NHL-pelipaidat

  • 854 470
  • 1 976

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joskus tullut tilattua paita jersey101.comin kautta ja kivasti tuli kirjattuna pakettina postiin ihan kuten sovittiin. Winter Classic-paidalle kertyi hintaa sellaiset 40€. Lähetys näytti tulevan Hong Kongista.

Kiinasta päin ovat kaverit tilailleet paitoja muutenkin ja dhgate.com on toiminut ilmeisen luotettavasti.

Kaipa niistäkin joku spesialisti löytää pahoja värisävy tms. virheitä. Mulle ovat kelvanneet treenipaitakäyttöön.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Crosby on laskeutunut herrojen Kemiin. Hain paidan Itellasta ja omasta mielestä on ihan tarpeeksi laadukkaan oloinen paita. Eihän näitä nyt ihan joka päivä pidetä päällä. Ihan samaa laatua, kuin New Yorkin NHL shopista ostamani 149$ maksanut replica. Tälle tuli hintaa 37,90€ Joten kyllä tuo hintansa haukkuu. www.tarajersey.com
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itseäni häiritsee noissa "halpispaidoissa" noi päin honkia sijoitellut fontit. Tuossa yläpuolen esimerkissäkin näyttää kapteenin C olevan vähintäänkin vinossa, sekä Crosbyn kirjaimet hyppivän (ne ei sentään pahasti, mutta kuitenkin). Hienoja ovat kyllä muuten, mutta jos noin lähelle oikeaa kiinanpojat jo jaksavat väkertää, niin toivoisin hieman parempaa keskittymistä fonttien tasaiseen asetteluun.

Itse olen etsinyt noista täällä mainitusita linkeistä NBA:n puolelta valkoista (ehkä muukin väri kävisi) Chicago Bullsin Rodmanin #91 paitaa, mutta samat virheet näyttävät toistuvan kaupasta toiseen (onko siis samat kamat): a)Bulls-tekstin B ja S ovat yleensä nojallaan ulkoreunoistaan, jota ne eivät oikeasti ole. b)Numero 91 on liian kapealla fontilla (Jordanin paidassa kuitenkin oikealla tavalla paksummalla?) ja c) Rodman nimi (kirjaimet) on yleensä vähän miten sattuu siinä kaarella numeron ympärillä (ei sentään ihan aina). Mutta sellaista hyvää kompromissiakaan ei ole vielä löytynyt, joka riittäisi. Ehkä ei sitten tuolla hinnalla voi vaatia enempää, mutta häiritsee kun noinkin paljon on nähty vaivaa oikeiden fonttien kanssa, mutta sitten ne läiskitään miten sattuu siihen paitaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Onhan noissa paidoissa joitain eroja. Oman suosikkini vertailussa löysin nopeasti yhden aika "räikeän" virheen hihan raidoituksesta, mutta toisaalta meikäläisen käytössä tuommoinen paita olisi ~ 15 krt./vuodessa lähinnä ulkojäillä tms. Eikä sitä olla ripustamassa mihinkään seinälle näytille. Näin ollen neljänkympin paita kelpaa vallan hyvin tupla tai triplahintaisen sijaan. Ajaa saman asian ja kyllä siitä jokaiselle näkijlle välittyy informaatio, kenen leirissä ollaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaahans, sanoi Hans. Kolmannella kerralla lävähti vastaus Anabellalta Tarajerseystä. Huomasin lisäksi, että olin unohtanut maan kokonaan osoitteestani, mutta eipä tuo Anaa mitenkään tuntunut häiritsevän. Saakohan tuota pakettia koskaan perille, jos yrittää vastausviestiin laittaa tarkennusta osoitteeseen, ken sen tietää.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Laitoinpa siis tilauksen Anabellalle. Katsotaan, millainen Koivun Mikko sieltä tulee.
 
10 päivää tilauksesta ja nyt noudin paidan postista. Ihan siisti Orrin paita sieltä tuli enkä nyt noin ihan äkkiseltään mitään räikeitä virheitä löytänyt. Numerot, nimet ja logo siististi suoraan broderaattu. Hintaa paidalle 29,50€ joten eiköhän tuolla kehtaa treeneissä vetää...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos mikkokoivuni on edes suurin piirtein aidonnäköinen, pidän minä sitä päällä missä tahdon. Toki aito on aina aito, mutta muuten puritaanit saavat pitää tunkkinsa. Jos joku tulee tarkistamaan saumoja, vedän turpaan ja kusen päälle.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Mitä kokoluokkaa nuo Tarajerseyn paidat ovat? Itsellä mittaa 185cm, ulkojäillä takin päällä M hyvä vai meneekö L:n puolelle? Voisi tilata myös maalivahdinpaidaksi toisen, XL mennee panssarin päälle?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Dodii, paita on saapunut Suomeen eilen. Jo alkaa jänskättää, millaisen paidan ovat Mikolle ommelleet. Enää ei puutu kuin liput kauden avaukseen. Ei kukaan ottaisi mukaan?
 

Ralph

Jäsen
Dodii, paita on saapunut Suomeen eilen. Jo alkaa jänskättää, millaisen paidan ovat Mikolle ommelleet. Enää ei puutu kuin liput kauden avaukseen. Ei kukaan ottaisi mukaan?

Olisikohan Duchene saapunut samalla kyydillä.. 6.8 ensikerran tilasin eli yli kuukausi sitten, josko olisi tänään tullut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kolmas tilaus natsasi mulla ja Anabella sieltä lähetti varmistusviestiä perään.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Kuinka nopeasti maksun jälkeen lähettivät teille seurantakoodia? Uhkasi torstaina että perjantaina pistää paidat postiin ja sitten myöhemmin lähettää seurantakoodin.

Perkele, kun huomasin Buren Canucks-paidan tilauksen jälkeen...
 

Ralph

Jäsen
Kuinka nopeasti maksun jälkeen lähettivät teille seurantakoodia? Uhkasi torstaina että perjantaina pistää paidat postiin ja sitten myöhemmin lähettää seurantakoodin.

Meni siinä muutama päivä ainakin mulla.. Perjantaina maksoin ja maanantaina tuli, eli viikonloppu.

Huomasin vasta nyt seurata tuota koodia.

13.09.2010, 13:53 Item has registered 00000 HELSINKI

12.09.2010, 08:07 Item has arrived to country 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Meni siinä muutama päivä ainakin mulla.. Perjantaina maksoin ja maanantaina tuli, eli viikonloppu.

Huomasin vasta nyt seurata tuota koodia.

13.09.2010, 13:53 Item has registered 00000 HELSINKI

12.09.2010, 08:07 Item has arrived to country 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

Juu, olihan tuo perkele lähetetty jo sunnuntaina, mutta vaan siihen PayPal-emailiin mikä on eri mitä käytin kun tein tuota tilausta. No problem.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Meni siinä muutama päivä ainakin mulla.. Perjantaina maksoin ja maanantaina tuli, eli viikonloppu.

Huomasin vasta nyt seurata tuota koodia.

13.09.2010, 13:53 Item has registered 00000 HELSINKI

12.09.2010, 08:07 Item has arrived to country 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
Damn, Koivuni on saapunut maahan seitsemän minuuttia aikaisemmin, mutta kirjattu Helsinkiin kolme minuuttia myöhemmin. Aika paskaa palvelua, pitänee tehdä reklamaatio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös