NHL-pelaajat Suomessa NHL:n työsulun aikana

• 2 222
  • 32
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Yksi Matinkylän hallin hienoimmista otteluista oli varmaankin joulukuussa 1994, kun K-Espoo (mukana Czerkawski) voitti Jokerit (mukana Kurri&Selänne) lukemin 5-2.

Czerkawski teki tuolloin alivoimamaalin juuri sen jälkeen, kun K-Espoolta oli hylätty yksi maali (juuri sen jäähyn takia).

Muita maalintekijöitä en tähän hätään muista, mutta voihan se tarkistaa jostain.

Rocco

Jäsen
Tony Amonte pelasi Italiassa ja teki yli maalin per peli ja ottelua kohti pistekeskiarvo oli noin 3...

Jaromir Jagr pelasi yhden matsin Saksan I-divarissa ja taisi saldo olla 1+9 tai 1+10. Muuten J.J. pelasi Tsekeissä keskinkertaisella menestyksellä.

Ted Donatokin muuten pelasi TuTossa. Kuten Nummisen Teppo.

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiki-talk

HÄH?!?!? Joku vielä kattelee mun kyhäämiä Tiki-sivuja joita en ole päivittänyt varmaan... vuosiin????

Nolostuneena vihdoin siirsin wavit sunpointin serverille, nyt ne pitäisi toimia paremmin... :)

Yahoo!:lla on tosiaan käytössä joku rasittava systeemi joka sulkee sivut käytöstä jos waveja on ladattu ahkeraan tahtiin.

EDIT:

Tässä kaksi vaihtoehtoa noille Tiki-sivuilleni:

come.to/tikkanen
www.geocities.com/jounster

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Re: 4 maalia?

Viestin lähetti sulovilen

Määaolin ainaskin kattomassa kun tämä Marre teki hakametsässä Ipaa vastaan 4 maalia, en tiä montako kertaa äijä ehti neljä maalia tehdä, mutta tätä "legendaarista Tuto-peliä" hieman epäilisin....

Hmm.. olen sitten varmasti unessa... :) muistini väittäis TuTo ja TV-Matsi mutta tuskinpa se tota temppuu teki useemmin ko kerran joten se oli sit kai siell Hakametsässä, eikä varmaan ees TV-peli :).
Jotain hienoo se varmaan teki TuToo vastaan sit ko niin takaraivosta tuli toi juttu :).

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Re: 4 maalia?

Viestin lähetti Jaari

Hmm.. olen sitten varmasti unessa... :) muistini väittäis TuTo ja TV-Matsi mutta tuskinpa se tota temppuu teki useemmin ko kerran joten se oli sit kai siell Hakametsässä, eikä varmaan ees TV-peli :).
Jotain hienoo se varmaan teki TuToo vastaan sit ko niin takaraivosta tuli toi juttu :).

Nimenomaan Tutoa vastaan tv-ottelussa tuo 4 maalia tehtiin. Ja tekijänä juuri Mariusz. Olin itse katsomassa tuota Hakametsän Ilves-peliä, jonka K-Espoo kyllä voitti, mutta mielestäni Czerkawski teki vain yhden maalin tässä ottelussa. En tosin mene vannomaan, mutta Tutoa vastaan tosiaan teki tuon 4 maalia.

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Re: Re: Re: 4 maalia?

Viestin lähetti juhaht

Nimenomaan Tutoa vastaan tv-ottelussa tuo 4 maalia tehtiin. Ja tekijänä juuri Mariusz. Olin itse katsomassa tuota Hakametsän Ilves-peliä, jonka K-Espoo kyllä voitti, mutta mielestäni Czerkawski teki vain yhden maalin tässä ottelussa. En tosin mene vannomaan, mutta Tutoa vastaan tosiaan teki tuon 4 maalia.

JepJep TuToa vastaan Marre iski neljästi ja hakametsässä kerran!

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Humm eipä ois mun kannattanu alkaa syömään sanojani alkuunkaan ois vaan rinta rottingilla pitäny ilmottaa "HEI! kuka tääll bonjaa hokii ja kuka ei??" :).

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Marre

Joka tapauksessa miehen maalit syntyivät seuraavissa peleissä:

K-Espoon maalit ensin. vs.= kotona, @=vieraissa

vs. HPK 1-1 (ei maalia)
@ Ilves 6-2 (1 maali)
vs. Jokerit 5-2 (1 maali)
vs. Ässät 7-1 (2 maalia)
@ HPK 1-10 (1 maali)
vs. HIFK 2-8 (ei maalia)
@ TuTo 10-2 (4 maalia)

Yhdeksästä maalista kaiken kaikkiaan 7 syntyi ylivoimalla ja yksi alivoimalla.

Ja tuo neljä maalia yhdessä ottelussa on edelleenkin K-Espoon/Bluesin liigahistorian paras, tosin viime kaudella Shayne Toporowski ylsi samaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy