NHL12 - HUT (Hockey Ultimate Team)

  • 75 676
  • 350

Dängleri

Jäsen
Vituttaa vaan moinen yleistys että kaikki on mulkkuja tai ihan paskoja jos ostavat pisteitä. Itse ostan pisteitä kuten tekee tuhannet muutkin. Ja nautin siitä, aaaah. Helppous on mahtavaa.
Pahoittelut aiheuttamastani mielipahasta. Osta toki pisteesi, jos et niitä pelaamalla riittävästi onnistu hankkimaan.

Elämä on valintoja täynnä. Toiset tahkoo peukalot ruvelle että saa pisteitä, toiset hoitaa sen yksinkertaisesti ja hetkessä.
Toki näinkin. Melkein peliin kuin peliin löytyy tätä nykyä cheat-koodeja ja läpipelaamisohjeita, joille löytyy oma käyttäjäkuntansa. Jokainen tavallaan.

Itse näen HUT:in ideana voittaa pelejä, saada pisteitä, kehittää joukkuetta ja voittaa lisää pelejä, sinulla (ja varmaan tuhansilla muilla) tavoite lienee ainoastaan ostaa huippujoukkue, ja kerätä helppoja voittoja toinen toisensa jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ei oikein käy tuuri korttien kanssa. Pakkoja tosin ei ole montaa vielä ostettuna koska en käytä microsoft-pisteitä, enkä ole pelannut NHL11 eli sieltäkään ei mitään apuja tullut.
Ykkössentterinä häärii Micke Nylander ja koko jengi on täynnä jotain 70-75 overall pelaajia. Ainoa NHL pelaaja on Sheldon Brookbank. Kahdesta edellisestä peruspaketista on rareina tulleet +7 laukaukseen, ja large american arena tjsp. Onko tolla areenalla edes mitään merkitystä? Training kortti lähti myyntiin mutta ei tuollakaan mitään hirveää tiliä taida tehdä.
Aika hidasta tämä joukkueen rakentaminen näyttää olevan. Pelkkään peruspakettiin saa kyntää jo aika reilusti kun pitää haalia vähän väliä sopimuskortteja jostain, eli pitää "tuhalta" puckseja myös peewee paketteihin.
On kyllä koukuttava pelimuoto ja luulen että tätä tulee pääasiassa pelattua.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Pahoittelut aiheuttamastani mielipahasta. Osta toki pisteesi, jos et niitä pelaamalla riittävästi onnistu hankkimaan.

Toki näinkin. Melkein peliin kuin peliin löytyy tätä nykyä cheat-koodeja ja läpipelaamisohjeita, joille löytyy oma käyttäjäkuntansa. Jokainen tavallaan.

Itse näen HUT:in ideana voittaa pelejä, saada pisteitä, kehittää joukkuetta ja voittaa lisää pelejä, sinulla (ja varmaan tuhansilla muilla) tavoite lienee ainoastaan ostaa huippujoukkue, ja kerätä helppoja voittoja toinen toisensa jälkeen.

Älä luule itsestä liikoja, et pysty aiheuttamaan mielipahaa minulle. Aivan riittävästi pystyisin niitä hankkimaan pelaamallakin, mutta miksi nähdä se vaiva.

Nimenomaan, toki näinkin. Cheatit, yms eivät liity tähän aiheeseen, eli aivan turha maininta. Ne on huijaamista ja se on väärin, jos/kun ne ovat kiellettyjä.

Hienosti osasit lukea taas. Kuten mainitsin, ainakaan itse en kerää mahd hyvää joukkuetta, vaan itselleni sen mielenkiintoisimman. Sitten heti perään kuitenkin väität että kerään huippujoukkuetta vain tehdäkseni voittamisen helpoksi, yms. Turha keskustella kanssasi enempää asiasta. Laittamalla sanoja toisen suuhun, et tee mielipiteistäsi yhtään sen vakuuttavampia, päinvastoin. Mutta kuten sanoit, jokainen tavallaan...
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
En tähän vääntöön sen enempää ota kantaa mutta mielelläni näkisin kaksi eri "sarjaa". Eli olisi mahdollista pelata pelkästään luomujoukkueita vastaan ja sitten ne ketkä ovat valmiita laittamaan rahaa kiinni voisivat pelata keskenään. Ja miksei vielä kolmantena vaihtoehtona sekakori jossa on kaikki jengit mukana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hyvä idea Bliziltä, tuli ja moi silti EA:lta tuollainen. Ehdottaa voisi sinne.

Itse ainakin ostan heti kaksi pussia kun tulevat myyntiin ja pelaamassa olen, yksinkertaisesti tuskaa tuo pelaaminen ihan alussa, jos haluaa kalliimpia pusseja edes yhden. Montaa pussia toki en aio ostaa, sillä ohan siinä haaste kun pelaamalla niitä auot.

Itkijät naurattavat silti, on se kurjaa.
 

Teloch

Jäsen
Itkijät naurattavat silti, on se kurjaa.

Tuohon on helppo yhtyä. Itkuraivarit ovat aina hauskaa seurattavaa

MS-pisteitten käyttö saisi kyllä tulla takaisin, että saisi ostettua pari consumable packia. Sen verran nihkeästi noita sopimuskortteja tullut ihan pelaamalla, rehdisti ja mahtavan taidokkaasti vääntäen. Toki niitäkin voisi huutokaupan puolelta metsästää, mutta siinä vaiheessa ei sitten muuta ehtisikään ostelemaan.
Pelaajapakkoja en aio ostaa, sillä tuo pakkojen availu on sen verran hauskaa, että rakennan joukkueeni mieluusti sen kautta. Ehkä tulee niitä pelaajia joita haluaisinkin, ehkä ei. Pääasia että on hauskaa. Voihan niitä sitten joskus ostella sieltä huutokaupasta jos siltä tuntuu.
 

Dängleri

Jäsen
Mielelläni näkisin kaksi eri "sarjaa". Eli olisi mahdollista pelata pelkästään luomujoukkueita vastaan ja sitten ne ketkä ovat valmiita laittamaan rahaa kiinni voisivat pelata keskenään. Ja miksei vielä kolmantena vaihtoehtona sekakori jossa on kaikki jengit mukana.

Tässäpä laatuidea. En tiedä minkä verran EA:lta löytyy motivaatiota kuunnella pelaajien kehitysideoita, mutta kannattaa ehdottomasti laittaa menemään. Eihän sitä koskaan tiedä. Toinen kehitysidea mikä itselleni tulee mieleen, olisi vastustajan joukkueen pelaajakorttien näkeminen ennen ottelua. Silloin paljastuisi jos siellä on näitä tappiin asti treenattuja varmoja vetoja, niin osaisi suoraan jättää pelin pelaamatta.

Tuohon on helppo yhtyä. Itkuraivarit ovat aina hauskaa seurattavaa.

Näin on. Kai siitä jonkinlaista hyvää mieltä saa, kun pelaa itse jollai 81-80-76 joukkueella, jollai AHL-jyrillä, ja vastapuolen 98-92-87 joukkueesta löytyy kaikenmaailman kultamiket ja havlatit viritettynä 99 nopeudella ja laukauksilla, mutta siitä huolimatta onnistut viemään kaveria kuin sikaa säkistä. Sit sieltä perästä tulee jotain "lucky noobie" viestejä.
 
Viimeksi muokattu:

motamoro

Jäsen
Hmmph... On se kumma kun (ilmais)pakoista tulee pelkkiä hyviä puolustajia, eikä yhtään hyökkääjiä kuin max. 73 arvoilla. Tällä hetkellä puolustuksessa parhaimpina on Klesla 83 -Hjalmarsson 83 treenamattomina, ja huonoinkin puolustaja on 75 arvoinen Tsekin liigasta, loput 3 NHL:stä 76-78 (Clitsome,Corrente,Hunwick). Reservisitäkin löytyy vielä 4 kappaletta 71-74 arvoisia pakkeja, harmi vain kun ei voi edes myydä, johtuen ilmaispakkauksista. Hyökkäksessä parhaimpana on huutokaupasta n. 400-500 kiekon kappalehintaan löytyneet Tangradi (79) - Leska (79) - Kovar (82), Tangradia ja Kovaria buustattu hieman. Seuraavaksi paras onkin sitten jo Ivo Rutheman 74... Kassareina toimivat suomalaiset Pitkämäki 71 - Säteri 72.

Myynnissä on myös tällä hetkellä harvinaisuutena tullut C -> LW paikanvaihto kortti, tiedä sitten mitä tuostakin pitäisi pyytää kun noita ei ole myynnissä yhtään. 5000 kiekkoa siinä varmuuden vuoksi on, ettei ainakaan ihan ilmaiseksi lähde, markkina-arvosta kun tietoa ei ole nimeksikään.

Joukkueen arvot 81-82-72, 10 peliä takana, 0e mennyt omaa rahaa, ja alkuun tuli se vajaa 5000 kiekkoa. Voisihan tuo nyt olla parempikin...
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itsehän olen ostanut 5 pakkaa kortteja. Siitä bugista johtuen sain myös 1-4 ilmaista pakkaa, en tiiä monta niintä oli bugista kun pelaamalla demoakin sai ilmasia pakkoja. Pääasiassa myynyt kaiken pois ja ostanut kaupasta kortteja ja myynyt kalliinmalla eteen päin ja tehnyt tiliä :)
Tästä syystä joukkue suunilleen 88-87-80.

Olipas mukava sunnuntaina painaa matsia jotain noin 73-70-72 joukkuetta vastaaan. Ottelu päättyi vastustajan 1-2 voittoon mulle oli laukaukset 4-29, tolppia laskin viiteen asti sitten en enää jaksanu laskea kun toista erää pelattiin.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä todellakin saisi olla kaksi eri "sarjaa" kuten Bliz kirjoitti. Vituttaahan se, kun heti ekassa online-turnauksen ekassa pelissä joukkueen kaksi kärkiketjua vilisee NHL-pelaajia, kun itellä ainoastaan yks kenttä on AHL-tasoa ja ykkös pakkipari on Kousa-Korpikari ja maalissa joku 60 overall -jamppa. Tappoi ilon samantien (nyyh nyyh). Offlinessa taas vitutti kun tulokas tasollakin AI:n moke vetää haamukoppeja ja oma imee joka toisen vedon sisään.

Noin niinku yleisesti ottaen, kannattaako heti tässä alkutaipaleella laittaa käyttöön oman kokoelman ykköskorin jamppoja (pari NHL-jyrää, AHL-tasoa...) vai säästellä niitäkin hieman myöhemmälle?

NHL 11 HUT:sta siirtyi itselleni vain vajaa 2k kiekkoa.
 

ditrim

Jäsen
thc420 (PS3)

Minä ostin kortteja kunnes sain Thorntonin. Nyt tiimi on pirun tiukka.
21-5-0 ovat tilastot. 5 tappiosta ainoastaan yksi on tullut häviämällä, muut 4 tilttaamalla. Turnausvoittoja Parra Classic ja Intercontinental Cup.

Joukkueen arvot 91-89-75.

Olen nyt jäänyt ihan koukkuun tähän pelimuotoon kun tykkään tuosta kokoonpanosta niin paljon.

Marleau-Thornton-Kovalchuk
Booth-B.Richards-Galiardi
Stastny-Fleischmann-Ryder
Nelosen rippeet

Ohlund-Kubina
Beauchemin- Morris
Weber-Wishart

Kiprusoff - M.Hewitt
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Minä ostin kortteja kunnes sain Thorntonin. Nyt tiimi on pirun tiukka.
21-5-0 ovat tilastot. 5 tappiosta ainoastaan yksi on tullut häviämällä, muut 4 tilttaamalla. Turnausvoittoja Parra Classic ja Intercontinental Cup.

Joukkueen arvot 91-89-75.

Olen nyt jäänyt ihan koukkuun tähän pelimuotoon kun tykkään tuosta kokoonpanosta niin paljon.
Marleau-Thornton-Kovalchuk
Booth-B.Richards-Galiardi
Stastny-Fleischmann-Ryder
Nelosen rippeet

Ohlund-Kubina
Beauchemin- Morris
Weber-Wishart

Kiprusoff - M.Hewitt
Paljon on joukkueen palkka?
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
PS3:n puolella laitoin myyntiin maalivahdin +5 all -kortin. Osta heti -hinta 30 000. Siitä ostatte kortin, jolla saatte maalivahdin reippaasti potentiaalinsa ylitse!
 

ditrim

Jäsen
PS3:n puolella laitoin myyntiin maalivahdin +5 all -kortin. Osta heti -hinta 30 000. Siitä ostatte kortin, jolla saatte maalivahdin reippaasti potentiaalinsa ylitse!

Ei tuolla rahalla saisikaan kuin 3-4 Kiprusoffia :) Enkä puhu Markosta. Ite peluutan vuorotellen Kiprua ja 62-overall paskaveskaria. Ei ole hirveästi eroa, mutta ei ole tullut vastaan kovin kovia vastustajiakaan.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joukkueeni:

Wilson-Legwand-Hornqvist
Macartur-Grabovski-Kessel
Sihvonen-Paakkolanvaara-Sopanen
4.ketju vaihtelee... AHL/WHL/NHL miehiä...

Regehr-Myers
Doyle-Burns
Jalvanti-Brocklehurst... (kiertää eri jannuja)

Varlamov-Kuusela (Hovinen Varlamovin tilalle jahka sellanen löytyy)

89-86-78
Pot:86
Kem:89
Pal:25530
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Vittu mitä paskaa. Turnauksen finaaliin ja siellä overallien perusteella suhteellisen tasaväkinen vastustaja kerrankin....

...ei pelannut itse ollenkaan, vaan antoi koneen hoitaa. Kolmannessa erässä oivalsin että tällasta tällä kertaa. Ei helvetti tämän pelin kanssa.
 

Teloch

Jäsen
Huutokaupassa surffaillessa tuli Armia vastaan. Letkeä 91 potential miehellä. Kaipa tuosta jonkun nelosketjun sentterin voisi rakentaa, jos pakasta sattuisi tulemaan.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
2500 pucksia 80pelin soppari, pakko oli ostaa kun halvalla sai :)
Muistaako kukaan miten tällänen meni. Pelaa X uraa jäljellä 100peliä, laitan suoraan 80pelin sopimuksen niin oliko niin että sen palkka ei enää nouse kun uraa enää jäljellä 20peliä vai oliko raja jokin muu? Saattaa olla että muistan myös väärin. Olikohan riittävän epäselvästi selitetty :)
 

Teloch

Jäsen
Niin, siis läppäiset 80 pelin sopparin pelaajaan -> sen jälkeen pelaajan palkka on tuon 80 peliä sen mitä se on sillä hetkellä kun sopimus tehdään, vaikka latoisit sen jälkeen kaikki arvot 99:ään. Tai niin se ainakin viime vuonna käsittääkseni oli.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin, siis läppäiset 80 pelin sopparin pelaajaan -> sen jälkeen pelaajan palkka on tuon 80 peliä sen mitä se on sillä hetkellä kun sopimus tehdään, vaikka latoisit sen jälkeen kaikki arvot 99:ään. Tai niin se ainakin viime vuonna käsittääkseni oli.

Kyllä mutta nouseeko palkka enää kun sopparit loppuu kun uraa on enää 20 peliä jäljellä? Ja toussa välissä lätkitään treenikortteja.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Siinä vaiheessa kun teet uuden sopimuksen, niin pelaajan palkka nousee. Oli uraa jäljellä sitten kaksi tai kaksikymmentä ottelua.

Korjatkaa toki jos puhun aivan omiani.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Näin juuri kuten Jääkaappi sanoi. Parhaille toki siis pitkä soppari ja sen jälkeen reenikortit kehiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös