NHL11 Kesäliiga Ps3

  • 24 992
  • 475

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Vaikken mä ole liigan TJ, ehdottaisin, että pistetään takarajaks 24.7. Ois nyt 1½viikkoa aikaa pelailla niitä loppumatseja? Oisko mahdollista?

Nyt sitten odotellaan puolitoista viikkoa jonka aikana pelataan muutama peli? Mitä jos TJ:t heittää ne pelaajat saman tien pois jotka eivät ole aktiivisia. Jos ei yhtä peliä päivää kohden pysty pelaamaan, niin kannattaako edes harkita osallistumista mihinkään liigaan.

e.
27 joukkuetta ja 52 peliä

Alle 20 peliä pelanneita tällä hetkellä 5 joukkuetta.
Alle 30 peliä pelanneita 10.

Eikö näitä kolmanneksen pelanneita voi saman tien poistaa? TJ:t?
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Jos joku tiimi potkitaan pihalle, niin nollautuuko ne pisteet jotka siltä on otettu?
 

ditrim

Jäsen
Haaste päällä Tampalle. Kuuleeko se7en?

Edit. Ei taida kuulla.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon linjoille just tulossa, niin haastakaas ne joilla ei ole mua vastaan vielä peliä alla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pitää lähteä pariksi tunniksi kyläilemään. Onnistuisko illemmalla?

Riippuu vähän, että mitä tässä keksin. Huomenna päivällä ei oo ku aikaa, jos silloin ehdit linjalle jossain välissä?

Edit. Jep, stam1na vie voiton pleikkarinpeluusta tällä erää :D Huomiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Meikäläisen voi ihan vapaasti potkia pihalle liigasta. Aloitin huomattavasti muita myöhemmin ja olen ihan kohtuullisen määrän pelejä pelannut. Aikatauluni ovat vain sellaiset, etten tunnu suurinta osaa vastustajista koskaan linjoilla edes tapaavan.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Pelattiinko me jo molemmat? Muistelen ainakin jotain kirvelevää tappiota ja toista peliä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Alle 20 peliä pelanneita tällä hetkellä 5 joukkuetta.
Alle 30 peliä pelanneita 10.

Eikö näitä kolmanneksen pelanneita voi saman tien poistaa? TJ:t?

Jooh teen radikaaleja päätöksiä ja kaikki alta 20peliä pelanneet potkin pois, ei tästä tule muuten yhtään mtn. Lisää potkitaan tarvittaessa ellei pelit alka pyörimään.

Kunhan nyt ensin saan hommattua sen uuden nhl11 pelin. Entie mikä tossa mahtaa olla kun jökähtää joka kerta kun koittaa käynnistää.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Löytyiskö nyt peliseuraa Minnesotalle?

Edit: Joo, no menen tuohon pleikalle ja jos ei ketään ilmaudu, niin pelailen vaikka EASHL:ää.
 

ditrim

Jäsen
Meni kyllä hyväntekeväisyyden puolelle nämä pelit. Nyt on pakko ottaa happea ja kattoo, jos illemmalla olis vähän paremmassa kuosissa.

Krapulako painoi? Ai ai Stam1nan vika.
 

ditrim

Jäsen
Sori Sporde, mun pitää lähteä porukoille syömään. Ja sitten kun tuli tiltti ni ois venyny jo vähän liian myöhäks. Illemmalla uudestaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös