NHL11 Kesäliiga Ps3

  • 24 988
  • 475

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haluaisko kukaan ottaa muutamaa peliä?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dallas, pelataanko se yksi ottelu pois alta?
 

ditrim

Jäsen
Dallas kun ei ole hyväksynyt kaveripyyntöä, niin en tiedä onko hällä matsi kesken. Haaste on kuitenkin täältä suunnasta heitetty. Tuleeko NiksuP peleille?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Dallas kun ei ole hyväksynyt kaveripyyntöä, niin en tiedä onko hällä matsi kesken. Haaste on kuitenkin täältä suunnasta heitetty. Tuleeko NiksuP peleille?

Oman liigan jäsenten "tilan" näkee sieltä yhteisö-valikon kautta. Tai mikä se on, osoitekirja? Joka tapauksessa sieltä jostain oman liigan jäsenet ja vielä valkkaat haluamasi liigan, niin ei tarvitse sokkona haastella.

Itse olen lähes joka ilta käynyt kuikkimassa pelejä ja jonkinverran olen saanut pelattuakin. Tänään varmaan taas linjoilla, jos ei ihmeitä satu. Tänään voi tosin sattua.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Montreal (2), Philly (2), Nashville (2), Detroit (2), Dallas (1) & Buffalo (1)

Siinä joukkueet joita vastaan en ole vielä pelannut. 10 matsia siis jäljellä. Philly noista ihan jäässä, vissiin yksi ainoa peli pelattuna, muilla sentään hieman enemmän yritystä.

TULKAA LINJOILLE JA HAASTAKAA!
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaapi porukat olla hiukkasen eri aikaan kuin minä linjoilla, kun ei ole paljoa minua vastaan pelaamattomia vastustajia näkynyt. Porukalla on kuitenkin enemmän matseja pelattuna. Millon tuolla on enemmän paikalla? Kymmenen jälkeen?
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Turpaan sieltä tulee varmaan jälleen aika reilusti, mutta pakkohan sekin on pelata joskus alta pois.

3-4 jatkoajalla päättyi matsi minun edukseni. Ei jumalauta meinasi pää levitä Bäckströmiä vastaan. Mulla oli matsin aikana varmaan 5 kertaa aivan tyhjä maali, mutta sieltä se räpyläkäsi vielä heilahtaa. Ihan uskomattomia torjuntoja otti muutenkin, välillä tuntui että tässä matsissa ei mene kiekko Bäckströmin selän taakse. Jatkoajalle sain ylivoiman ja pääsin läpiajoon - minut kampitetaan, maalivahti peittää kiekon ja tulee aloitus? Siinä vaiheessa olin varma, että turpaan tulee, mutta seuraavasta tilanteesta sain tehtyä takatolpalta tyhjiin.

Simmonds iski muuten minun osaltani koko NHL-urani kovimman rystymaalin. Ei tainnut edes maalissa käydä koko kiekko, tolpasta pomppasi pois ja siitä ilmojen halki.

Kiitoksia matsista!
 

ditrim

Jäsen
Vieläkö NiksuP on linjoilla?

San Jose tulee kohta peleille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös