NHL12 - EASHL - HC Irtokiekko (PS3)

  • 20 239
  • 185

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin, legendakortti avattu, mikä tarkoittaa 29:ä peräkkäin pelattua sparrimatsia sitten edellisen joukkuepelin.

Huudelkaa tänne sitten, kun satutte linjoilla pyörimään, turhaan mä täällä kyselen ja ihmettelen.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Noniin, legendakortti avattu, mikä tarkoittaa 29:ä peräkkäin pelattua sparrimatsia sitten edellisen joukkuepelin.

Huudelkaa tänne sitten, kun satutte linjoilla pyörimään, turhaan mä täällä kyselen ja ihmettelen.

Arvostan aktiivisuuttasi.

Tänään ei tosiaan pelejä ollut, seiska oikeastaan ainut joka oli linjoilla samaan aikaan itseni kanssa. Yleensä edellytän tuota vähintään kolmea pelaajaa jotta hyppään itse askiin, kolmas tuli vasta äskettäin kun piti itse lopetella...

Josko huomenna taas muutaman vääntäisi, siinä 18 jälkeen?

Ja pari uutta pelaajaa voisi melkeen ottaa mukaan, joten tänne tai pleikkarin puolelle viestiä jos kiinnostaa liittyä Irtokiekon riveihin.
 

RaZzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Los Angeles Kings, KelA
Noniin, syysloman tein muita juttuja nyt vois palailla arkeen. Pistin liittymispyynnön.

Yleissija jotain 800. Eiköhän nosteta sitä?
 

RaZzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Los Angeles Kings, KelA
Nousi se 788 sijalle. Vähän tuntui ekassa pelissä jossa olin mv että turhan paljon pyörittivät peliä :) Kenttäpelaajan debyytissä hienosti 1+1 ja poke checkillä kaksi omaa maalia. No, kyllä se rupeaa sujumaan kun tottuu pelikavereihin. Hienoja kuvioita kyllä oli mutta ei vaan mennyt.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Mahtuisiko yksi aloitteleva pakki mukaan?
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Ottakaa ihmeessä kolmonen mukaan, itselläni meinaa todennäköisesti tipahtaa ankarasti aktiivisuus änärin puolella kun perjantaina ilmestyy Skyrim. Paljon hienoja hetkiä tässä joukkueessa EASHL:n puolella koettu, mutta itse peli on välillä niin vituttavaa kamaa, että jos ei Skyrim osottaudu aivan täydelliseksi kasaksi flopannutta paskaa niin luultavasti 90% PS3:lla vietetystä ajasta menee sen parissa, satunnaisia viikonloppu vääntöjä voin käydä vieläkin ottamassa, mutta jos tahdotte pitää koko ringin mahdollisimman aktiivisena niin mut voi toki pudottaa ja ottaa jonkun tilalle, ihan up to you.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Floppihankinta Electronic Vitunarts lähti melkoisella pika-aikataululla määrittelemättömän pituiselle siviilityökeikalle Pohjois-Suomeen, ja naputtelee tällä hetkellä junan ravintolavaunusta viestiä Jatkoaikaan.

Ilmottelen tänne, kun saan tietooni matkan keston ja muuta informaatiota.

Tsemppiä peleihin.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä komppaan Örriä sen verran, että itselläni tuore ilmestys Uncharted 3 syö aktiivisuudesta ison palan. Kuitenkin, mikään ei syrjäytä rakasta NHL:ää, saati Irtokiekkoa, joten epäsäännöllisen säännöllisesti T. Pulmonalis kentällä tulee viilettämään.
 

RaZzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Los Angeles Kings, KelA
Sijoitus jatkaa nousuaan.. Nyt 700 mutta vieläkin aika hirveä. Tästä ei pääse kuin ylöspäin;)
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Sijoitus jatkaa nousuaan.. Nyt 700 mutta vieläkin aika hirveä. Tästä ei pääse kuin ylöspäin;)

Jep, jos saisi tuon edes 500 paremmalle puolelle, niin sekin olisi jo jotain. Saisiko jotain päiväpelejä aikaan? Itse en illalla pääse pelailemaan, mutta nyt ehtisin hetken vääntää.
 

RaZzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Los Angeles Kings, KelA
Menin sitten hankkimaan skyrimin jonka seurassa menee kivasti aikaa. Laitelkaa viestiä jos haluatte peliä.
 

RaZzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Los Angeles Kings, KelA
Otettiin vuorion kans pari matsia, 3 voittoo ja yks tappio. Ja eka hattu temppu meikälle tässä seurassa, jea. Sijoitus nousee pikku hiljaa, nyt 635...
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Mihinkäs kaikki pelaajat on oikein kadonnut? Ei olla pitkään aikaan saatu kunnon pelejä aikaiseksi. Välillä kahdestaan onnistuttu pari peliä jonkun kanssa pelaamaan. Pitäiskö sitä alkaa värväilemään uusia pelaajia vai onko nyt vaan joku tilapäinen tauko kaikilla menossa?
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Itellä oli tiukka viikko töissä, ja eilinen meni tätä nollatessa. Tänään voisin illemmalla pelailla. Aikaisintaan tän liigakierroksen jälkeen.

E: Niin ja #3 voisi tulla mukaan jos vaan vielä on kiinnostusta. Myös muille uusille pelaajille voitaisiin avata ovet jengiin, jotta saadaan vähän aktiivisuutta tähän touhuun.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Joukkueen peliasut on muutettu, koitin kopsata Wildin paidat ja laittaa meidän logon siihen, mutta eihän tuosta mitään tullut. Paidat on siis tällä hetkellä ihan perkeleen rumat :D

Dima ja Wuorio on nyt ylennetty toimitusjohtajiksi, ovat kuitenkin olleet ne aktiivisimmat pelaajat ja itse en pääse yleensä viikolla paljon pleikkariin käsiksi. Dima ja Wuorio voi siis värvätä tarpeen tullen uusia pelaajia mukaan.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Itellä oli tiukka viikko töissä, ja eilinen meni tätä nollatessa. Tänään voisin illemmalla pelailla. Aikaisintaan tän liigakierroksen jälkeen.

E: Niin ja #3 voisi tulla mukaan jos vaan vielä on kiinnostusta. Myös muille uusille pelaajille voitaisiin avata ovet jengiin, jotta saadaan vähän aktiivisuutta tähän touhuun.

Joo kyllä edelleen kiinnostaa.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Pääsisin tänään joskus 10-11 maissa illalla peleille, onkohan muita paikalla. Henkilökohtaisesti haluaisin kokeilla toimisiko seuraava hyökkäyskolmikko miten: Petee29(snaipperi)-Wuorio(pelitekijä)-Uuhis97(voimahyökkääjä).
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Pääsisin tänään joskus 10-11 maissa illalla peleille, onkohan muita paikalla. Henkilökohtaisesti haluaisin kokeilla toimisiko seuraava hyökkäyskolmikko miten: Petee29(snaipperi)-Wuorio(pelitekijä)-Uuhis97(voimahyökkääjä).

Meikäläinen ei tänään pääse, kun pitää töihin illaks/yöks mennä. Huomenna illalla varmaan jossain vaiheessa peleillä, kunhan tuolta Jaffa-areenalta kotiutuu.
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Viime aikoina on kyllä pelit menneet aivan reisille. Tämänkin illan saldona 7 ottelusta 2 voittoa. Niistäkin toinen vastustajan luovutuksesta. Tällä hetkellä vähän jokaisen peli enemmän tai vähemmän sekaisin. Useampi ottelu nyt hävitty hölmöjen jäähyjen takia. Viimeisimmässä tämän illan ottelussa kaikki meni hyvin viimeiseen erään asti, peli tasan 2-2, mutta sitten aletaan taas ottaa jäähyjä urakalla ja vastustajat rankaisevat ja vievät voiton kotiin.

Jotain positiivistakin sentään on tapahtunut, aktiivisuus on lisääntynyt viikon takaiseen verrattuna. Yksi peli pelattiin kolmella, mutta muuten oli neljä ukkoa huitomassa.

Wuorio on pelannut oikein mallikkaasti maalin suulla, harjoittelu sparripeleissä tuottaa tulosta. W:n käsille on kyllä käyttöä myös sentterinä.

Pleijarit päättyivät meidän osalta varhain sunnuntaiaamuna jälleen kerran toisella kierroksella. Ensi kaudelle toivoisin vähän lisää aktiivisuutta joka ukolta. Wuorio tosin taitaa lähes joka päivä linjoilla ollakin. Itse pääsen pelailemaan vasta kahdeksan aikoihin.

Mikäs seiskan tilanne on? Vieläkö olet työkomennuksella? Vitunartsin pehmeitä käsiä kaivattaisiin hyökkäykseen.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Itselläni olisi nyt tästä päivästä lähtien aina tammikuun 9:een asti hyvin kyllä aikaa pelailla, senverran hyvällä mallilla opiskelut ovat. Omaa intoani vähän on vain laimentanut tuo että olen lukkiutunut tuonne veteraanitasolle, pelattuja otteluita on jo reippaasti yli sata nousuun vaadittuun määrään nähden, voitettuja otteluitakin on kymmenittäin enemmän kuin vaaditaan, mutta tuo yleisarvosana ei suostu nousemaan vaikka saisin otteluista kuinka hyvät arviot sijoittumisesta, joukkuepelistä ja tilastoista. Harmittaa vain kun pelataan kovempia joukkueita vastaan eikä ukkelin nopeus vain riitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös