NHL12 - HUT (Hockey Ultimate Team)

  • 75 979
  • 350

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Mitä kautta HUTissa on mahista saada eniten noita puckseja? Ilmeisesti jostain turnauksesta? Itse olen pelannut vain näitä on-line pelejä, joista kiekkoja ropisee noin 200-500 per ottelu.

Oma kiekkokassa on aika heikossa hapessa, mutta oikeastaan ihan hyvä, tuleepahan tätä muotoa pelattua nyt enempi. Versusta sitten vähän vähempi.

Operaatio Pseudo Blackhawks on tänään päässyt jo hieman vauhtiin, kun tuli "ostettua" sekä joukkueen logo, että punainen kotiasu, noin 1400 kiekolla.

Nyt vissiin pitää ruveta tahkoamaan noita otteluita, että saa lisää miehiä rosteriin, noitten turistien lisäksi/tilalle.

Go HUT!
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Voitin ensimmäistä kertaa SUMAL-kutsuturnauksen, mutta en saanut yhtään kiekkoa turnausvoitosta! 1500 kiekkoa lukee kyllä turnausbonuksessa. Tuli vaan että mestari ja joukkueen nimi. Harmittava bugi, muutenkin vähän kiekkoja plakkarissa.

e. Käykääpäs kärppäfanit ostamassa Joonas Donskoi pois! 74/92 (ura 120)
 
Viimeksi muokattu:

masaala

Jäsen
Ei näemmä ole korjattu vielä tuota ongelmaa HUT:ssa, osuen pussien ostamiseen MS-pisteillä.

Vähän tuntuu olevan tuurikauppaa saako pussin ostettua, vai jumittuuko ruutu tuohon.

Saitko ladattua koskaan niitä jumittuneita paketteja?

Itsellä lataaminen pysähtyi (Can't download item) ja koko systeemi jumittui. Käynnistin pelin uudelleen vain todetakseni käyttäneeni 160 MS pistettä saamatta mitään vastineeksi.
 

Dängleri

Jäsen
Mitä kautta HUTissa on mahista saada eniten noita puckseja? Ilmeisesti jostain turnauksesta? Itse olen pelannut vain näitä on-line pelejä, joista kiekkoja ropisee noin 200-500 per ottelu.

Kortteja myymällä. Itse möin Winnipeg Jetsin logon viime yönä 4500 pucksilla, LA Kingsin pelipaidan 3500 pucksilla. Kotimaisetkin kortit tuntuvat kelpaavan - joku hurja osti Janne Lahden 1500 pucksilla. Ei se hölmö ole joka pyytää...
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Itse möin Winnipeg Jetsin logon viime yönä 4500 pucksilla, LA Kingsin pelipaidan 3500 pucksilla
:O

Mitä helv... Pitääpä yrittää kaupata Penssien pelipaitaa. Hutti kyllä vihjailee että Pensseleitä minun tulisi kerätä, kun pakoista on tullut Orpik, Z.Michalek, tuo paita + Lemieux viidellä pelillä.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saitko ladattua koskaan niitä jumittuneita paketteja?

Itsellä lataaminen pysähtyi (Can't download item) ja koko systeemi jumittui. Käynnistin pelin uudelleen vain todetakseni käyttäneeni 160 MS pistettä saamatta mitään vastineeksi.

Itellä hukkunut 3 pakkaa, loistavaa settiä :D Onkohan asialle tehtävissä mitää?
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eilen aloittelin HUT:in ja ensimmäisen päivän saldo oli 8-2-0. Joukkue ei vielä ole kovin kummoinen. Koskirannan, Silfverbergin ja Schwarzin olen ostanut, muut tulleet niistä aloituspakkauksista ja yhdestä 2,500 EA-pucksin pakasta.

Jakob Silfverberg - Jarno Koskiranta - Rob Hisey
Jean-Michael Daoust - Sebastian Wännström - Sean Bentivoglio
X - Ryan Olsen - X
X - X - X

Zach Bogosian - Patrick Mullen
Simon Despres - Gabriel Beaupre
X - X

Marek Schwarz
Aleksis Ahlqvist

***

X:en paikalla sitten pyörii eri pelaajia.
 

Dängleri

Jäsen
:O

Mitä helv... Pitääpä yrittää kaupata Penssien pelipaitaa. Hutti kyllä vihjailee että Pensseleitä minun tulisi kerätä, kun pakoista on tullut Orpik, Z.Michalek, tuo paita + Lemieux viidellä pelillä.

Niin, käsittääkseni peli on julkaistu jenkeissä tänään, joten eiköhän siellä useampi Pens -fani, joka on kiinnostunut kortistasi. Kai siellä jenkeissä on samanlaisia hurjia kuin täällä Suomessa, jotka maksavat oman suosikkijoukkueensa korteista karmeaa ylihintaa. Esim. 1500 pucksia 74 arvon omaavasta Janne Lahdesta ei kuullosta kovinkaan rationaaliselta ostopäätökseltä. Tai 1000 pucksia JYP:in logosta tai paidasta. Jne jne. Mut mielelläähän noita myy, kun joku on valmis pyydetyn summan maksamaan.
 

masaala

Jäsen
Itellä hukkunut 3 pakkaa, loistavaa settiä :D Onkohan asialle tehtävissä mitää?

EA:n chatissa sanoivat, että ota yhteys Microsoftiin. Tämä siksi, että siitä epäonnistuneesta ostosta ei jää mitään merkintää heille, eivätkä täten voi auttaa asiassa. Katsoin konsolista oman lataushistorian eikä sielläkään näkynyt mitään. Täytynee huomenna soittaa Xboxin tukeen ja kysellä niitä pisteitä takaisin.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Odotitteko tovin siinä kun näytti että boxi tilttas kun ostitte sen pakan? Itsellä eka pyörii hetken se latauksesta kertova ympyrä, sitten se katoaa toviksi ja ruutu vähän niinku jämähtää siihen. Sitten kuitenkin kohta ne kortit hyppii siihen ruudulle. Luulin kans alussa että siihen se tietty mullakin tilttas, mutta kun olin jääkaapilta olusen hakenut niin kortit ui ruudulle tuttuun nättiin riviin.

Pari uutta miinusta tuli vastaan tänään. Syö hivenen miestä hävitä matsi siten että vastustaja ajaa jatkoajalla molaris ihan pihalle ja toinen sen ukko lyö sitten tyhjiin. Varmaan Ingmanni oli viheltämässä, stanan puusilmä! Mut isompi miinus siitä kun lähdet ottelusta pois vaikka sitä ei ole pelattu kun kymmenisen sekuntia, niin siitä tuomitaan tappio. Eikös 11:sta ollut jonkunlainen aika että minkä sisällä lähti meneen niin ei tullut tappiota? Ainakin tavallisissa online-matseissa mielestäni oli. Ei mitään intoa jäädä pelaan kun ukot liikkuu töksähdellen, koko peli käy uskomattoman hitaalla ja ukon vaihtamiseen menee 2 sekuntia. Rakentele siinä sitten kuvioita...

Ai niin, ny muuten olis teemua myynnissä (xboxille), siis sitä jolla on kaikista suomen teemuista kaikista valoisin tulevaisuus edessä. Pulkkinen irtosi yllätyksekseni hintaan 5500 eikä kukaan ollut edes kilpaa huutamassa sitä. Tietty se piti heti virittää ja tuunata ja kun levikesarjat, yms oli asennettu niin hyvältähän se näytti. 99/99/99 ja kaksi viimeistä muistaakseni 87 & 86, overall 94.
 

Teloch

Jäsen
Ehdin juuri eilen miettimään, että oma joukkue näyttää nyt varsin hyvältä senttereiden osalta. Etenkin laidoille kaipailin hieman kovampaa osaamista ja yön aikana kaupoista tulleilla kiekoilla ostin jumbo packin, joka toikin sitten laakista vasempaan laitaan tehoa. Patrik Elias ja Jiri Tlusty. Yhtiömme kiittää.
 

ditrim

Jäsen
Hyvää oikean laidan rightin kätistä hyökkääjää etsitään. Kovalchuk mulla on jo, nyt tarvittaisi mies kakkosketjun laitaan. Ehdotuksia?
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
EA:n chatissa sanoivat, että ota yhteys Microsoftiin. Tämä siksi, että siitä epäonnistuneesta ostosta ei jää mitään merkintää heille, eivätkä täten voi auttaa asiassa. Katsoin konsolista oman lataushistorian eikä sielläkään näkynyt mitään. Täytynee huomenna soittaa Xboxin tukeen ja kysellä niitä pisteitä takaisin.

Mulla lähti selvityksiin, mahdollisesti hyvittää pisteitä. Pari päivää suunillee sano että kestää. Soitin as.palveluun.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Antakaas jotain vinkkejä, millä pystyy parantamaan ketjun kemia-osaa tuolta kokoonpanon muokkauksesta. Olen oikeastaan kaikkia mahdollisia sommitelmia kokeillut, mutta ainoastaan yhden ketjun kemiaksi sain "edes" 75. Muilla ketjuilla se pyörii n.50 paikkeilla.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Antakaas jotain vinkkejä, millä pystyy parantamaan ketjun kemia-osaa tuolta kokoonpanon muokkauksesta. Olen oikeastaan kaikkia mahdollisia sommitelmia kokeillut, mutta ainoastaan yhden ketjun kemiaksi sain "edes" 75. Muilla ketjuilla se pyörii n.50 paikkeilla.

Hommaat sinne Pesonen-Perrin-Pihlström niin kyllä natsaa! Nojoo, vakavissaan ottaen, en oo tuosta ihan varma itsekkään ja vähän samaa miettinyt. Ja entäs sitten jos hyökkäyskolmikot ja pakkiparit oliskin samoista joukkueista mutta joukkueen sisällä on silti kolmikoita tai pakkipareja eri joukkueista? Esim. hyökkäyskolmikko 1 on joukkueesta JYP, hyökkäyskolmikko 2 joukkueesta HIFK jne. Tosin eihän siinä mitään hauskaakaan olis kasata jotain Vancouver Canucksia, vaan haalia pelaajia sopivasti sieltä täältä...
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Antakaas jotain vinkkejä, millä pystyy parantamaan ketjun kemia-osaa tuolta kokoonpanon muokkauksesta. Olen oikeastaan kaikkia mahdollisia sommitelmia kokeillut, mutta ainoastaan yhden ketjun kemiaksi sain "edes" 75. Muilla ketjuilla se pyörii n.50 paikkeilla.

Mutu-tuntumalta kemia paranee jos kolmikon/kaksikon:
1) Pelaajat ovat samasta liigasta
2) Pelaajat ovat samasta joukkueesta
3) Pelaajien tyypit ovat keskenään sopivia (esim. sniper-playmaker-2way). Sama pelaajatyyppi useampaan kertaan ketjussa ei ainakaan nosta kemioita, en muista laskeeko se sitä.
4) Pelaajat ovat oikeilla pelipaikoillaan.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kemiat ovat mielestani vahan liiankin paljon sidoksissa joukkueeseen. Eli siella voi olla vaikka kolme pakkia samasta joukkueesta samassa hyokkaysketjussa niin kemia on yli 80, jos ei jopa 90+. Sitten taas joku Thornton & Heatley yhdistelma onkin enaa 75, koska Heatley ei pelaa enaa Sharkseissa. (HUT:ssa taitaa kuitenkin viela olla SJ:ssa).

Eli siis jos Henrik Sedin kaupattaisiin oikeassa elamassa vaikka Anaheimiin ja HUT:ssa tulisivat veljekset samaan ketjuun niin heidan kemiansa ei olisi todellakaan 90 vaan todennakoisesti sen 75.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Hieno peli joukkuetta Pohjakosketus vastaan. Johdin viimisellä minuutilla tiukkojen vaiheiden jälkeen 2-1 ja toinen menee "vetään nettipiuhan irti", vitun hienoa. Jatkoon onneksi, mutta jäipä kiekot saamatta.

Harvoin muuten HUT:ssa aiemmin katkaistu peli viimisellä minuutilla.

e. tulikohan sittenkin kiekot pelistä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Huhhuh, tulipahan kohdattua ensimmäinen ylitsepääsemätön este.

Sinänsä ei ongelmia ollut, mutta kun kaverilla on maalissa Lundqvist, hyökkäyksessä sellaisia pelaajia kuin Gretzky, Hall, Horton, Lecavalier, Malone, Pääjärvi, Neal, J. Staal ja tuohon päälle vielä pakisto täynnä nimimiehiä, niin alkaa olemaan hieman hankalaa taistella näillä kimmorintasilla ja kumppaneilla. Terkkuja vaan vastustajalle, asialliselta jannulta noin muuten kyllä vaikutti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ässien keskushyökkääjä Joel Armia ostettu 3000 pucksilla. Mielestäni väärän pelipaikan lisäksi kiinnostaa, kenenkä kuva tuossa Armian kortissa on? Armialta se ei minun mielestäni näytä. Tai jos kyseessä on Armia, niin erittäin huonosti itse ainakin miehen siitä tunnistan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös