NHL11 Kesäliiga Ps3

  • 24 898
  • 475

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vieläkö joku ottas matsia? Vai joko kaikki nukkumas/jussia viettämäs.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vois vaikka tulla kans pelaileen tässä kaljanjuonnin alottelun ohella. 3aikaan tarviikin sitten jo lähteä reissun päällle.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Oma suoritustaso heittelee aivan liikaa. Ensin 1-8 voitto Buffalosta, jonka jälkeen vieraissa olin aika pahasti alakynnessä, mutta silti tuloksena 4-5 rangaistuslaukausvoitto. Tämän jälkeen taas 1-12 voitto Minnesotasta. Pitäisi saada sama draivi päälle jokaiseen matsiin, niin viiden sakkiin olisi mahdollisuudet olemassa. Nyt 13 ottelun jälkeen sarjassa sijalla seitsemän.
 

Eskelarit

Jäsen
Oma suoritustaso heittelee aivan liikaa. Ensin 1-8 voitto Buffalosta, jonka jälkeen vieraissa olin aika pahasti alakynnessä, mutta silti tuloksena 4-5 rangaistuslaukausvoitto. Tämän jälkeen taas 1-12 voitto Minnesotasta. Pitäisi saada sama draivi päälle jokaiseen matsiin, niin viiden sakkiin olisi mahdollisuudet olemassa. Nyt 13 ottelun jälkeen sarjassa sijalla seitsemän.

Pelaatkos mua vastaan nyt? :D Oon heittänyt jo muutaman haasteen!
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
1-12 voitto Minnesotasta
*1-13

Tämä kuvastaa koko ottelua: Kingsin pelaaja heittää kiekon kahden Minnesotan pelaajan painostuksesta maalille nollakulmasta. Rystylaukaus liruu jäitä pitkin kohti maalia, Nikke vetäsee kiekon längistä sisään ja sopivasti tolpan kautta sisään.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Pelaatkos mua vastaan nyt? :D Oon heittänyt jo muutaman haasteen!

Valitettavasti nyt en kerkeä, mutta jos olet vähän illemmalla online niin voidaan matsia ottaa! Mulla on suurimman osan päivästä PS3 ja NHL 11 päällä, vaikka en siinä olisikaan, joten kutsuja ja viestejä saattaa mennä ohitse =).

Tämä kuvastaa koko ottelua: Kingsin pelaaja heittää kiekon kahden Minnesotan pelaajan painostuksesta maalille nollakulmasta. Rystylaukaus liruu jäitä pitkin kohti maalia, Nikke vetäsee kiekon längistä sisään ja sopivasti tolpan kautta sisään.

Ei ollut muuten kuka tahansa Kingsin pelaaja, vaan Wayne "3+2" Simmonds! Kolmosketjun laidalta oman jengin pistepörssin ykkönen. Sama homma kuin Nupelle, illemmalla voitaisiin toinen matsi pelata pois alta? =)
 

Eskelarit

Jäsen
Valitettavasti nyt en kerkeä, mutta jos olet vähän illemmalla online niin voidaan matsia ottaa! Mulla on suurimman osan päivästä PS3 ja NHL 11 päällä, vaikka en siinä olisikaan, joten kutsuja ja viestejä saattaa mennä ohitse =).

Pitää lähteä tos n. 22 pleikkarilta, joten peli tarvis saada aloitettua ~21.20, mutta ei taida onnistua? :)

No eiköhän täs ehditä vielä matsaamaan :)
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Nyt on jussin viettämisestä toivuttu ja järjestelmäpäivityksen jälkeen Ottawa linjoilla.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näkyykö sarjataulukkoa jostain kun en löydä sitä?

Pelejä otetaan vastaan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Noniiin jussista kans tullut selvittyä, joten tulisko joku ottaan matsia? Ilmotelkaa tänne jos joku ottaa kun ei tos pleikkarilla jaksa kyttäillä.
 
St. Louis Bluesilla voisin tulla tähän mukaan. Ainut huolenaihe on, että kuinka pitkälle ehdin kahdessa viikossa, kun armeija kutsuu.. hmm.. No ei se minusta jää kiinni, sillä voin pelata joka päivä ja pelaankin.

St. Louis Blues/Jomppa_Koo/Lets_Go_Ducks
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
St. Louis Bluesilla voisin tulla tähän mukaan. Ainut huolenaihe on, että kuinka pitkälle ehdin kahdessa viikossa, kun armeija kutsuu.. hmm.. No ei se minusta jää kiinni, sillä voin pelata joka päivä ja pelaankin.

St. Louis Blues/Jomppa_Koo/Lets_Go_Ducks

Sama homma, pelejä ei jää pelaamatta jos se on minusta kiinni, 30 peliä takana ja joku 12 vielä jäljellä.

Ps. Pelatkaa saatana kun kerran ilmoittaudutte liigaan!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
St. Louis Bluesilla voisin tulla tähän mukaan. Ainut huolenaihe on, että kuinka pitkälle ehdin kahdessa viikossa, kun armeija kutsuu.. hmm.. No ei se minusta jää kiinni, sillä voin pelata joka päivä ja pelaankin.

St. Louis Blues/Jomppa_Koo/Lets_Go_Ducks

Ainahan sitä viikonloppuvapailla voih pelata ; ))
 

ditrim

Jäsen
Sellanen huomio tästä kesäliigasta (ja aiemmistakin liigoista), että haasteita viuhuu todella paljon silloin kun on vielä edellinen matsi kesken. Minä ainakin lisään liigalaiset kavereiksi ja sitten katson sieltä PS3-valikon kautta ettei haastettavalla kaverilla ole peli kesken kun laitan haasteen menemään.

San Jose on linjoilla kello 14:00 asti.

Edit. Haaste laitettu Kingseille, kuuleeko lapsukainen?
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Jos mä koittaisin tolla Torontolla kiusata isompia ja rumempia...

EDIT: tosiaan psn nikki on elmeri10
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Kiva pelata kun vs laittaa glitchiä joka paikassa kun mahollisuuden saa. Pitää vissiin lähtee reenihalliin harjottelemaan sitä. Enkä pelaa ketään vastaan ennenkun oon oppinut sen!
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Kiva pelata kun vs laittaa glitchiä joka paikassa kun mahollisuuden saa. Pitää vissiin lähtee reenihalliin harjottelemaan sitä. Enkä pelaa ketään vastaan ennenkun oon oppinut sen!

En nyt tiedä tarkoitatko meikäläistä, pelattiin vähän aikaisemmin pari peliä (voitit molemmat), mutta emmä mielestäni niitä kyllä hae sen enempää kun muutkaan? Vai mitähän glitchejä tässä nyt tarkoitit?

Asiasta toiseen, Flames olisi pelivalmiudessa jonkun aikaa, että tulkaahan joku haastamaan! Kolmen pelin tappioputki alla..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös