Joo siis pelkästään jumboista mä olen noita huippujätkiä saanut. Standardeista ja muista tulee aika kuraa. Joistain tietty noita harjoituskortteja tulee aika hyvin. Jumbot tosiaan maksaa sen 7500 EA-pucksia joten aika paljon saa hommia tehä että saa parikin ostettua..
Ps. 93 kokonaisuuden ja 97 potentiaalin omaava Granlund myynnissä.
Standardista olen itse saanut esimerkiksi Bufuglienia ja +5 all goalieta, läjä muita harvinaisia treeni ja sopimuskortteja, Dan Boylea ja John Tavaresta joten ei se nyt ihan pelkkää paskaa ole mitä sieltä löytyy. Toki harvemmin niistä varmaan kovia jätkiä saa kun jumboista, mutta väittäisin, että loppujenlopuksi 1:stä jumbosta saa paljon vähemmän hyötyä kun 3:sta standardista.
Eilen hommasin ykköspakkipariksi Giordanin ja J-Bouwmesteerin, Bouw'n totalin paukuttelin heti 90 ja Giordanollakin taitaa olla ainakin luokkaa 85-86 brutaaleilla taklauksilla.
Yksi uskomattoman ärsyttävä piirre tässä pelissä onkin se, että ei ole ollenkaan harvinaista, että pelaan pelissä n.10-20 minuuttia alivoimaa pelkästään laitataklausten, selkätaklausten ja kyynärpäätaklausten vuoksi. Eilen illalla oli vitutus korkealla kun ilmeisesti puolustin ykkösketjulla niin hyvin, että kone ei uskaltanut tulla hyökkäysalueelle ja kierteli omassa päädyssä, no, kaveri kääntää selkää kun ajan päälle Antropovilla ja sieltähän paukahtaa 5+20. Antropov on toki alivoiman luottopelaajia jonka ympärille ykkös-av rakentuu, joten pahasti haavoittuneella av:lla taistelen (2 minuuttia tuosta ajasta 5-3 kun viellä Giordano lautataklauksesta istumaan kakkosta) selviän vain yhdellä päästetyllä maalilla. Kakkosketju kentälle, Salminen läpiajoon ja peli tasoihin. Seuraavassa vaihdossa sama kaveri vetää lussun taklauksen joka ei edes pysäytä kaveria, puhumattakaan siitä että olisi kiekon menettänyt -> "Simple formula, elbow up, contact was made, two minutes"... Jees, kun tietäisi edes voiko noita kyynärpäätaklauksia mitenkään estää/vähentää, NHL 10:ssähän oli kurinalaisuus ilmeisesti joka tuohon vaikuttu, kuuluuko se tässä sitten minkä taidon piiriin? Lopulta pelistä kuitenkin helppo 5-1 voitto kun kolmannessa erässä selvittiin jäähyittä ja ladottiin 4, mutta vitutti silti. Jos taklausta boostii isoille kavereille, niin kakkosia ja vitosia irtoaa, sitten kun pienillä ja huonoilla taklaajilla taklaa niin pikkukakkosia kyynärpäätaklauksista. Siihen päälle epäloogisuudet noissa pelaajanvaihtamisissa eli satunnaiset tyhmät hyökkäyspään jäähyt suoraa laukausta yritettäessä, niin joskus ohjaimetkin kärsivät...
E: Niin ja ylemmälle kirjoittajalla, suosittelen katselemaan noita hyökkääjiä huutokaupasta jumbojen sijaan. Voit samantien ostaa koko ketjun hyviä pelaajia samasta joukkueesta, että kemiatkin natsaa, eikä välttämättä edes maksa tuota 7.5k pucksia ja voi jäädä treenikortteihinkin rahaa.