Onko kenelläkään kokemuksia tästä puljusta? Football Fanatics: Sports, Apparel, Jerseys, College, NFL, NBA, NHL, MLB, Shop, Merchandise, Fan, Gear, NCAA, Store, Clothing
Bongasin liikkeen facebookin mainoksista.
Yksi paita tullut tilattua, ei valittamista. Toimitus oli noin kaksi viikkoa ja ainakin tilaamani t-paita oli laadukas. Postikulut tuolla on 20 dollaria, eli käytännässä sama kuin esim. jonku t-paidan hinta, mutta valikoimaa tuolla on ihan mukavasti. Visa Electron toimi maksuvälineenä. Suosittelen.
Mä tilasin joulukuussa kyseisestä puljusta muutaman Bruinsin paidan ja jotain muuta fanisälää. Paketti tuli joulukiireistäkin huolimatta reilussa viikossa. Voin suositella.
Mitä katselin toimitusehtoja, niin "dutys and taxes are charged on delivery".
En ole ikinä tilannut mitään jenkeistä aiemmin, joten en tiedä onko kovinkaan vakiintunut käytäntö. Mutta siis ymmärsin, että ei tarvitse itse "huolehtia" veroista, vaan ne laskutetaan jo tilatessa, jos siis tilauksen arvo ylittää verorajan (oliko jotain 43 EUR?).
Valaiskaa tyhmää, jos olen kassalla.
Edit: Siis laskutetaan toimitettaessa eli ilmeisesti maksetaan siinä vaiheessa, kun kamat on Suomessa.