoto.

Ostin PS4:n vasta, kun tämä uusi NHL ilmestyi, joten en saanut mitään aloituspakkoja. Tähän sitten 10€:llä pakkoja, joista tietysti parhaat myyntiin ja kokoelmien kasaamiseen. Carolina, Arizona ja Devils kerätty, parhaimpina kortteina varmaankin Jaro Halak & Seth Jones. Tänään aamulla kasailin sitten huvikseni All-Star joukkueet, josta sainkin sitten legendakortin, Doug Gilmourin. Siihen pohjalle onkin hyvä luoda toimiva jengi.

Nyt ei auta muuta kuin toivoa, että joku vähän arvokkaampi kortti tulisi siten, että ko. kortin voisi myydä..
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
kokeile sitä alinta niistä, olisko supertähti liiga ollut
Kokeiltu tuloksena 0-7 ja näennäisesti tasaisempi ottelu, johtuen siitä että botit pokettaa perkeleesti, muutenhan tuo oli samanlaista yhtä päätä. Tekoäly pelimuoto ei vaan toimi, se on huomattu.
 

motamoro

Jäsen
Mitäs ihmettä, eilen oli lähemmäs 20 kappaletta Henrikkejä ja Danieleita myynnissä n. 35k hintaan ja nyt Henrikiä 2 korttia ja Danielia 4. Molempien hinnat lähempänä 45k.... tainnut joku ostaa markkinan tyhjäksi ja ripottelee vähitellen kortteja korkealla myyntiin, että varsinainenkin markkinahinta nousee... Ei nyt sitten kerättykään tänään Vancouveria loppuun... Mielenkiintoista myös nähdä koska EA lyö ensimmäiset tarjouspakat, sitten markkinat vasta sekaisin meneekin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitäs ihmettä, eilen oli lähemmäs 20 kappaletta Henrikkejä ja Danieleita myynnissä n. 35k hintaan ja nyt Henrikiä 2 korttia ja Danielia 4. Molempien hinnat lähempänä 45k.... tainnut joku ostaa markkinan tyhjäksi ja ripottelee vähitellen kortteja korkealla myyntiin, että varsinainenkin markkinahinta nousee... Ei nyt sitten kerättykään tänään Vancouveria loppuun... Mielenkiintoista myös nähdä koska EA lyö ensimmäiset tarjouspakat, sitten markkinat vasta sekaisin meneekin.
Itse keräsin joku aika sitten ja n. 30k maksoin muistaakseni molemmista ja jollain 3k voitolla yhteensä möin Siskokset pois.

Nyt oli keruussa Jets ja yllättäen paskaa tuli pusseista, kovin on pussituuri käänteinen suhteessa viime vuoteen, vaikka ihan kohtuullisia nostoja onkin tullut vedettyä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei vaikuta, kunhan pidät huolen että kokoelman viimeinen kortti on alkuperäisessä joukkueessaan. Muuten ei saa palkintopakkoja ilman säätämistä.
Tämä on usein vaan enemmänkin pakko kuin ehto, Yleensä itse ainakin jätän aina ne kalleimmat kortit viiimeseksi ja ostan helpot alta ja aikas usein nuo kalleimmat kortit ovat yllättäen käyttälle sopivalla joukkueella myynnissä ja usein noita on saanut kohtuu edullisesti ostettua.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jos joku nimimerkki pelasi HCP nimisellä joukkueella (Penguins logo) äsken minua vastaan (NJK, Jetsin logo) HUT:ssa, niin anteeksi. Tuomarilta aivan uskomaton ratkaisu hyväksyä päivänselvä potkumaali. Muutenkin tuomareiden maaliratkaisut ovat enemmän kuin kyseenalaisia ainakin tässä painoksessa.
 

motamoro

Jäsen
Johan noita veskareita tulee keräilypakoista. Äskön Vancouverin pakoista Rask (89) ja Bishop (88), aiemmin Holtby (89). Paras kenttäpelaaja on silti yhä 85. Ei kiitos enää hyviä maalivahteja, parempia kentälle seuraavaksi niin olisi hyvä.

Vitosdivarissa nyt otettu kuokkaan 4 matsia, saldo 1-4-0. Vitosessa ja kutosessa oikeastaan joka pelissä vastustaja nostaa niin paljon mailaa, ja ajaa kulmiin riistäen kiekon vain seisomalla tiellä, ettei pääse vetopaikoille. Vastaavasti vastustajat ovat kuin saippuapaloja kun suojaavat kiekkoa ja aina tulee jäähy tai pelaaja pääsee minun ja 2 botin keskeltä vetopaikkaan. Ehkä olen vain sitten paska pelaaja, mutta tuntuu jotenkin, noh epäluonnolliselta ettei sitä kiekkoa saa pois. Samaten kun lähden hyökkäyksiin niin vastustaja paineistaa kolmella ja kun pääsen punaiselle syötöllä niin siellä on taas 3 vastustajaa ottamassa hyökkäystä vastaan. Oma keskialue murretaan poikkeuksetta max. kahdella syötöllä ja omissa 3-2/2-1 hyökkäys. Asetuksissa vikaa tai omaa höntyilyä?

Joukkue tällä hetkellä (kaikki pakoista eikä ole draittavissa):

Hagelin - Couturier - Eberle
MacArthur - Kadri - Yakupov
Vanek - Granlund - Williams
Hartnell - Dubinsky - Callahan

Hjalmarsson - Vatanen
Garrison - Jones
De Haan - Girardi

Rask
(Bishop)
reservi: Holtby (11 ott, 78%, GAA 3,5....)​
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Johan noita veskareita tulee keräilypakoista. Äskön Vancouverin pakoista Rask (89) ja Bishop (88), aiemmin Holtby (89). Paras kenttäpelaaja on silti yhä 85. Ei kiitos enää hyviä maalivahteja, parempia kentälle seuraavaksi niin olisi hyvä.
Tänne tullut Bishop ja Andersen, Varlamov ja Howard ja Schneider ja Howard kolmella eri tilillä. Viime vuonna myös next gen änärissä nimenomaan noita mokkeja tuli aivan älytön määrä hyviä ja tuo ärsytti, eipä ole vissin täksi vuodeksi todennäköisyydet muuttuneet minnekään, paitsi että kenttäpelaajat tuntuvat olevan kohtuullisesti heikompia pusseista.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä porukka tarkoittaa tuolla joukkueiden keräämisellä? Keräättekö siis yhdestä jengistä kaikki pelaajat kokoelmaan, josta saa sitten jonkun palkinnon vai hä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä porukka tarkoittaa tuolla joukkueiden keräämisellä? Keräättekö siis yhdestä jengistä kaikki pelaajat kokoelmaan, josta saa sitten jonkun palkinnon vai hä?
Jokaisen joukkueen jokaisesta liigasta voi kerätä ja palkinnoksi saa ilmaisia pusseja, joiden kortteja ei voi myydä, mutta voi käyttää. NHL-joukkueista tulee kultapusseja, liigajoukkueista hopeapusseja ja esim. junnusarjoista pronssipusseja, jne. Joukkuekeruuseen kuuluu kaikki pelaajat, paidat ja logo ja maajoukkueissa pelkästään paidat ja logo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös