Mä olen availlut noin puolet joukkueista. Paras kortti, jonka olen saanut on Ekman-Larsson, jonka möin että saisin avattua lisää joukkueita. Lisäksi olen käyttänyt noin 30 euroa rahaa, että ostin pakkoja. Lopputuloksena täysin keskiverto joukkue, jonka kallein pelaaja on Hudler tai Turris. Hudlerin sain pakoista, mutta muut olen ostanu pelaamisesta saaduilla kiekoilla tai muiden ukkojen myynneillä. Edelleen löytyy 84 overalin ukkoja joukkueesta. Sitten mulla on tuttuja, jotka saanu jonkun Karlssonin pariin kertaan ja joutunu myymään toisen. Pitäisi mun tuurilla jättää pakkojen ostaminen tuuripelleille ja käyttää kaikki saadut kiekot siihen, että ostaa laatua. Poistin jo aikaa sitten luottotiedot ps4:lta, että en hetken mielijohteesta osta sitä syöpäpakkaa.
Tämän vielä jotenkin kestän. Voin pelata tuolla ykkösessä/kakkosessa -olen hissijoukkue- näillä keskivertotunareilla ja oppisipahan pelaamaan, mutta se mitä en kestä, on tuo momentum tai lagi tai mikä vittu ikinä onkaan. Tulee paljon jengejä vastaan, joilla on Kurrista-GIlmourista lähtien kaikki ukot ja pelillisesti pärjään ja vielä vienkin peliä ainakin alkupelistä, mutta sitten kun EA päättää sen seinän laittaa vastaan, niin se vaan tulee vastaan. Ukot hidastuu, syötöt katkeaa ja jokainen irtokiekko menee vastustajalle. Mitään et voi tehdä. Tämä sitten vielä kun tapahtuu näitä pelaajia vastaan, joilla on nelosessakin kovemmat ukot, kun mun ykkösessä, niin kyllä siinä alkaa huumori olla aika kaukana. Johtuuko tämä nyt jostain perkeleen momentumista vai mistä? Olen alkanut ihmettelemään sitä, että koko peli alkaa ikään kuin pätkimään viimeistään kolmannessa erässä. Ukot ei liiku tai käänny mihinkään ja jopa välillä ruutu pätkimään ikään kuin nettiyhteys olisi paska. Ekan erän kyllä toimii hienosti. Äsken ihmettelin kun esim. Vatanen hävisi omaan päähän luistelun aivan pystyyn. Olin varma, että pakkipari punaisella, mutta oli ihan täydellä teholla.
Alkanut suoraan sanottuna vituttaan koko HUT. Olenkin miettinyt, että olisi ihan nastaa kasata jengi, jossa olisi pelkkiä HIFK:ssa pelaavia tai pelanneita pelaajia ja alottaa 10-divarista uudestaan. Voinko jotenkin saada rahat mukaan tästä jengistä?