Viestin lähetti Jaari
Olisi muuten hienoa joskus nähdä taas se "Tiki-Talk" video joka tehtiin Hifk-Jokerit matsista työsulun aikana. Kyseessä siis on ottelukoste missä seurataan Tikkasta kokoajan ja Tikin kypärässä on mikki ja kaikki legendaariset huulet lentää.
Google löytää kaiken:Viestin lähetti TommyT
Parhaat palat tuosta löytyvät netistä joltain sivustolta .waveina, en nyt valitettavasti muista mistä.
Viestin lähetti juntti
Jypissä oli tietysti kaikkien aikojen paras Suomessa pelannut pelaaja, eli Micce Nylander
Tehoja ihan kiitettävästi 16 11+19=30 63
Voi kun ne ajat vielä joskus palaisivat kun Micce passaili KalPan kumoon tehoina 0+5
Viestin lähetti Alex
Niin kyllähän se paras oli Theo Fleury, joka käänsi Tapparan suunnan lähes yksinään mahtavalla taistelullaan ja suurella syrämmellä. Ja teki mukavat 9+8 kymmenessä pelissä. Vaikka Nylanderkin oli hyvä niin ei hän silti aivan Fleuryn tasoinen pelaaja ole.
No jaa... Onhan niitä parempiakin ollut, Wiitala, Kamppuri...Viestin lähetti korkki
- Takko (kaikkien aikojen paras suomalaismaalivahti)
Viestin lähetti korkki
Meni tosi kaukaa otsikosta, mutta minua alkoi todellakin ärsyttämään se että Nylanderia joka ei edes mahdu Ruotsin SLC -joukkueeseen ja joka oli ihan olematon ainoassa pelissä jonka näin kehutaan parhaaksi. Nylanderilla sattui peli kulkemaan sillä kaudella mutta kokonaisuutena en pidä miestä edes jyppinäkökulmasta yhtään kovempana kuin Petr Tonia tai Jussi Riihijärveä!
Ja mää oon vahvempi kuin sää eli makuasioista voi kiistellä, mutta meillä kaikilla on niistä omat mielipiteemme ...
Viestin lähetti jokerimesta
mikaw: Toi sun antamas Tiki-Talk linkki ei toimi ainakaan mulla.
Viestin lähetti korkki
- Lehtinen (pari lady byngiä)
Viestin lähetti Jaari
Czerkawskin Mariuszta muistellaan Espoossa melkoisella lämmöllä varsinkin legendaarisen TuTo pelin takia (4maalia).
Viestin lähetti Hartza
Voiskohan joku, jolla noi wav-tiedostot jo on pistää ne jonnekin sellaiselle palvelimelle, josta ne voisi käydä imuroimassa?
(Psst, pari Selkea, ei Lady Byngia)