NHL-pörssiveto 2021–2022

  • 7 089
  • 106

Ralph

Jäsen
Mun mielestä hintoja voisi nostaa tai budjettia pienentää ensi kaudelle. Vähän liian samanlaisia joukkueita kaikilla ja haluaisin nähdä enemmän vaihtelua pelaajistoissa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mun mielestä hintoja voisi nostaa tai budjettia pienentää ensi kaudelle. Vähän liian samanlaisia joukkueita kaikilla ja haluaisin nähdä enemmän vaihtelua pelaajistoissa.
Auttaisiko tuo? Säännöt silti samat kaikille.

Tänään muuten vähän tutkiskelin niin ns. itsestäänselvyyksiä ei ole ollenkaan edellisvuosien tapaan, saadaan ihan luonnollistakin hajontaa.
 

Ralph

Jäsen
Tänään muuten vähän tutkiskelin niin ns. itsestäänselvyyksiä ei ole ollenkaan edellisvuosien tapaan, saadaan ihan luonnollistakin hajontaa.
Saattaa olla tosiaan. Pyörittelin itselleni jo joukkueen ja voi olla, että pari uniikkia löytyy itse kultakin.
 

Johnnie

Jäsen
Tämänkin voisi varmaan jo käynnistellä.

Jaa viime vuonna ketju avattiin vasta 10 päivää ennen kauden alkua.
Joko mennään? Puuhamieheksi en lupaudu, mutta pelissä kyllä mukana.

Ylempiin viesteihin viitaten itsekin mietin, että voisi kokeilla pienemmällä budjetilla. Olisi vähän enemmän scouttausta. Mutta tuo on kyllä myös totta, että mitään Kucheroveja ei taida nyt olla saatavilla. Eiköhän ne McDavidit ja Makarit kuitenkin aika monesta joukkueesta taas löydy. :)
 

Johnnie

Jäsen
Joko mennään? Puuhamieheksi en lupaudu, mutta pelissä kyllä mukana.

Ylempiin viesteihin viitaten itsekin mietin, että voisi kokeilla pienemmällä budjetilla. Olisi vähän enemmän scouttausta. Mutta tuo on kyllä myös totta, että mitään Kucheroveja ei taida nyt olla saatavilla. Eiköhän ne McDavidit ja Makarit kuitenkin aika monesta joukkueesta taas löydy. :)
Vai voisiko lisätä palkkaluokkia. Kun muuten mennään 10p = 50k -luokittelulla, niin 500k pelaajia onkin 50 pisteen haitarilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös