NHL12 - EASHL - HC Irtokiekko (PS3)

  • 20 235
  • 185

RaZzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Los Angeles Kings, KelA
Jos arvosanan nosto on ongelma, ala pelata puolustajaa. Tulee suht helposti vähintään A kaikkiin kunhan ei tule rökäletappiota. Riittää tilastoihin +2 tai syöttöpiste ja joukkuepeliin muutama (3) taklausta.

Sellaista huomannut että aloituksia ei voiteta, pitäisikö senttereiden niitä treenata? Voisin myös itse pelata välillä hyökkääjää, ihan hyvin pisteitä tulee 1 ppg tahtia puolustajan tontiltakin niin luulisin että hyökkääjänä onnistuisin vielä paremmin. Illalla pelejä!
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Löytyisikös tänään peliseuraa? Eilen sujui pelit oikein mukavasti Peten ja Laan kanssa. Eka matsi pelattiin Peten kanssa kahdestaan ja siitä napsahti voitto. Sen jälkeen pelattiin kolmistaan 5 ottelua, joista kaikista tuli voitto. Illan saldona 6 voittoa kuudesta.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Löytyisikös tänään peliseuraa? Eilen sujui pelit oikein mukavasti Peten ja Laan kanssa. Eka matsi pelattiin Peten kanssa kahdestaan ja siitä napsahti voitto. Sen jälkeen pelattiin kolmistaan 5 ottelua, joista kaikista tuli voitto. Illan saldona 6 voittoa kuudesta.

Tänään illalla kaikki peleille?! Oli sen verran hyvät pelit toissailtana, että siitä olisi nyt hyvä jatkaa. Ite yritän tulla tossa kasin aikaan peleille. Ja sitten onkin aikaa pelailla ihan niin kauan kun vaan seuraa löytyy! Tämän illan jälkeen Pete Spidy siirtyy joululomia viettelemään, ja palaa vahvuuteen taas ensi viikon alussa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onkos joukkueessa vapaita paikkoja vielä? On alkanut nämä EASHL-pelit viehättää aina vain enemmän, mutta sparrauspeleistä saa harvoin kovin paljon irti.
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Tänään illalla kaikki peleille?! Oli sen verran hyvät pelit toissailtana, että siitä olisi nyt hyvä jatkaa. Ite yritän tulla tossa kasin aikaan peleille. Ja sitten onkin aikaa pelailla ihan niin kauan kun vaan seuraa löytyy! Tämän illan jälkeen Pete Spidy siirtyy joululomia viettelemään, ja palaa vahvuuteen taas ensi viikon alussa.

Minä olen ainakin tulossa, suunnilleen samoihin aikoihin. Wuoriokin sanoi eilen tulevansa tänään peleille. Eilen pelattiin Wuorion ja Laan kanssa 2 ottelua, jotka molemmat voitettiin. Voittoputki on tällä hetkellä 8 ottelun mittainen. Sitä olisi mukava jatkaa tänään.

Onkos joukkueessa vapaita paikkoja vielä? On alkanut nämä EASHL-pelit viehättää aina vain enemmän, mutta sparrauspeleistä saa harvoin kovin paljon irti.

Mitäs paikkaa Rommeli pelailet? Tällä hetkellä joukkueessa on reilu kymmenen pelaajaa, joista tosin vain noin viisi on aktiivisesti osallistunut peleihin. Itse olen tässä miettinyt, että kokoonpanosta voisi alkaa tiputtamaan epäaktiivisia ukkoja. Mitäs mieltä sikariporras on muutaman epäaktiivisen tiputtamisesta ja parin uuden sopimuksen kirjoittamisesta?

Tänne voi myös kertoa, jos tuntuu ettei aika riitä peleihin. Turha roikottaa ylimääräisiä ukkoja joukkueessa.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Mitäs paikkaa Rommeli pelailet? Tällä hetkellä joukkueessa on reilu kymmenen pelaajaa, joista tosin vain noin viisi on aktiivisesti osallistunut peleihin. Itse olen tässä miettinyt, että kokoonpanosta voisi alkaa tiputtamaan epäaktiivisia ukkoja. Mitäs mieltä sikariporras on muutaman epäaktiivisen tiputtamisesta ja parin uuden sopimuksen kirjoittamisesta?

Tänne voi myös kertoa, jos tuntuu ettei aika riitä peleihin. Turha roikottaa ylimääräisiä ukkoja joukkueessa.

Sikariportaaseen en toki kuulu, mutta aika samaa mieltä oon diman kanssa. Rosteri on kyllä tällä hetkellä laaja, mutta vain harvaa näkyy säännöllisesti peleillä. Pikkuisen voisi tiivistää joukkuetta ja ottaa jokunen uusi kaveri mukaan, ainakin try-outille. Peliesityksiinkin voisi tehdä ihan hyvää, jos olisi vähän tiiviimpi ja aktiivisempi porukka pelailemassa. Eli voisi mun puolesta Rommelin ottaa try-outille ja jos kaveri osoittautuu aktiiviseksi pelaajaksi, niin sitten pysyvästi mukaan vaan!

Ja tosiaan sikariportaan kaverit voi sitten päättää, että mitä ton rosterin kanssa tehdään, tää oli vaan mun mielipide. Ja nää vähemmän pelanneet kaverit vois kyllä myöskin ilmoitella itsestään, että onko tarkoitus pelailla Irtokiekon riveissä. Saatais vähän selvyyttä, kuinka monta pelaajaa oikeasti haluaa joukkueessa olla!
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Voitaisiin tosiaan vähän supistaa tuota ryhmää ja ottaa pari aktiivista tilalle. Niinpä kysyn nyt epäaktiivisimmilta pelaajilta eli RaZzi, #3 ja Örri, miten on? Löytyykö aktiivisuutta vai puretaanko sopparit suosiolla että saadaan tilaa uusille kavereille?

Ja Rommeli voi tulla try-outille. Sovitaan vaikka että viikko aikaa vakuuttaa joukkue :)

E: öRRI onkin ollut viime aikoina mukavasti peleillä joten ei koske Jutia tämä.
 
Viimeksi muokattu:

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Tehtiinkin nyt niin että #3 poistettiin seurasta tässä vaiheessa. Syynä vain muutama takana oleva matsi, josta niistäkin on jo aikaa melko paljon.

RaZzin, Uuhiksen ja öRRIn tilannetta seurataan vuosi loppuun ja jos aktiivisuutta ei vielä tällöinkään ole havaittavissa, niin erotetaan heidätkin joukkueesta. Ilmoitelkaa vaan rohkeasti jos aika/kiinnostus ei riitä Irtokiekkoon.

Igor33 eli Akki-Papu voisi myös pelailla vähän useammin.

Ja mustaseiskaa odotellaan yhä työkomennukseltaan :)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Vastailen suoraan tänne ketjuun kun kyseltiin. Eli pelaan mieluiten oikeaa laitaa tai pakkia, mutta muutkin kenttäpelaajan paikat onnistuvat kyllä. Sentterinä en mieluusti ole, kunnen ole kovin kummoinen aloittaja. Maalivahtina en ole koskaan edes kokeillut olla, joten se paikka on poissa laskuista.

Voisin nyt availla koneen, joten jos porukka on pelaamassa ja mukaan mahtuu, niin voisin tulla paikalle.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Minä yritän pelailla vähän aktiivisemmin, tuli vaan tuo muu elämä hiukan tielle haittaamaan peliharrastusta. Tosin 22.12-2.1 olen reissussa että en silloin pääse ollenkaan pelailemaan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Maukka Kuusiston try-out alkoi sitten vähän vaihtelevissa merkeissä.

Ensimmäisessä voittoisassa pelissä syntyi muistaakseni tehot 2+2 ja peli meni omasta mielestä ihan ok. Taklauksia jaettiin jokunen, mutta yli-innokkuus kostautui sitten kolmen kakkosen merkeissä.

Seuraavassa ottelussa vastassa olikin sitten pari kertaluokkaa edellistä kovempi poppoo ja selkään tuli pääasiassa ensimmäisen erän takia rumasti. Koko viisikon puolustus saatiin kuitenkin ottelun loppua kohti toimimaan aina vain paremmin ja kolmas erä olikin jo varsin hyvää kiekkoa.

Kolmas ottelu olikin sitten paikallispeli Luomuteurastajia vastaan ja päättyi vastustajan 2-1 voittoon. Ainokainen maali meni Maukan nimiin joukkuekaverin läpiajon riparista. Taisi olla vielä siirretty rangaistuslaukaus tulossa kyseisestä tilanteesta. Kerran tämä kaukaloiden todellinen soturi pääsi pudottamaan hanskansakin vittumaisen vastustajan edessä. Senkka tosin otettiin omasta nenästä, mutta asennehan se tärkein juttu on. Kolmannen erän loppupuolella yhteydet pätkäisivät pahan kerran ja suurin osa pelaajista putosi linjoilta.

Vähän tuo pelaaminen vaatii vielä totuttelua. Turhan hermostunutta on Maukan peli kiekon kanssa ja vastustaja pääsee liian usein riistoihin sekä taklauksiin. Oma taklauspeli on kenties vähän turhankin innokasta, koska epäonnistunut niitti johtaa yleensä pelin ulkopuolelle joutumiseen.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Oiskohan teillä vielä tilaa rosterissa? Voisin tulla kokeilemaan vaikka tryoutille miten homma lähtee kulkemaan. Hyökkääjää yleensä tullu pelailtua.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onkohan tulevana yönä muitakin kinkunpaistajia/juoppoja linjoilla? Voisin tulla pelailemaan, jos vaan kavereita löytyy riittävä määrä.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Mä voisin ainakin tulla peleille. Huomenna lähden sitten joulun viettoon muualle ja palaan maanantaina takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös