Andy McDonald kun vielä treidataan Calgaryyn niin voisin jopa hänen paitansa hankkiakin.
-----------
Oli pakko kysästä tuolta NFLNHLShop.com:sta että miksi siellä on vain Stastnyn paita myynnissä Coloradosta. Ja vastauksen lähetti joku Vivi: "I'll inform our suppliers of your need for the Colorado jerseys. Whenever a new jersey comes, my colleague will update our website at once. So just keep a watchful eye on our website,ok?"
Mikä lienee niiden hinta sitten? n. 200 dollaria? Ei varmaan saa enään tolla 68% alennuksella. Ei voi mitään.
Et taida nyt oikeasti ymmärtää? Tuolla alennuksella ole mitään merkitystä koska ei nuo kiina-paidat maksa sen enempää kuin 40-50$ normaalistikin. Ihan sama vaikka siihen laitetaan 700$ normaaliksi hinnaksi niin saadaan myydä "alennuksella" ja saadaan huimat alennusprosentit.
Ihmettelenpä vain miksi NHL ei ylläpidä jotain verkkokauppaa myös eurooppalaisille faneille. Tai no itse en ainakaan ole löytänyt mitään siihen viittavaa. Nuo 60€ shippausmaksut ja handling feet ei kyllä nappaa yhtään.
Edit: Noista nettikaupoista ei ole mitään hajua, joten poistin tuon ylemmän osan viestistä. Ei viitsi ihan mutulla heittää.
Pitää myös muistaa, että kyseinen joukkue ei koskaan NHL:ssä pelannut, joten vähän kyseenalaista on, että mitä nämä perinteet ovat jota muistetaan. Lisäksi alkuperäinen paita näutti ihan erilaiselta:Värithän noissa on hyvinkin lähellä McDonalsia, mutta pitää silti muistaa että paita on replika Calgary Tigersin paidoista 1920-luvulta, mitä nyt logo on tietenkin Flamesin. Mutta koskapa sitä nykynuoriso osaisi tuollaista arvostaa sen perinteen takia, olkoonkin ulkonäky mitä on.
Eli ne maksaa aina sen 40-50 dollaria?
Ja vaikka ne onkin sun mielestä laaduttomia kiina-paitoja jotka repeävät kun pelkästään koskeekin niihin niin ainakin mulle kelpaa seinälle Duchene #9 paita. En kuitenkaan ihan joka päivä sitä käytä, kun en edes Coloradon peliin ikinä pääse.
Itse en väitä niitä laaduttomiksi. HInta-laatu suhde vähintään kohdallaan. Ja noita lafkoja kyllä mistä niitä saapi on netti pullollaan. Vaikka haluamaasi tuseenin paitaa.
Esim: http://www.tarajersey.com/en/product...asp?proid=6456
Itse tilaillut tarajerseyn edeltäjä 101jerseystä ja palvelu ollut hyvää. Hinnat sisältävät myös postikulut niin hintaakaan tarvi enempää arvailla.
Nimim. "kiinapaitoja kaapit pullollaan"
Paljonko näissä paidoissa on toimitusmaksu Suomeen?
Luitko tuota minun edellistä viestiä ollenkaan?
Itse tilannut tuolta 5-6 paitaa, aina tyytyväinen ollut niin palveluun kuin tuotteisiinkin.
Muistelinkin että pitää maksaa tietyn verran että tulee ylimääräisiä tullikuluja. Tuo maksaa euroissa nykyisillä kursseilla 34€ eli ei paha hinta lainkaan.Tavarahan voi mennä tulliin josta voit sen noutaa itse kun todistat tavaran arvon.
Alle 150€ ostoksista ei mene tullia ollenkaan, ainoastaan ALV 23% jos se on yli 10€. Alle 10€:n tulleja/ALVeja ei peritä. (tuotteen hinta x 0,23=ALV €,eli 43,40€ maksavasta tuotteesta ei tarvi maksaa mitään)
Mutta jos se pysähtyy Vantaan tullipostiin ja käsket heidän tullata sen niin se maksaa muistaakseni 16€ jos se alittaa tulli/ALV-rajat ja 22€+tullit/ALVit jos rajat ylittyy. Kannattaa pyytää lähimpään tulliin se paketti niin sen voi tullata ite ilmaiseksi.
Eli taitaa paita tulla ilman mitään ylinmääräisiä kuluja sinulle. Riippuen toki dollarin kurssista.
No tilaan tänään tai huomenna Duchenen ysipaidan tuolta seinälle Voutilaisen vierelle.
Kerro sitten miten tilaus sujui ja minkäläinen paita tuli postissa.
En minä ainakaan tuossa Duchene paidassa nää mitään väärää. Anderson paita tosin on vähän eripunaisenvärinen joten se ainakin on niitä kiinanpaitoja parhaimmillaan. Paljonko näissä paidoissa on toimitusmaksu Suomeen?
Kerro sitten miten tilaus sujui ja minkäläinen paita tuli postissa.
Kuten ylempänä laitoin niin ei kannata hätäillä. =D
Laitoinpa minäkin paidan tilaukseen tuolta Tarajerseyltä. Sähköpostiini ei ole tullut vielä lisäinfoa maksusta tms. mutta laitoin tilauksen viikonloppuna, ja jos noissa on muutenkin ollut viivytyksiä, niin kai tässä vain odotellaan. Huolestuneempi olisin, jos tilausvahvistus viipyisi ja korttinumero olisi jo annettu.
Millainen toimitusaika sulla sitten lopulta oli?Kuten ylempänä laitoin niin ei kannata hätäillä. =D
Viikon olet siis jo venttaillut. Ei kovin hätäistä toimintaa.
Millainen toimitusaika sulla sitten lopulta oli?
Millainen toimitusaika sulla sitten lopulta oli?