NHL Tappelut kaudella 2009/2010

  • 225 042
  • 748

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Jos noita Rypienin matseja on katsellut, niin ainakin minä olen sellaisen käsityksen saanut, että kyllä hän nimenomaan taidolla tappelee. Ei tuon kokoinen kaveri voi oikein vaan haymakereilla ja tunteella huitoa.

Hyvä matsi kuitenkin vuoden aluksi.
 

45shelley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan sama, kunhan tapellaan!
Hyvä mylly kaikenkaikkiaan kyllä. Rypienillä tuntuu olevan enemmän intoa kuin taitoa ja kaveri huitoo puhtaalla vaistolla. Janssen taas näytti hakevan enemmän voimaa iskuihinsa ja lopussa puskevan kypärällä vielä. Aika tasainen tuo loppujenlopuksi oli vaikka Janssen saikin nenukkiinsa punakynää. Taisi Rypien saada pelirangaistuksen tuosta teippauksesta kädessä?

Tasainen hyvä tappelu vaikka Janssenin nekku vähän vuosikin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Rypieniltä vähän epäurheilijamainen ratkaisu lähteä matsaamaan käsi teipattuna, tuollainen repii naaman auki aika nopeasti (tosin tässä tapauksessa siitä ei ollut kyse). Matsihan oli hyvin lähellä tasuria vaikka Janssenin naama aukesikin, lyönnit ja osumat meni varmaan aika tasan. Edge Rypien.
 

Isolation

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Varsinainen fightfest menossa phillyssä, jo 4 matsia pelissä. Muuten velmu kaveri tuo Carcillo, ottaa köniinsä Jamalilta ja kovasti silti tuuletteli pirunsarvilla. Valitettavasti Orrille ei vaan löydy tanssiparia.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Muuten velmu kaveri tuo Carcillo, ottaa köniinsä Jamalilta ja kovasti silti tuuletteli pirunsarvilla.

Lähinnä herätti myötähäpeää, miksi tekee näin?
 

TML

Jäsen
Lähinnä herätti myötähäpeää, miksi tekee näin?
Pelaa ulkojäillä ekaa kertaa sitten vuoden -92, vastassa Bruins, tiputtaa Thorntonin, tekee devil hornit. Ok, ymmärrän - en tosin arvosta.

Tappelee Mayersin kanssa kotiluolassa ja ottaa selkäänsä, tekee devil hornit. En ymmärrä. Tosin elänyt varmaan melkoisella tunteella koko pelin kun teki suht hienon maalinkin, mutta classless äijä tuo Carcillo on.

Harmi kun ei Cotea tai ketään muuta vastaavaa ole Flyersin kokoonpanossa. Voi vaan kuvitella Coltonin vitutuksen kun kukaan ei suostu.
 

d2uce

Jäsen
Aika reipas meininki ollut Philadelphiassa kyllä. Pari selvää voittoa, yksi kummallekin jengille ja pari tasuria.

Joku teki käsimerkkejä, hyi hyi.

Tappelee Mayersin kanssa kotiluolassa ja ottaa selkäänsä

Tämä arvio koski varmaankin sitä Laperrieren myllyä?
 

TML

Jäsen
Tämä arvio koski varmaankin sitä Laperrieren myllyä?
Niin tai sitten ihan sitä toista tappelua. Saat olla erimieltä vapaasti ja jätän itselleni vielä varauksen vaihtaa mielipidettäni kunhan nään tuon matsin uudelleen.

edit. No nyt katselin uudelleen tuon matsin ja melko tasan tuo menee. Mayers pääsi kai yhden hyvän iskun antamaan.
Itselleni on aikalailla sama kumpi tuon matsin voitti mutta värilasein katsottuna Mayersille slight edge.
 
Viimeksi muokattu:

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Hyvää myllytystä Philly poppoolla, ei kestänyt Toronton kasetti ja homma hoitui sillä.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Lähinnä herätti myötähäpeää, miksi tekee näin?

Sama homma, ei todellakaan näin. Ennen diggailin kaverista aika paljon, mutta mitä pidemmälle mennään, sitä oksettavammaksi tuo jätkä muuttuu. Nytkin ollaan jo miinuksen puolella.

Don Cherry antoi muuten aikamoisen palautteen Carcillolle tuosta tuulettelusta Winter Classicissa ja oli 100-prosenttisen oikeassa.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Don Cherry antoi muuten aikamoisen palautteen Carcillolle tuosta tuulettelusta Winter Classicissa ja oli 100-prosenttisen oikeassa.

Oli pakko etsiä tuo palaute käsiini. Loistavaa settiä:

http://www.youtube.com/watch?v=x95WDHJT1I0

Joskus viime kaudella (vaiko toissakaudella?) taisin jo Carcilloa Phoenix-ketjussa jostakin ääliömäisestä show-tempauksesta haukkua. Sain silloin yllättäen Coyotes-fanit kimppuuni - kaikenlaisia hyviä puolia tästä pelaajasta löytyi vaikka millä mitoin. En edelleenkään käsitä, mitä nämä sirkuspellet ovat tehneet ansaitakseen elämää suuremman statuksensa. Onhan näille hauska nauraa ja kuuluvat toki hokiin, mutta joku raja palvonnallakin.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Joo oli kyllä hienoa meininkiä Philadelphiassa!

Itse tunnustaudun Carcillon "faniksi", jo Phoenix ajoista lähtien. Ja minä taas en voi ymmärtää sitä kuinka porukkaa häritsee tuo Carcillon pirunsarvien heiluttelu. Ei oikeasti ole niin iso asia! Se että se saa sillä vähän kotiyleisöä mukaan, ja vihulaisen kannatajat vittuuntumaan, on mun mielestä vaan ihan ok asia.

Don Cherryä en viitti kovin paljoa lähtee kommentoimaan, muuta kuin että kyllä joutais jo eläkkeelle. Ja tämä ei todellakaan johdu nyt Carcillon haukkumisesta, vaan ihan monista muista asioista mitä ukko on sanonut. Ihan hyviäkin kommentteja tulee, mutta aika paljon myös tuubaa.
 

d2uce

Jäsen
Cam Janssen ja Jody Shelley ottivat myös yhteen ja vetivät sitten pidemmän kaavan mukaan.

Janssen on kyllä yksi kovimmista pound-for-pound tappelijoista liigassa ja pärjäsi nytkin hyvin isompaa Shelleytä vastaan. Pitkä ja tasainen vääntö, mutta isoimmat pommit jäivät osumatta tällä kertaa.

http://www.youtube.com/watch?v=53BfPsryFYI
 

Carcillo13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes
Vielä tosta Carcillon Winter Classic-jutusta sen verran, että eiköhän nyt vähän väännetä pienestä asiasta aika suurta juttua. Toki nuo pirunsarvet olisi voinut jättää näyttämättä, mutta kuitenkin vähän voi showta pistää pystyyn. Kuitenkin periaatteessa showtahan tuo Winter Classic-tapahtuma myös on. Kuitenkaan (ainakaan omasta mielestäni) kyse ei ollut siitä, että oltaisiin jätetty kunnioittmatta vastustajaa tms. Tarpeeksi monta kertaa ollaan nähty, kun tappelun jälkeen katsellaan omiin luistimiin ja istutaan kiltisti jäähyaitioon. Koko ajan rutistaan, että tarvitaan niitä suuria persoonia, mutta sitten kun joku julkeaa näyttämään käsillä pirunsarvet on homma aivan seis.

ps. Toki silloin, kun ottaa pataan, olisi parasta mennä ihan nöyrästi se femma istumaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itse tunnustaudun Carcillon "faniksi", jo Phoenix ajoista lähtien. Ja minä taas en voi ymmärtää sitä kuinka porukkaa häritsee tuo Carcillon pirunsarvien heiluttelu. Ei oikeasti ole niin iso asia! Se että se saa sillä vähän kotiyleisöä mukaan, ja vihulaisen kannatajat vittuuntumaan, on mun mielestä vaan ihan ok asia.

En tunnustaudu faniksi mutta minua ei haittaa tippaakaan vaikka joku heittä kentällä hivenen omaa "legendaa", olipa kyseessä pirunsarvien heiluttelu tai yletön maalintuulettelu. Jos vielä tempaisee kotiyleisön mukaansa ja saa vastustajat kyrpiintymään entistä enemmän niin aina vaan parempi.

vlad.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Odotettavissahan tuo oli, että Tucker halusi kostaa Ruudun selkäänajon. Hanskat tippui ja Tuomo pärjäsi hyvin lyhyessä iskujen vaihdossa.

Go Tuomo!
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Ja samassa pelissä vielä ensimmäisen erän lopussa Ryan Wilson ja Tom Kostopoulous ottivat pienen matsin.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Ja ilmeisesti Tuomo loukkaantui tuossa tappelussa jotenkin, koska ei sen jälkeen enää pelannut. Toivottavasti ei mitään vakavaa.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Aamulla maikkarin netissä luki että Tucker pieksi Ruudun sairaalakuntoon (vapaa lainaus). Nyt tarina on hieman muuttunut, liekkö toimituksessa nähneet tuon videon jossa Tuomo hoitaa tappelunkin. Vaikea sanoa mikä sitten tuli, liekkö kaatumisessa jotain.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Veikkaan, että käsi murtui kun kaverilla oli kypärä päässä. Toivottavasti kuitenkin olen väärässä ja pahaa loukkaantumista ei tullut. Muuten on paha menetys olympialaisia ajatellen.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan, että käsi murtui kun kaverilla oli kypärä päässä. Toivottavasti kuitenkin olen väärässä ja pahaa loukkaantumista ei tullut. Muuten on paha menetys olympialaisia ajatellen.
Ei Tucker tuon Youtube -pätkän mukaan Ruutua sairastuvalle "pieksänyt". Tuomolle saattoi tosiaan tulla sormi- tai rannevamma tuossa jäähän kaatumisessa. Toivottavasti toipuu kuukuadessa ja pääsee olympialaisiin.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Maurice said he would know more on Ruutu’s injury Saturday, but that it was likely more significant than day-to-day.

Suora lainaus canesin nettisivulta. Että päättele nyt tuosta sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös