NHL-pelipaidat

  • 855 669
  • 1 979

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hei, vaikka juu varmasti on upeaa saada sellainen asap, niin itse vartoisin syksyyn asti Granlundin paitaa. Olen ihan varma että replicoita tulee Suomeen urheilukauppoihinkin myyntiin, vrt. Ovetškinin, Crosbyn, Mikko Koivun, Saku Koivun, Kanen ja Toewsin alle satasen paidat mitä viime vuosina on ollut. Notta jos siis aitoa NHL-replicaa meinaa.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei, vaikka juu varmasti on upeaa saada sellainen asap, niin itse vartoisin syksyyn asti Granlundin paitaa. Olen ihan varma että replicoita tulee Suomeen urheilukauppoihinkin myyntiin, vrt. Ovetškinin, Crosbyn, Mikko Koivun, Saku Koivun, Kanen ja Toewsin alle satasen paidat mitä viime vuosina on ollut. Notta jos siis aitoa NHL-replicaa meinaa.

Jep, itsekin neuvoisin odottamaan. Kohta pääsee kaikki MG-fanit tatti huurussa jonottamaan Intersportin eteen. Heh.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Ei nyt NHL pelipaita topiciin varmasti kuulu mutta laitetaan kuitenkin kun on aivan pakko nyt saada tämä!

Eli , mistä saisi ManU:n 1998-1999 kauden pitkähihaisen maalivahtipaidan? Se vihreän värinen , millä muuan Peter Schmeichel pelasi... Schmeichelin nimellä semmoista ei varmasti löydy , mutta jos saisi vaikka pelkän paidan ja sitten itse painattaisi nimen selkään...
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jatkan edellisen linjoilla ja utelen ohi lätkän. Minulla on kaapissa pyörinyt yli kymmenen vuotta kaapissa jenkkifutispaita. Sen tiedän, että Miamista on aikanaan ostettu mutta tarkasta ostopaikasta ei ole hajua. Täälläkin kun on ollut keskustelua aidoista, kopioista, authentic sun muista paidoista, joista tajuan yhtä paljon kuin kala polkupyörästä, ajattelin että jefupaidoissakin paitoja on takuulla erilaisia. Siispä, mistä saisi itse jotenkin tutkittua minkälainen oma paita on? On muuten kesällä melko mukava rätti päällä ja kestänytkin loistavasti.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Kannataisiko tilata tuolta minkäänlaisia tuotteita ylipäätään? Sports Apparel, NFL Shop, MLB, NBA, NHL, Store, Apparel, Merchandise, Fan Gear, College, NCAA Jerseys | FansEdge - Everything for the Fan

Ajattelin tilata sellaisen perus mustan t-paidan Devilsin logolla ja ehkä jotain muutakin krääsää. Katselin noita kuluja, niin ei tule kyllä postikulujen osalta kalliiksi. Siis. Onko luotettava paikka, kuinka nopeasti tilaukset tulevat?

Ensimmäinen kerta on kyseessä, kun olen ulkomailta mitään tilaamassa. Mikä mahtoikaan olla se joku tullimaksuraja-tjsp.?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ei nyt NHL pelipaita topiciin varmasti kuulu mutta laitetaan kuitenkin kun on aivan pakko nyt saada tämä!

Eli , mistä saisi ManU:n 1998-1999 kauden pitkähihaisen maalivahtipaidan? Se vihreän värinen , millä muuan Peter Schmeichel pelasi... Schmeichelin nimellä semmoista ei varmasti löydy , mutta jos saisi vaikka pelkän paidan ja sitten itse painattaisi nimen selkään...

Kannattaa katsella ja laittaa kysymystä esim Classic Football Shirts : retro vintage soccer jerseys.

Mä tilasin tuolta Unitedin 88-90 kausien paidan ja tuli nopeasti perille. Ja on muuten varmasti tarpeeksi vanha.
 

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuota footballfanatics.comia on nyt suositeltu täällä, ja sieltä löytyy hyvä valikoima niin nyt tekisi mieli pistää tilaus menemään.
En ole tilannut EU-alueen ulkopuolelta mitään, joten voisiko joku vääntää rautalangasta mitä esim. 200 dollarin tilaukseen tulee ylimääräisiä maksuja toimituskulujen lisäksi? Entä jos paketti jää tulliin, täytyykö se itse hakea sieltä vai lähettävätkö ne sen sieltä automaattisesti eteenpäin?
 

VilleSeina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, SaiPa
En ole tilannut EU-alueen ulkopuolelta mitään, joten voisiko joku vääntää rautalangasta mitä esim. 200 dollarin tilaukseen tulee ylimääräisiä maksuja toimituskulujen lisäksi? Entä jos paketti jää tulliin, täytyykö se itse hakea sieltä vai lähettävätkö ne sen sieltä automaattisesti eteenpäin?

ALV 23%. Siitä sitten laskemaan. Alvit maksetaan kokonaissummasta eli myös toimituskuluista.

Jälkimmäiseen: Riippuu toimittajasta, jos tulee normaalin postin mukana niin kannattaa itse hakea tullista jos sellainen on lähellä. Itellan tullaus ja kuljetus maksaa melko paljon. Jos taas DHL tuo paketin niin he hoitavat tullauksen puolestasi, tosin se pitää maksaa etukäteen luonnollisesti. Sen jälkeen paketti toimitetaan normaalisti. En nyt muista DHL:n taksoja, suosin mielummin ihan postilaitoksia näissä kuljetushommissa kun meillä on tullikin tuossa vieressä.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itellalla voi tullata itse netin kautta. Ei maksa mitään ylimääräistä.

200 dollarin setistä tulee jotain vajaa 40
 

Eikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
Kysymys koskien NHL-paitojen fontteja:

Ostin joku aika sitten Pittsburghin kotipaidan ilman nimeä ja numeroa ja tarkoitus olisi viedä painatukseen. Olisiko jollain tietoa mikä on Pittsburghin fontti (tai löytyykö listaa nhl-joukkueiden käyttämistä fonteista), millä nimi ja numero selkään lyödään. Itselle ainakin on merkitystä että se olisi edes jokseenkin aidon näköinen oikeaa fonttia myöten.
 

Fat Jesus

Jäsen
Eikö ole sama tilata nimi+numerosetti jostain firmasta ja liimata/ommella paitaan kiinni? ainakin kolme kertaa hienompi ku joku painatus.
Hinnat ~$50 setillä. Linkkejä pitäs löytyä tästä ketjusta ja katsella vaikka eBaysta.
 

Eikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
http://www.coolhockey.com/Player-Kits/c10/index.html

Meinasitko tuollaisia?

Asiasta toiseen: katselin ketjua tässä aikani kuluksi ja huomasin, että yhden huuto.netin myyjää moitittiin surkeista piraattipaidoista n. 4 vuotta sitten ja kysyisin paremmin tietäviltä, että onko tämän myyjän paidat mahdollisesti sellaisia. Tuollainen paita voisi itseä nimittäin kiinnostaa, mutta olisi kiva tietää onko paidat huijausta vai mitä?

http://www.huuto.net/kohteet/penguins-87-sidney-crosby-2011-winter-classic-jersey-xl/226717235
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuollainen paita voisi itseä nimittäin kiinnostaa, mutta olisi kiva tietää onko paidat huijausta vai mitä?
100% piraatti. Kaverillani on juuri tuollainen paita: ei tosin tuolta myyjältä hankittu, vaan suoraan Kiinasta. Laatu käsittääkseni ihan kelvollinen piraatiksi. Tosin on muistettava, että piraatteja tehdään Kiinassa niin monella hikipajalla, että laatu voi olla jotain aivan järkyttävääkin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
http://www.coolhockey.com/Player-Kits/c10/index.html

Meinasitko tuollaisia?

Asiasta toiseen: katselin ketjua tässä aikani kuluksi ja huomasin, että yhden huuto.netin myyjää moitittiin surkeista piraattipaidoista n. 4 vuotta sitten ja kysyisin paremmin tietäviltä, että onko tämän myyjän paidat mahdollisesti sellaisia. Tuollainen paita voisi itseä nimittäin kiinnostaa, mutta olisi kiva tietää onko paidat huijausta vai mitä?

http://www.huuto.net/kohteet/penguins-87-sidney-crosby-2011-winter-classic-jersey-xl/226717235

Eivät kaikki ole. Ko. myyjällä on myynnissä myös RBK Premier-paitoja (joiden kuvia näytti olleen muokattu Photoshopilla) sekä CCM 550-paitoja, jotka ovat ihan laillisia, tosin ne ovat myös kalliimpia. Sen sijaan kaikki missä lukee joko CCM Replica tai RBK Replica ovat piraatteja. On tuolla myyjällä ollut myös Steve Yzermanin aito CCM Center Ice-paita, jolla oli hintaa 450 euroa.

Tosin se on sanottava, että surkeita nuo piraatit eivät ole. Itse olen tuolta myyjältä pari replicaa joskus hankkinut ja laatupaitoja olivat molemmat.

Noista Coolhockeyn nimi- ja numeropaketeista kehotan pysymään kaukana. Tilasin ko. putiikista Bill Guerinin Islanders-paidan nimi- ja numeropaketin, enkä ollut ollenkaan tyytyväinen. Hihanumerot olivat siniset (vaikka niiden piti olla valkoiset), ja lisäksi paidan rintamuksessa olevaa pikkunumeroa ei oltu sisällytetty mukaan. Lisäksi 49 dollarin hintaan tuli postikuluja toinen vastaava, eli yksi nimi/numeropaketti tuli maksamaan lähes 90 taalaa.

Suosittelen Game Day Sports Archivesia näiden nimi/numeropakettien tilaamiseen. Hinta on kitistä riippuen 43-49 dollaria ja postikulut Eurooppaan 7 taalaa. Jälki on myös laadukasta.

http://www.gamedaysportsarchives.com

Tuorein hankintani on Ottawa Senatorsin 1997-2000 CCM Center Ice kolmospaita, josta tosin numero selässä tulee vaihtumaan.

http://i1266.photobucket.com/albums/jj534/danney99/Ottawa%20Senators/IMG_0903.jpg

http://i1266.photobucket.com/albums/jj534/danney99/Ottawa%20Senators/IMG_0904.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Eikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
Kiitos nopeista vastauksista. Hautaanpa sitten tuon huuto.netin valikoiman pois. Täytyypi hankkia sitten kunnon kaupoista paita, mikäli sellaista vielä olisi tarkoitus ostaa. Tietää ainakin mitä ostaa. Kuitenkaan ihan minun budjetilla nuita ei osteta kuin tyyliin kerran vuoteen ja vasta sen Penguinsin blancon hommasin.

Tässä muuten vielä yksi kauppa mitä en ole mielestäni huomannut tänne lisättävän?

http://shop.cbssports.com/

Hyvin samantyylinen kauppa mitä tämä footballfanatics. Pari kertaa olen NBA-t-paitoja tilannut. Postimaksu ei ole kuin n. 10-15 euroa. Vastapainoksi sitten lähetyksessä menee n. kuukausi
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Asiasta toiseen: katselin ketjua tässä aikani kuluksi ja huomasin, että yhden huuto.netin myyjää moitittiin surkeista piraattipaidoista n. 4 vuotta sitten ja kysyisin paremmin tietäviltä, että onko tämän myyjän paidat mahdollisesti sellaisia. Tuollainen paita voisi itseä nimittäin kiinnostaa, mutta olisi kiva tietää onko paidat huijausta vai mitä?

http://www.huuto.net/kohteet/penguins-87-sidney-crosby-2011-winter-classic-jersey-xl/226717235

Piraattejahan on valtaosa, mutta enemminkin validi kysymys olisi mielestäni, että onko tuolla myyjällä omistuksessaan kaikki nuo paidat joita hän myy, vai tilaako hän nuo paidat vasta kun joku on kohteesta tarjouksen tehnyt / ostanut?

Noita kuvia katsoessa on minulle ainakin selvä juttu, että kuvat ovat kymmenien eri henkilöiden ottamia eli ne on varastettu käyttöön (tai ns. stock photoja). Jos laskee montako sataa paitaa myynnissä on, niin vaikka piraatteja saisikin parilla kympillä kappale plus postit, niin aika paljon olisi varastossa pääomaa sidottuna. Ja jos vielä katsoo, että monessako kohteessa on tarjouksia tehtynä, niin voisi tulla jotain ajatuksia asiasta.

Ihme ettei tulli tai tuote/tavaramerkkien omistajat puutu toimintaan.
 

mr.Zou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota, Florida
Täällä nyt on ollut juttua monista kaupoista, mutta itseäni kiinnostaisi NHL.shop
Eli kun siellä paita maksaa about 180 dollaria. Niin paljon tulee postikuluja? Ja tuohon voi laskea vielä hiukan ylimääräistä, koska tod.näk. tilailisin samalla muutakin tilpehööriä. Toimitus kestänee alle kuukauden.

Kiitokset vastauksista.=)
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Muistaakseni postikulut ovat NHL.shopissa kalliit, lähemmäs 100 dollaria Suomeen. Ja siihen vielä tullit päälle niin kalliiksi tulee.
Kannattaa katsoa esim. rivercitysports-nimisestä kaupasta, tai sitten footballfanatics. Näissä molemmissa on hyvä valikoima tuotteita. Postikulutkin molemmissa ovat paljon kohtuullisemmat kuin NHL-shopilla. Molemmista olen jonkin verran tuotteita tilaillut, ja ovat yleensä 1-2 viikon sisällä tilauksesta saapuneet.

Pieneksi vinkiksi tulevaisuutta varten: Lähetyskulut näkee kyseisistä kaupoista kun tekee ostoksen melkein loppuun asti. Eli lisäät haluamasi tuotteet ostoskoriin, laitat osoitetiedot jnejne.. Ennen maksun vahvistamista tulee loppusumma lähetyskuluineen näkyviin eriteltynä.
 

mr.Zou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota, Florida
Suuret kiitokset Jakke76. =)
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Olen huono etsimään netistä mitään, joten osaisiko joku vinkata, että josko jostain löytyisi retroa Jetsin fanikamaa? Lähinnä paita ulkojäälle ja lippis mökille ovat pyörineet jo pitkään mielessä.
 

Pengu

Jäsen
Olen huono etsimään netistä mitään, joten osaisiko joku vinkata, että josko jostain löytyisi retroa Jetsin fanikamaa? Lähinnä paita ulkojäälle ja lippis mökille ovat pyörineet jo pitkään mielessä.

http://www.footballfanatics.com/NHL_Winnipeg_Jets

Tuolta sitten vain etsimään. Footballfanaticsissa on aivan mahtavat valikoimat. Mielestäni paras paikka tilata kaikkea "krääsää", koska virallisesta NHL Shopista tulee kauheat toimitusmaksut että tullimaksut Eurooppaan.
Sitten omaan kysymykseeni. Olen aikeissa tilata footballfanaticsista kaikkea mahdollista Penguins kamaa. Footballfanaticsista pitäisi olla halvat toimitusmaksut ja tullimaksut (oliko sitä ollenkaan?). Kuinka paljon sitä toimitusmaksua (ja tullimaksua) tulee loppuen lopuksi? Muuten kyllä aivan mahtava paikka.
 

Eikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
http://www.footballfanatics.com/NHL_Winnipeg_Jets

Tuolta sitten vain etsimään. Footballfanaticsissa on aivan mahtavat valikoimat. Mielestäni paras paikka tilata kaikkea "krääsää", koska virallisesta NHL Shopista tulee kauheat toimitusmaksut että tullimaksut Eurooppaan.
Sitten omaan kysymykseeni. Olen aikeissa tilata footballfanaticsista kaikkea mahdollista Penguins kamaa. Footballfanaticsista pitäisi olla halvat toimitusmaksut ja tullimaksut (oliko sitä ollenkaan?). Kuinka paljon sitä toimitusmaksua (ja tullimaksua) tulee loppuen lopuksi? Muuten kyllä aivan mahtava paikka.
Jakke ilmoitti ylempänä vinkin jo millä sen näkee. Eli otat tuotteet mitä meinasitkin ja valitset sitten checkoutin. Täytät omat tietosi ja sen jälkeen näätkin koko summan, mitä se tulee maksamaan. Itse näin teen monesti ja esim. tuolta http://shop.cbssports.com/ Postimaksu n. 20 ja paketti postiluukkuun. (ellei nyt paketti hirmu iso ole). Mutta kokeileppa tosiaan niin tuolla footballfanaticsiltä. Muista sitten tietenkin muuttaa dollarit euroiksi :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös