NHL-pelipaidat

  • 861 753
  • 2 001

ipaz

Jäsen
Värithän noissa on hyvinkin lähellä McDonalsia, mutta pitää silti muistaa että paita on replika Calgary Tigersin paidoista 1920-luvulta, mitä nyt logo on tietenkin Flamesin. Mutta koskapa sitä nykynuoriso osaisi tuollaista arvostaa sen perinteen takia, olkoonkin ulkonäky mitä on.

Mun mielestä oli jo pelkastään huonoa makua ja tietämättömyyttä, kun porukka haukkui ja arvosteli Montreal Canadiensin satavuotisjuhlissaan käyttämiensä vuosien 1911 ja 1912 paitoja.
 

Ralph

Jäsen
Andy McDonald kun vielä treidataan Calgaryyn niin voisin jopa hänen paitansa hankkiakin.
-----------
Oli pakko kysästä tuolta NFLNHLShop.com:sta että miksi siellä on vain Stastnyn paita myynnissä Coloradosta. Ja vastauksen lähetti joku Vivi: "I'll inform our suppliers of your need for the Colorado jerseys. Whenever a new jersey comes, my colleague will update our website at once. So just keep a watchful eye on our website,ok?"

Mikä lienee niiden hinta sitten? n. 200 dollaria? Ei varmaan saa enään tolla 68% alennuksella. Ei voi mitään.
 

Fat Jesus

Jäsen
Andy McDonald kun vielä treidataan Calgaryyn niin voisin jopa hänen paitansa hankkiakin.
-----------
Oli pakko kysästä tuolta NFLNHLShop.com:sta että miksi siellä on vain Stastnyn paita myynnissä Coloradosta. Ja vastauksen lähetti joku Vivi: "I'll inform our suppliers of your need for the Colorado jerseys. Whenever a new jersey comes, my colleague will update our website at once. So just keep a watchful eye on our website,ok?"

Mikä lienee niiden hinta sitten? n. 200 dollaria? Ei varmaan saa enään tolla 68% alennuksella. Ei voi mitään.

Et taida nyt oikeasti ymmärtää? Tuolla alennuksella ole mitään merkitystä koska ei nuo kiina-paidat maksa sen enempää kuin 40-50$ normaalistikin. Ihan sama vaikka siihen laitetaan 700$ normaaliksi hinnaksi niin saadaan myydä "alennuksella" ja saadaan huimat alennusprosentit.
 

Ralph

Jäsen
Et taida nyt oikeasti ymmärtää? Tuolla alennuksella ole mitään merkitystä koska ei nuo kiina-paidat maksa sen enempää kuin 40-50$ normaalistikin. Ihan sama vaikka siihen laitetaan 700$ normaaliksi hinnaksi niin saadaan myydä "alennuksella" ja saadaan huimat alennusprosentit.

Eli ne maksaa aina sen 40-50 dollaria?

Ja vaikka ne onkin sun mielestä laaduttomia kiina-paitoja jotka repeävät kun pelkästään koskeekin niihin niin ainakin mulle kelpaa seinälle Duchene #9 paita. En kuitenkaan ihan joka päivä sitä käytä, kun en edes Coloradon peliin ikinä pääse.
 

Ralph

Jäsen
Ihmettelenpä vain miksi NHL ei ylläpidä jotain verkkokauppaa myös eurooppalaisille faneille. Tai no itse en ainakaan ole löytänyt mitään siihen viittavaa. Nuo 60€ shippausmaksut ja handling feet ei kyllä nappaa yhtään.


Edit: Noista nettikaupoista ei ole mitään hajua, joten poistin tuon ylemmän osan viestistä. Ei viitsi ihan mutulla heittää.

Tällänen ruottalainen löyty: http://www.greatskate.se/

mm. Coloradon pelipaita, ilman nimeä ja numeroa maksaa 695 kr eli Euroissa 74.09.

EDIT: Eipä sielläkään muuta ole kuin tommosia numerottomia pelipaitoja tolla hinnalla.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Värithän noissa on hyvinkin lähellä McDonalsia, mutta pitää silti muistaa että paita on replika Calgary Tigersin paidoista 1920-luvulta, mitä nyt logo on tietenkin Flamesin. Mutta koskapa sitä nykynuoriso osaisi tuollaista arvostaa sen perinteen takia, olkoonkin ulkonäky mitä on.
Pitää myös muistaa, että kyseinen joukkue ei koskaan NHL:ssä pelannut, joten vähän kyseenalaista on, että mitä nämä perinteet ovat jota muistetaan. Lisäksi alkuperäinen paita näutti ihan erilaiselta:
http://billsportsmaps.com/wp-conten...itals_saskatoon-sheiks_victoria_cougars_d.gif
Eli siis eri liiga, eri joukkue, erilainen logo ja erilaiset värit. Seuraavaksi Jokerit voisivat varmaan nostaa kattoon joukkueessa pelanneen Barney Stanleyn paidan.

t: historiaa arvostaa osaamaton nykynuori.
 

Fat Jesus

Jäsen
Eli ne maksaa aina sen 40-50 dollaria?

Ja vaikka ne onkin sun mielestä laaduttomia kiina-paitoja jotka repeävät kun pelkästään koskeekin niihin niin ainakin mulle kelpaa seinälle Duchene #9 paita. En kuitenkaan ihan joka päivä sitä käytä, kun en edes Coloradon peliin ikinä pääse.

Itse en väitä niitä laaduttomiksi. HInta-laatu suhde vähintään kohdallaan. Ja noita lafkoja kyllä mistä niitä saapi on netti pullollaan. Vaikka haluamaasi tuseenin paitaa.
Esim: http://www.tarajersey.com/en/product...asp?proid=6456
Itse tilaillut tarajerseyn edeltäjä 101jerseystä ja palvelu ollut hyvää. Hinnat sisältävät myös postikulut niin hintaakaan tarvi enempää arvailla.

Nimim. "kiinapaitoja kaapit pullollaan"
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Itse en väitä niitä laaduttomiksi. HInta-laatu suhde vähintään kohdallaan. Ja noita lafkoja kyllä mistä niitä saapi on netti pullollaan. Vaikka haluamaasi tuseenin paitaa.
Esim: http://www.tarajersey.com/en/product...asp?proid=6456
Itse tilaillut tarajerseyn edeltäjä 101jerseystä ja palvelu ollut hyvää. Hinnat sisältävät myös postikulut niin hintaakaan tarvi enempää arvailla.

Nimim. "kiinapaitoja kaapit pullollaan"

En minä ainakaan tuossa Duchene paidassa nää mitään väärää. Anderson paita tosin on vähän eripunaisenvärinen joten se ainakin on niitä kiinanpaitoja parhaimmillaan. Paljonko näissä paidoissa on toimitusmaksu Suomeen?
 

Ralph

Jäsen
Luitko tuota minun edellistä viestiä ollenkaan?
Itse tilannut tuolta 5-6 paitaa, aina tyytyväinen ollut niin palveluun kuin tuotteisiinkin.

Jaha. En ilmeisesti :D

Jos asia on noin varmasti, eikä tule tullista soittoa että pyydetään mitään tullimaksua luokkaa 20€ niin voisihan sitä tollasen Duchenen pistää lähiaikoina tilaukseen.
 

Fat Jesus

Jäsen
Tavarahan voi mennä tulliin josta voit sen noutaa itse kun todistat tavaran arvon.
Alle 150€ ostoksista ei mene tullia ollenkaan, ainoastaan ALV 23% jos se on yli 10€. Alle 10€:n tulleja/ALVeja ei peritä. (tuotteen hinta x 0,23=ALV €,eli 43,40€ maksavasta tuotteesta ei tarvi maksaa mitään)

Mutta jos se pysähtyy Vantaan tullipostiin ja käsket heidän tullata sen niin se maksaa muistaakseni 16€ jos se alittaa tulli/ALV-rajat ja 22€+tullit/ALVit jos rajat ylittyy. Kannattaa pyytää lähimpään tulliin se paketti niin sen voi tullata ite ilmaiseksi.

Eli taitaa paita tulla ilman mitään ylinmääräisiä kuluja sinulle. Riippuen toki dollarin kurssista.

EDIT:45$paita ja ottavat muistaakseni 2% PayPalilla maksettaessa kuluista eli 45,9$=34.6368 EUR eli ei mitään ongelmia. Toimitus saattaa ottaa sen pari viikkoa helposti,tulee HongKongin postilla ja ei ole mikään nopein. Kuitenkin seurantakoodi tulee.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Tavarahan voi mennä tulliin josta voit sen noutaa itse kun todistat tavaran arvon.
Alle 150€ ostoksista ei mene tullia ollenkaan, ainoastaan ALV 23% jos se on yli 10€. Alle 10€:n tulleja/ALVeja ei peritä. (tuotteen hinta x 0,23=ALV €,eli 43,40€ maksavasta tuotteesta ei tarvi maksaa mitään)

Mutta jos se pysähtyy Vantaan tullipostiin ja käsket heidän tullata sen niin se maksaa muistaakseni 16€ jos se alittaa tulli/ALV-rajat ja 22€+tullit/ALVit jos rajat ylittyy. Kannattaa pyytää lähimpään tulliin se paketti niin sen voi tullata ite ilmaiseksi.

Eli taitaa paita tulla ilman mitään ylinmääräisiä kuluja sinulle. Riippuen toki dollarin kurssista.
Muistelinkin että pitää maksaa tietyn verran että tulee ylimääräisiä tullikuluja. Tuo maksaa euroissa nykyisillä kursseilla 34€ eli ei paha hinta lainkaan.

No tilaan tänään tai huomenna Duchenen ysipaidan tuolta seinälle Voutilaisen vierelle. Mäenpää ei sinne vielä pääse, peleihin se päällä. Kokoakin täytyy vähän miettiä..

Mutta suurkiitos sulle näistä tiedoista!
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
En minä ainakaan tuossa Duchene paidassa nää mitään väärää. Anderson paita tosin on vähän eripunaisenvärinen joten se ainakin on niitä kiinanpaitoja parhaimmillaan. Paljonko näissä paidoissa on toimitusmaksu Suomeen?

Niinkuin täällä on todettu, niin perusfanittamiseen ihan ok kamaa, mutta kyllähän noissa eroja huomaa. Tuossakin väärä fontti ja kaarevuus. Eli en esim mihinkään kehyksiin itse pystyisi moista laittamaan.

On itselläkin yksi kiinapaita, kun menin joskus aikanaan halpaan, mutta sitä voi huoletta käyttää, eikä huoleta vaikka joku polttais vahingossa röökillä jäljen... Mitä nyt vähän saumat purkaantuu helpommin kun aidossa. Kuluu siis nopeammin.
 

Ralph

Jäsen
Kerro sitten miten tilaus sujui ja minkäläinen paita tuli postissa.

Tilasin viime lauantaina paidan. Luki että tulee sähköpostiin vahvistusta ja laskua 1-2 työpäivässä. Tänäänkään ei ollut vielä sitä viestiä tullut niin lähetin niille sähköpostia. Siihen vastaamiseen menee kuulemma enintään 24h.

Eli toistaiseksi tilaus sujunut huonosti.. toivotaan nyt että tuohon vastaavat ajallaan ja saan paidan joskus.
 

Ralph

Jäsen
Kuten ylempänä laitoin niin ei kannata hätäillä. =D

En hätäilekkään. Toivoisin vain että he noudattaisivat antamiaan aikoja. Se viesti olisi pitänyt tulla jo tiistaina.

Ja tän toisen viestin 24h on kohta jo mennyt...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Laitoinpa minäkin paidan tilaukseen tuolta Tarajerseyltä. Sähköpostiini ei ole tullut vielä lisäinfoa maksusta tms. mutta laitoin tilauksen viikonloppuna, ja jos noissa on muutenkin ollut viivytyksiä, niin kai tässä vain odotellaan. Huolestuneempi olisin, jos tilausvahvistus viipyisi ja korttinumero olisi jo annettu.
 

Ralph

Jäsen
Laitoinpa minäkin paidan tilaukseen tuolta Tarajerseyltä. Sähköpostiini ei ole tullut vielä lisäinfoa maksusta tms. mutta laitoin tilauksen viikonloppuna, ja jos noissa on muutenkin ollut viivytyksiä, niin kai tässä vain odotellaan. Huolestuneempi olisin, jos tilausvahvistus viipyisi ja korttinumero olisi jo annettu.

Minä laitoin viime viikonloppuna. Hyvä juttu tosiaan on ettei korttinumeroa vielä annettu. Toivotaan nyt että tulisi vastausta ennen kuin Duchene lähtee Coloradosta.
 

Ralph

Jäsen
Viikon olet siis jo venttaillut. Ei kovin hätäistä toimintaa.
Millainen toimitusaika sulla sitten lopulta oli?

Niin siinähän lupailtiin että 1-2 työpäivässä tulisi sähköpostiin viestiä. Olen ottamut myös muuten yhteyttä jossa on siis luvattu 24 tunnissa vastaus. Sekin viesti on torstailta joten sekin neljä päivää myöhässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös