8 matsia 50 minuuttia jäähyjä, muutama vitonen törkytaklauksista ja yhtään tappelua en hävinnyt. Mikään ei ole muuttunut reilussa vuodessa. :,D On tämä kyllä ihan kuningaspelimuoto. En keksimälläkään keksi tuosta Betasta mitään huonoa sanottavaa.
8 matsia 50 minuuttia jäähyjä, muutama vitonen törkytaklauksista ja yhtään tappelua en hävinnyt. Mikään ei ole muuttunut reilussa vuodessa. :,D On tämä kyllä ihan kuningaspelimuoto. En keksimälläkään keksi tuosta Betasta mitään huonoa sanottavaa.
Puolustava puolustaja (ja yhdessä vitosessa Power Forward) mutta sanotaan näin, että IFK-luonne ei anna olla ajelematta aina kun on tilaisuus. :D Ei tosiaan ole niin helppoa taklata, kuin aiemmassa versiossa, mutta muutaman kerran osui makoisasti.Heh voin kuvitella tuota sinun pelityyliäsi, välillä se on ollu itelläki samaan tahtiin jäähyjä, pelaatko enforcerilla ?
Omasta mielestäni taklauksia on heikennetty tossa betassa.Meillä IFK:laisilla tuo taklaaminen jotenkin veressä :D
Mä oon tykänny. Botit ei oo ihan toivottomia ja jokaisesta maalille ajosta ei enää tule kakkosta. Muutenkaan en hirveästi keksi valittamista.Se offtopicista, mikä yleinen mielipide tästä eashl - betasta?
Oliskos missään jatkiksen jengissä porukkaa pelaamaan? Ois nimittäin kiva päästä testaamaan, nyt kun sain asennettua.
Jatkoaika 2 ja PS4. Itse ehtisin pari matsia pelata nyt.Jeps täälläkin olisi yksi neppailija tiimiä vailla.
Hobitti kiittää seurasta, oli ihan hauskaa vaikka vähän hakemista olikin.Jatkoaika 2 ja PS4. Itse ehtisin pari matsia pelata nyt.
Ehtiikö joku vetästä matsin? Jatkoaika kolmosessa odottelen :)
Vieläkö oot kaveria vailla?
Juu, ehditkö tulla vetämään matsin? Jatkis 3:ssa oon
Jep, katotaan lisää tällä viikolla.Hobitti kiittää seurasta, oli ihan hauskaa vaikka vähän hakemista olikin.
Juuri näin. Kyllähän niille onnistuville pelaajille moni saattaa syötelläkin enemmän. Itse lähden aina siitä että syötän mielummin jos on paikka, ettei peli mene siihen että muutaman sooloilun jälkeen toinen pelaaja ajattelee "no en mäkään sit syöttele". Mutta kyllähän tohon kesti se viitisen peliä päästä paremmin sisään, kun tuli EASHLää hakattua kolmosen puolella joku vajaa pari tuhatta peliä. Mutta joo tosiaan huomaa kun syötellään paljon niin peli sujuu ja on mukava pelailla.On kyllä haastava tuo EASHL. Vaikka perusänärissä olen ainakin omasta mielästäni kelpo pelaaja niin EASHL on pirun vaikea. Sinun täytyy tehdä juuri ne oikeat ratkaisut kun saat kiekon ja kun mokaat niin voi olla että syöttöjä ei heru yhtä helposti jatkossa :) Iso plussa tähän asti pelimuodolle vaikka huonosti on tullut pelattua...
Olen aika varma, että olin samassa pelissä ja luulen sen olleen vastustajajoukkueen "lempinimi". Vähän niinkuin Jatkoaika 2:n Jetlife, joka myös alkaa muutaman pelin jälkeen ärsyttämään. :)Ainiin, Docin ja Edin selostaminen alkoi ärsyttää tossa viikonlppuna kun hokivat yhden pelin aikana valehtelematta 30-40 kertaa "unfinished business". Jossain kohdissa vielä melkein peräjälkeen "unfinished business carrying the puck to the zone" "unfinished business shooting to the net." tjsp. En tiedä tapahtuiko tätä joka pelissä, mutta ei ainakaa tuossa määrin. Tosiaan EA viilannut myös selostusta.