NHL11 HUT joukkue- ja treidiketju

  • 86 595
  • 581

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Kyllä loppui mielenkiinto tätä pelimuotoa kohtaan. Olen päässyt online-turnauksen finaaliin, ja kaksi kertaa yrittänyt pelatakin sitä. Molemmilla kerroilla heti kun pääsen yli kahden maalin johtoon, vastustaja lähtee. Ja näin ollen voittaja ei ratkea, vaan finaali on pelattava uudestaan. Sen sijaan pelaajien sopimukset ja urat lyhenevät keskeytyneistakin peleistä. Kaikki pelaajani ovat eläkkeellä ennen kuin saan finaalin pelattua.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä loppui mielenkiinto tätä pelimuotoa kohtaan. Olen päässyt online-turnauksen finaaliin, ja kaksi kertaa yrittänyt pelatakin sitä. Molemmilla kerroilla heti kun pääsen yli kahden maalin johtoon, vastustaja lähtee. Ja näin ollen voittaja ei ratkea, vaan finaali on pelattava uudestaan. Sen sijaan pelaajien sopimukset ja urat lyhenevät keskeytyneistakin peleistä. Kaikki pelaajani ovat eläkkeellä ennen kuin saan finaalin pelattua.

Tämän huomasin itsekin, mutta pääosin aika hyvin jengi pelailee loppuun asti näitä pelejä, koska se vaikuttaa EA-pucksien saantiin seuraavissa peleissä. Siis mitä vähemmän keskeyttelee niin enemmän ansaitse kiekkoja. Itselle maistuu hyvinkin tämä pelimuoto! Onlinessa kerran pelannut turnauksen ja siitä voitto. Offline turnauksia tullut pelailtua aika reilusti jo.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Tämän huomasin itsekin, mutta pääosin aika hyvin jengi pelailee loppuun asti näitä pelejä, koska se vaikuttaa EA-pucksien saantiin seuraavissa peleissä. Siis mitä vähemmän keskeyttelee niin enemmän ansaitse kiekkoja. Itselle maistuu hyvinkin tämä pelimuoto! Onlinessa kerran pelannut turnauksen ja siitä voitto. Offline turnauksia tullut pelailtua aika reilusti jo.

Yllättävän hyvin on tosiaan porukat pysynyt peleissä, varmasti juurikin tuon keskeyttämisestä aiheutuvan sanktion takia. Toisaalta nyt on pari-kolme kertaa käynyt itselle niin, että online-turnauksessa on pelaaja lähtenyt ekan erän jälkeen kävelemään ohjaimensa takaa ja jättänyt pelin vaan rullaamaan. Kuluu muuten aika perskuleen hitaasti, kun täytyy jokainen hidastus katsella..
 

Ralph

Jäsen
Myin 88 overallisen Marian Hossan (n.70 peliä uraa jäljellä) 7500 puckilla ja ostin tilalle 90 overallisen Matt Duchenen (n. 120 peliä uraa jäljellä) 8000 puckilla. Nyt joukkue valmis, joukkueen kemia on 97 joten ei ihan täydellinen..
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Pelaako joku muu turnauksia HUT-moodissa konetta vastaan? Ongelmani on etten pääse pelaamaan Buffaloa vastaan turnauksessa sillä Sabresin vieraspelipaidat ovat jostain syystä lukittuina. Ohjeeksi kone käskee mennä osoitteeseen www.easports.com/nhl11 josta saan kuulemma koodin jolla avata pelipaidat.
No joko olen sokea tai sitten en saa mitään koodia kyseisestä osoitteesta. Osasisiko joku neuvoa?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Pelaako joku muu turnauksia HUT-moodissa konetta vastaan? Ongelmani on etten pääse pelaamaan Buffaloa vastaan turnauksessa sillä Sabresin vieraspelipaidat ovat jostain syystä lukittuina. Ohjeeksi kone käskee mennä osoitteeseen www.easports.com/nhl11 josta saan kuulemma koodin jolla avata pelipaidat.
No joko olen sokea tai sitten en saa mitään koodia kyseisestä osoitteesta. Osasisiko joku neuvoa?

Tai sitten vaan vaihdat sabresille kotipaidan päälle........
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Minkä arvoinen on 25 pelin soppari?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ei kovin paljoa, 200-300 kiekkoa. Jos etsit kontrahteja trading valikosta niin törmäät varmasti useampaan sellaiseen.

ok. On kyllä ärsyttävää ku jokaisesta pakasta puskee 78 kokonaisuuden kassari, muttei hyökkääjiä, noh, täytyy vain odotella että saa sen jumbo packin. : )
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Joo siis pelkästään jumboista mä olen noita huippujätkiä saanut. Standardeista ja muista tulee aika kuraa. Joistain tietty noita harjoituskortteja tulee aika hyvin. Jumbot tosiaan maksaa sen 7500 EA-pucksia joten aika paljon saa hommia tehä että saa parikin ostettua..

Ps. 93 kokonaisuuden ja 97 potentiaalin omaava Granlund myynnissä.

Standardista olen itse saanut esimerkiksi Bufuglienia ja +5 all goalieta, läjä muita harvinaisia treeni ja sopimuskortteja, Dan Boylea ja John Tavaresta joten ei se nyt ihan pelkkää paskaa ole mitä sieltä löytyy. Toki harvemmin niistä varmaan kovia jätkiä saa kun jumboista, mutta väittäisin, että loppujenlopuksi 1:stä jumbosta saa paljon vähemmän hyötyä kun 3:sta standardista.

Eilen hommasin ykköspakkipariksi Giordanin ja J-Bouwmesteerin, Bouw'n totalin paukuttelin heti 90 ja Giordanollakin taitaa olla ainakin luokkaa 85-86 brutaaleilla taklauksilla.

Yksi uskomattoman ärsyttävä piirre tässä pelissä onkin se, että ei ole ollenkaan harvinaista, että pelaan pelissä n.10-20 minuuttia alivoimaa pelkästään laitataklausten, selkätaklausten ja kyynärpäätaklausten vuoksi. Eilen illalla oli vitutus korkealla kun ilmeisesti puolustin ykkösketjulla niin hyvin, että kone ei uskaltanut tulla hyökkäysalueelle ja kierteli omassa päädyssä, no, kaveri kääntää selkää kun ajan päälle Antropovilla ja sieltähän paukahtaa 5+20. Antropov on toki alivoiman luottopelaajia jonka ympärille ykkös-av rakentuu, joten pahasti haavoittuneella av:lla taistelen (2 minuuttia tuosta ajasta 5-3 kun viellä Giordano lautataklauksesta istumaan kakkosta) selviän vain yhdellä päästetyllä maalilla. Kakkosketju kentälle, Salminen läpiajoon ja peli tasoihin. Seuraavassa vaihdossa sama kaveri vetää lussun taklauksen joka ei edes pysäytä kaveria, puhumattakaan siitä että olisi kiekon menettänyt -> "Simple formula, elbow up, contact was made, two minutes"... Jees, kun tietäisi edes voiko noita kyynärpäätaklauksia mitenkään estää/vähentää, NHL 10:ssähän oli kurinalaisuus ilmeisesti joka tuohon vaikuttu, kuuluuko se tässä sitten minkä taidon piiriin? Lopulta pelistä kuitenkin helppo 5-1 voitto kun kolmannessa erässä selvittiin jäähyittä ja ladottiin 4, mutta vitutti silti. Jos taklausta boostii isoille kavereille, niin kakkosia ja vitosia irtoaa, sitten kun pienillä ja huonoilla taklaajilla taklaa niin pikkukakkosia kyynärpäätaklauksista. Siihen päälle epäloogisuudet noissa pelaajanvaihtamisissa eli satunnaiset tyhmät hyökkäyspään jäähyt suoraa laukausta yritettäessä, niin joskus ohjaimetkin kärsivät...

E: Niin ja ylemmälle kirjoittajalla, suosittelen katselemaan noita hyökkääjiä huutokaupasta jumbojen sijaan. Voit samantien ostaa koko ketjun hyviä pelaajia samasta joukkueesta, että kemiatkin natsaa, eikä välttämättä edes maksa tuota 7.5k pucksia ja voi jäädä treenikortteihinkin rahaa.
 

Hard8

Jäsen
Myin itse 1500 puckilla +5 all kenttäpelaajiin. Tajusin sen jälkeen että aivan saatanan paska kauppa, paljonko tuosta oikeasti kannattaa pyytää?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Myin itse 1500 puckilla +5 all kenttäpelaajiin. Tajusin sen jälkeen että aivan saatanan paska kauppa, paljonko tuosta oikeasti kannattaa pyytää?

En häpeäis jos kyny kiloo kiekkoi pyytäisin.. Mut kannattaa ihan vinkkinä tsiikailla ensin niitä markkinoita, katot että onko samoi korttei myynnis.

En tajua oikein HUT:n ideaa.. Pelkän alotuspakan kanssa on pelkkää tuskaa lähteä keräileen kiekkoja, ekan kahen turnauksen jälkeen kaikkien ura ihan lopussa ja täytyy men ostamaan joku perus pakka.. Muutenkin onlineen on ihan turha mennä, mutta offlinessa saa taistelemalla helposti voiton vaikka Kanadasta. Heittäkääs joku vähän vinkkiä että mitä turnauksia kannattaa pelata ja miten yleensäkin aloittaa HUT.
 
Muutenkin onlineen on ihan turha mennä, mutta offlinessa saa taistelemalla helposti voiton vaikka Kanadasta.
Miksi onlineen on ihan turha mennä? Mulla ei ole yhtään yli 80ovr. pelaajaa, mutta eihän se pelaamista estä. Kokemusta ei tosin ole kuin vasta yhdestä ottelusta, mutta ainakin siinä vastustajan joukkue oli lähes yhtä huono kuin omani. Tuosta livessä pelatusta ottelusta sai paljon enemmän kiekkojakin kuin normaalista konetta vastaan tuhraamisesta.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Miksi onlineen on ihan turha mennä? Mulla ei ole yhtään yli 80ovr. pelaajaa, mutta eihän se pelaamista estä. Kokemusta ei tosin ole kuin vasta yhdestä ottelusta, mutta ainakin siinä vastustajan joukkue oli lähes yhtä huono kuin omani. Tuosta livessä pelatusta ottelusta sai paljon enemmän kiekkojakin kuin normaalista konetta vastaan tuhraamisesta.

Kone pyrkii onlinessa etsimään mahdollisimman tasasen vastustajan sinun porukallesi, toki välillä tulee liian kovia vastustajia, mutta silloin voi vaihtaa :)
tai ainakin minulle on osunut samantasoiset vastustajat :)
 

motamoro

Jäsen
Myin itse 1500 puckilla +5 all kenttäpelaajiin. Tajusin sen jälkeen että aivan saatanan paska kauppa, paljonko tuosta oikeasti kannattaa pyytää?

Tosiaan niitä markkinoita kannattaa seurata eli hakee juuri sitä omaa korttiasi sieltä ja sitten katselee paljonko enemmistö siitä pyytää niin voit hyvin kalkuloida oikean hinnan. Kyllähän tuo oli aivan surkea kauppa, itselläni meni kaupaks alle 20 minuutissa osta heti - hinnalla 3300 pucksilla +2 all, joku täälläkin ketjussa puheli että sai myytyä +3 all:n n. 5000 kiekolla. Nopeasti voisin veikata, että tuon arvo olisi ollu n. 10 000.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
On kyllä koukuttava pelimuoto. Nyt on oma joukkue hieman sen näkönen että sillä kehtaa ihmisten ilmoille mennä pelailemaan. Ainut mikä hieman häiritsee niin onlinen bugiranne joka tuntuu olevan sen verran kovassa käytössä välillä että ei pahemmin peli-iloja löydy. Mikähän on kun EA ei saa sitä pois. 10:ssä huomattavasti paremmin oli hoidettu tuo bugiranne. Nyt on tehnyt paluun ja ollaan melkein samassa kuin 09 alkukuukausina. Kuitenkin nyt kymmenen peliä takana ja kahdeksan niistä ollut loistavia vääntöjä. Yhden kerran vastaan on tullut itseäni huomattavasti kovempi tiimi, mutta sekin ottelu venyi jatkoajalle asti.

Samoin pitää kehua että ensimmäistä kertaa pelaajissa tuntuu nuo arvot merkitsevän eroja. Siinä missä ennen Giontalla pystyi ajamaan Charan pystyyn ja jokaisella 4 ketjun puukädellä veivaamaan kuin Semin konsanaan. Nyt täytyy hieman miettiä mitä kannattaa milläkin pelaajalla tehdä.


Oma joukkue näyttä jotenkin tälläseltä

Metallians

R.Olesz 82 - P.Nokelainen 87 - M.Afinogenov 80
E. Moreau 81 - D.Langkov 82 - M.Svatos 81
E.Dadonov 77 - A.Gustafson 78- M.Machalek 80
M.Ellis 74 - J.Arnott 82 - W.Belak 80

P.Mara 82 - M. Carkner 81
I. Vishnevskyi 79 - B.Palin 78
A.Ferrence 78 - A.Foote 80

D.Rolosson 82
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
koko teksti


Jooh, hyvä peli, ilmeisest pelasin juuri sua vastaan :) Olin vähän heikommalla materiaalilla liikenteessä.

Edit: taino en tiedä pelasinko sittenkään.. :) tais olla vaan pari saman nimistä pelaajaa..
 
Viimeksi muokattu:

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Kyllä tuo pucksien kerääminen käy sitten työstä. Välillä tekisi vain mieli pistää visa vinkumaan ja ostaa jumbo-pack, mutta kiusaukselta ollaan vältytty vielä. Muutamia hankintoja on tullut tosiaan tehtyä, kun standardista napsahti Keith Seabrook ja huutokaupasta mukaan tarttui Jussi Jokinen 800-kiekolla ja Ohtamaan Atte 200:lla.

Fritsche (76/83) - Santorelli (77/83) - Condra (73/80)
Jokinen (89/88) - Nokelainen (80/85) - Lehtinen (81/83)
Balastik (77/80) - Pohl (74/77) - Pospisil (73/84)

Enström (81/89) - Seabrook (85/91)
J.Johnson (81/89) - Ohtamaa (72/81)
Testwuide (73/81) - Saip (62/77)

Hauser (81/82)
Holt (71/79)

Sekä katsomossa tällä hetkellä: Immonen (69/77) - Z.Kassian (74/84) - Eaton (79/81)

Nokelaista ja Lehtistä olen yritellyt kauppitella laihoin tuloksin. Eli jos löytyy kiinnostusta, niin yhteyttä vaan.
 
Viimeksi muokattu:

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Kyllä tuo pucksien kerääminen käy sitten työstä. Välillä tekisi vain mieli pistää visa vinkumaan ja ostaa jumbo-pack, mutta kiusaukselta ollaan vältytty vielä. Muutamia hankintoja on tullut tosiaan tehtyä, kun standardista napsahti Keith Seabrook ja huutokaupasta mukaan tarttui Jussi Jokinen 800-kiekolla ja Ohtamaan Atte 200:lla.

Itte ostanut kiekoilla kolme jumboa ja niistä parhaat olleet Kipper ja Belak. Tämän jälkeen päätin pysyä standardeissa saa 12 korttia samaan hintaan. Sisältö kun on sen verran randomia. Äskenkin napsahti standardista +5 all:)
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Tuli tuossa äsken aloiteltua tämäkin pelimuoto. Ensimmäinen Rookie-Cup ei hirveästi tuottanut tuskaa, voitot Buffaloa vastaan 8-2, Syracusea 9-1, Jokereita 15-2 ja finaalissa Kasselia vielä 9-1. Turnauksesta tuomisina oli noin 2k EA Puckseja. Parin tähtipelaajani sopparit ovat jo lopussa, joten kannattaisiko nyt ostaa minipackkeja, jotta saisi sopimuskortteja/uusia pelaajia? Vai huutokaupasta jotain uusia 70 overall -rouhijoita?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Noniin, kohta päästään ostelemaan standard packia taas, tämän hetken tilastot 26-3-2.
Mikä on muuten tuo 5000pucksin hintainen Cons..... pack tuolla?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli tuossa äsken aloiteltua tämäkin pelimuoto. Ensimmäinen Rookie-Cup ei hirveästi tuottanut tuskaa, voitot Buffaloa vastaan 8-2, Syracusea 9-1, Jokereita 15-2 ja finaalissa Kasselia vielä 9-1. Turnauksesta tuomisina oli noin 2k EA Puckseja. Parin tähtipelaajani sopparit ovat jo lopussa, joten kannattaisiko nyt ostaa minipackkeja, jotta saisi sopimuskortteja/uusia pelaajia? Vai huutokaupasta jotain uusia 70 overall -rouhijoita?

Tai sitten yksi vaihtoehto on vain ostaa sopimuskortteja. Itse ainakin olen saanut 150 kiekolla 15 pelin sopparikortteja, kunhan vain jaksaa selailla. :)
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Consumables pack. "Kulutuskortteja", eli soppareita ja treenikortteja 15 kpl josta väh. 4 on harvinaisuuksia.

ookkei, näin vähän arvelinkin. Mikäs on yleinen mielipide, onko viisaampaa ostaa 3x Standard pack, kuin 1 Jumbo Pack?
 

Teloch

Jäsen
ookkei, näin vähän arvelinkin. Mikäs on yleinen mielipide, onko viisaampaa ostaa 3x Standard pack, kuin 1 Jumbo Pack?

Minä olen ainakin säästellyt jumboihin viime aikoina. Standardeista tulee toki enemmän kortteja, mutta suurin osa sieltä on ollut aikamoista kuraa jumbon sisältöön verrattuna. Toki täälläkin ketjussa on pariin kertaan sanottu että standardeistakin on tullut ihan hyvääkin lappua, mutta ei ainakaan minulle ole moista ihmettä sattunut.

E: Mainittakoon että boksin puolella olisi iskemätön Steve Ott ainakin vaihtaa pois, tuosta kun hyppäsi tuplat käteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös