NHL11 Kesäliiga Ps3

  • 24 806
  • 475

Eskelarit

Jäsen
Anaheim meni tos jo aiemmin et valkkaa joku muu tiimi = )

Tulisko joku ottaan muutaman matsin ?

No voi vittu! Katoin että ei ollu Anaheimiä valittu vielä liigassa ja menin nappaamaan sen!

Parit pelit Kerua vastaan tuli jo pelattua ja Peteäkin vastaan yhden.. Voin kyllä poistua liigasta niin saa Juha joukkueensa..
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
No voi vittu! Katoin että ei ollu Anaheimiä valittu vielä liigassa ja menin nappaamaan sen!

Parit pelit Kerua vastaan tuli jo pelattua ja Peteäkin vastaan yhden.. Voin kyllä poistua liigasta niin saa Juha joukkueensa..


Nooh eiköhän Juhalle käy joku muukin, ei tää niin totista oo = ))
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Eiköstä ois kivempaa jos kaikki pelais ne 2 matsii putkeen, muuten jää köhnöttää 1 pelaamaton peli..
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Juzsi, mitä hittoo tapahtu pelien välis? 9-0 Detroitille ja jälkimmäinen 6-1 Capseille, vaihtuko äijä kapulan takana vai loppuko hurmos? :D Meni hieman pelihalut ton ekan pelin jälkeen ja Capsien riveissä oltiin jo otettu muutama tuopponen ennen jälkimmäistä peliä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Juzsi, mitä hittoo tapahtu pelien välis? 9-0 Detroitille ja jälkimmäinen 6-1 Capseille, vaihtuko äijä kapulan takana vai loppuko hurmos? :D Meni hieman pelihalut ton ekan pelin jälkeen ja Capsien riveissä oltiin jo otettu muutama tuopponen ennen jälkimmäistä peliä.

Entie mitä tapahtu =DD Melkosen vaihtelevat matsit kyllä täytyy sanoo ja tuli siinä sit eka tappiokin otettua.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Nooh eiköhän Juhalle käy joku muukin, ei tää niin totista oo = ))

Ei ole totista, mutta ei kyllä huvittaisi muullakaan pelata, koska Anaheimilla pelkästään pelailen. Tampan otan, jos näin menetellään.

Edit. Jahas, Buffalo sitten.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Juzsi, mitä hittoo tapahtu pelien välis? 9-0 Detroitille ja jälkimmäinen 6-1 Capseille, vaihtuko äijä kapulan takana vai loppuko hurmos? :D Meni hieman pelihalut ton ekan pelin jälkeen ja Capsien riveissä oltiin jo otettu muutama tuopponen ennen jälkimmäistä peliä.

Sama homma täällä. Ensin kotona voitin Carolinan 2-12 ja jälkimmäisen häviän vieraissa 4-3. Taitaa olla, että vastustaja rupesi pelaamaan toisessa pelissä tosissaan. =)

Joka tapauksessa sarjan kakkossija saavutettu, joten tähän on hyvä lopettaa tältä illalta. Perkeleen kiiwehl teki viimeisillä sekunneilla voittomaalin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
anantin pelityyli ehkä silmiähivelevintä, tai sitten ei. Kaameet räkimist ja raapimist, koko aja pistää kiekkoo luukulle et josko ny uppois. Äskenki johdin 4-3 ja kaveri vetää jollai hemmeti vanha-aikasel sisää ja homma tasois. Aaaargh vituttaa tää peli, saako luovuttaa?
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Sama homma täällä. Ensin kotona voitin Carolinan 2-12 ja jälkimmäisen häviän vieraissa 4-3. Taitaa olla, että vastustaja rupesi pelaamaan toisessa pelissä tosissaan. =)

Joka tapauksessa sarjan kakkossija saavutettu, joten tähän on hyvä lopettaa tältä illalta. Perkeleen kiiwehl teki viimeisillä sekunneilla voittomaalin.

Eka matsissa yritin siihen 4-0 sakkaa, sit aloin kokeilemaan erinlaisia hyökkäys koostumuksia seuraavaan peliin josta tuli tärkeä voitto! :)

Omiin menee mulla ihan liikaa maaleja koko ajan. Mutta kakkosijaan on hyvä lopettaa melkein 20 peliä tullu tänään pelattua :p

ps. vielä sellainen kysymys, että jos vastustajalla katkeaa netti kesken pelin ja toinen voittaa 3-0 niin, se on sitten myös sille toiselle 3-0 voitto? Ite olin 8-0 häviöllä anaheimia vastaan ja viimesessä erässä anaheimilta katkeaa netti ja minä saan 3-0 voiton, niin eihän sitä tarvitse lähteä hyvittelemään?


anantin pelityyli ehkä silmiähivelevintä, tai sitten ei. Kaameet räkimist ja raapimist, koko aja pistää kiekkoo luukulle et josko ny uppois. Äskenki johdin 4-3 ja kaveri vetää jollai hemmeti vanha-aikasel sisää ja homma tasois. Aaaargh vituttaa tää peli, saako luovuttaa?

Yllättäen olet taas jättämässä tämänkin liigan kesken? Miks ihmeessä liityt näihin jos et jaksa/kestä pelata näitä pelejä. Välillä tulee turpaa ja välillä voittaa pelejä elämä on! Jos tämän liigan jätät kesken niin minun meilestä sinulla ei ole asiaa enään mihinkään tulevaan liigaan.
 
Viimeksi muokattu:

Eskelarit

Jäsen
Eka matsissa yritin siihen 4-0 sakkaa, sit aloin kokeilemaan erinlaisia hyökkäys koostumuksia seuraavaan peliin josta tuli tärkeä voitto! :)

Omiin menee mulla ihan liikaa maaleja koko ajan. Mutta kakkosijaan on hyvä lopettaa melkein 20 peliä tullu tänään pelattua :p

ps. vielä sellainen kysymys, että jos vastustajalla katkeaa netti kesken pelin ja toinen voittaa 3-0 niin, se on sitten myös sille toiselle 3-0 voitto? Ite olin 8-0 häviöllä anaheimia vastaan ja viimesessä erässä anaheimilta katkeaa netti ja minä saan 3-0 voiton, niin eihän sitä tarvitse lähteä hyvittelemään?

Ei tartte hyvittää! Mun vika oli netin katkeaminen, tai ei se mun vika ollut, mutta vika oli tällä puolella linjoja :)
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vieläkö joku tulis ottaan matsia ? Ihan hyvällä tahdilla pelit lähteny porukalla käyntiin ja toivotaan että jatkuu samalla tahdilla.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Nauroin muuten katketakseni Juzsin maalille meidän ensimmäisessä ottelussa. En nyt muista tarkalleen miten se meni, mutta taisi pompata Zetterbergin luistimesta Quickin ylitse yläkulmaan. Samassa pelissä sama mies teki toisenkin maalin luistimellaan, silloin ei enää naurattanut.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Nashvillelläkin taisi katketa netti meikäläistä vastaan, tosin johdin 3-1 toisessa erässä, mutta mitäpä noista.

Juzsia vastaan sain turpaan kahdesti, vaikka ensimmäisessä pelissä oli kaikki saumat voittoon. Nashvillestä tosiaan voitto ja sitten Capsilta turpaan rankuilla, vaikka johdinkin viimeiselle minuutille asti.. Noh, ei tää peli oo niin kauheen tärkeetä.
 

HokiHero

Jäsen
Voisin itsekin liittyä ensikertaa mukaan tälläiseen liigaan kun loma on juuri mukavasti. Eli Hokihero/HarskiH/Columbus ja juzsilta sit salasana nii pääsen liittymään.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Voisin itsekin liittyä ensikertaa mukaan tälläiseen liigaan kun loma on juuri mukavasti. Eli Hokihero/HarskiH/Columbus ja juzsilta sit salasana nii pääsen liittymään.

PW tuli jo yv:nä. Ottaisiks samantien matsit pois alta?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Nashvillelläkin taisi katketa netti meikäläistä vastaan, tosin johdin 3-1 toisessa erässä, mutta mitäpä noista.

Juzsia vastaan sain turpaan kahdesti, vaikka ensimmäisessä pelissä oli kaikki saumat voittoon. Nashvillestä tosiaan voitto ja sitten Capsilta turpaan rankuilla, vaikka johdinkin viimeiselle minuutille asti.. Noh, ei tää peli oo niin kauheen tärkeetä.

Jooh Vähän turha lähtee vihjailemaan että lähen peleistä karkuun jos tilanne on 3-2 toisessa erässä... EA vaan tuppaa heittelemään porukkaa ulos silloin tällöin.
 
Viimeksi muokattu:

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
...



Yllättäen olet taas jättämässä tämänkin liigan kesken? Miks ihmeessä liityt näihin jos et jaksa/kestä pelata näitä pelejä. Välillä tulee turpaa ja välillä voittaa pelejä elämä on! Jos tämän liigan jätät kesken niin minun meilestä sinulla ei ole asiaa enään mihinkään tulevaan liigaan.

Kyseessähän ei ollut missään tapauksessa todellinen kysymys vaan ennemminkin huonon häviäjän huono läppä, jatkan niin pitkälle kun peli antaa myöden.
 

HokiHero

Jäsen
Ensimmäiset tiukat pelit takana San Josea vastaan alkoi kotivoitoilla!

San Jose - Columbus 4-6
Columbus - San Jose 4-5

Molemmat pelit oli tasaisia ja voinen sanoa, että voitot meni oikein 1-1. Molemmilla molarit tuntui hörppivän helpot kudit maaliin, mutta taas ns. mahdottomissa tilanteissa vastaan tuli aina tolppa tai maalivahdin suojus. Itselläni joukkueen sisäisen pistepörssin johtopaikan otti Rick Nash, tehoilla 1+3.

Lisää haastoja vaan, olen tänään melkein koko päivän linjalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös