Joo eilen illalla tuli 22.20 jengi. Eli ennen takarajaa.
Sitten tämä ok. Lisäätkö listaan!
Joo eilen illalla tuli 22.20 jengi. Eli ennen takarajaa.
Sitten tämä ok. Lisäätkö listaan!
Jaaha luulin, et oli jo siellä. Lisäilen.
Heiskaselle tosiaan laskeskelin melkoista tykkikautta. Varmaan ne korona playoffit + Seguinin ja Radulovin paluu vaikutti noihin arvioihin liikaa.Muuten ihan ok arvioita, mutta vähän optimistisesti Suomi-lisää Heiskasella. Enkä usko, että Vasilevskyn ja Lehnerin ja/tai Kuemperin välillä on tuollaista piste-eroa, jos kaikki pysyvät terveinä.
Potti nyt 340€, kun olikin 17 osallistujaa. Jaot ois alkuperäis jaolla 255€ - 68€ - 17€. Oisko parempi jako vaikka 250€ - 70€ - 20€?16 jengiä mukana ja sen myötä potti on 320€. Alunperin ehdotettiin 75%-20%-5% jakoa eli summat olis 240€ - 64€ ja 16€. Ehottaisin, että vähän pyöristetään ja potti jaettaisiin 240€ - 60€ - 20€. Passaako tää muille?
Jep. Peilasin itse Vasilevskya Coloradon maalivahtitilanteeseen. Siis siinä mielessä, että viime kaudella tuli valittua Vasilevsky Jatkoajan NHL Fantasy Poolissa, ja Grubauer taisi loppupeleissä napata muutaman pisteen enemmän kuin Vasilevsky. Toki siinä kisassa mukaan lasketaan myös nollapelit, ja toki Coloradon tilanne oli viime kaudella erilainen kun maalilla oli Grubauer ja Francouz oli koko kauden sivussa, mutta silti.Heiskaselle tosiaan laskeskelin melkoista tykkikautta. Varmaan ne korona playoffit + Seguinin ja Radulovin paluu vaikutti noihin arvioihin liikaa.
Molareille koitin hieman arvioida pelimääriä ja joukkueen menestysmahdollisuuksia ja tuon suuntaisiin voittomääriin päädyin, en sit tiiä onko nuo siellä seinälläkään. Vasilevsky on tottunut pelaamaan paljon ja voittoja pitäisi Tampassa tulla varsin hyvällä prosentilla. Vasille hankittiin kakkoseksi työkuormaa helpottamaan Elliot. Vasille arvioin pelejä tulevan ilman loukkeja sen 55-60 kappaletta. Lehner ei ole koskaan edes pelannut 60 matsia ja jonkin verran on kroppakin vastustanut. Noin 50-55 pelillä 30-35 voittoa on Vegasissa ihan näpeissä. Coloradolla on Kuemperin lisäksi Francouz, joka terveenä ollessaan saa varmasti jonkin verran startteja ja en pitäisi yllätyksenä, jos Kuemperin pelimäärät jäävät noin 50:een, voittoja sen 30-35 verran. Francouz toki on nytkin romuna jonkin aikaa.
Rakentelen tähän ajan kanssa noi linkit lopuillekin pelaajille suoraan NHL.com-sivuille eli päivitykset muuttuu varsin helpoksi mulle ja sitä kautta saadaan kohtuu reaaliaikainen tilanneseuranta koko kauden ajan. Oon reissussa ens maanataihin asti eli uusia päivityksiä tuskin tulee ennen sitä.Kokeilkaas avautuuko tää excel teillä:
NHL-pörssiveto.xlsm
1drv.ms
Olin jostain kumman syystä unohtanut Kucherovin kokonaan. Nyt masentaa!
No niin, voitte olla tyytyväisiä, että ette muistaneet valita Kucherovia. Ei ole vielä varmaa, mutta ilmeisesti sieltä on pitkä sairasloma tulossa.Olin ihan fiiliksissä kun löysin Paten ja Maga-Tonyn hyvään hintaan ja sitten siellä olikin vielä Kucherov... No ei se auta, kyllä tämä näilläkin menee varmaan paremmin kuin edellisessä kilpailussa, kun ensi kertaa lähti soveltamaan.
No niin, voitte olla tyytyväisiä, että ette muistaneet valita Kucherovia. Ei ole vielä varmaa, mutta ilmeisesti sieltä on pitkä sairasloma tulossa.
Kauankohan tuo Robertson on vielä sivussa? Muut vaihtoehdot mulla oli siihen W.Karlsson ja Eberle mutta ei nuokaan onneksi ole tehnyt vielä montaa pistettä ja varmaan kauden lopussa kuitenkin Robertson suunnilleen samoissa lukemissa kuin nämä kaksi.
Tällä hetkellä ei masenna, kun on hetken aikaa oltu kärjessä. Tarasenkoon olen ehkä eniten ollut tyytyväinen, kun on 200k pelaaja ja on tehnyt 7 peliin 9 pistettä.Olin jostain kumman syystä unohtanut Kucherovin kokonaan. Nyt masentaa!
Poissaolijoita on tietääkseni seuraavat:Niin ja just kun sai Robertsonin askiin niin Pate on sivussa kuukauden päivät...
Tämä oli kyllä itselleni paha kolaus. Saisi jo tulla takaisin, etten jää täysin muista jälkeen.MacKinnon on pois arviolta 3 viikkoa. Isku 8 jengille, kun mäkkäri kuitenkin oli saanut itsensä jo hyvään vauhtiin aloitettuaan kauden koronaprotokollassa ja sitä kautta pelit hieman muita myöhemmin.
Loukkaantuminen pakottaa MacKinnonin sivuun | NHL.com/fi
Coloradon kärkihyökkääjä joutuu sairastuvalle alavartalovamman vuoksiwww.nhl.com