Ei tarvi olla mikään ennustaja, että kohta ulostetaam Dallasin koutsi Rick Bowness. Täytyy myöntää, että piti ihan googlata kuka siellä penkin takana nykyisin pyörii. Tässä muuten Bowness vauhdissa.
Aijaa, luulin että se on Leijonien koutsi. Olympialaisetkin olis kohta. Tuliko typo ja tarkoititkin Kari Jalosta?Jukka Jalonen olisi vapaana
Aijaa, luulin että se on Leijonien koutsi. Olympialaisetkin olis kohta. Tuliko typo ja tarkoititkin Kari Jalosta?
Kattelin ton pressin ja siinä Maurice vakuutteli että hänellä oli vaan fiilis että ns. eväät oli syöty ja katsoi että oli joukkueen/seuran etu että siinä tilanteessa jättäytyy sivuun.Toivottavasti kyse on vain loppuun palamisesta tms eikä mistään pahemmasta.
Kyllä se on Wheelerin posse joka pyörittää koko Jetsin sirkusta.Pierre Luc Dubois kuluttaa valmentajan kuin valmentajan
Olen aina arvostanut Paul Mauricea ja tämän jälkeen vielä enemmän. Jos ei kykene enää koutsamaan joukkuettaan sinne mihin olisi edellytykset, niin on aika hypätä sivuun. Varsinkin kun on ollut samassa paikassa noin pitkään. Hänestä voisi moni valmentaja ottaa oppia.
Tämä tietenkin sillä varauksella, että kaapista ei paljastu myöhemmin mitään kammottavia luurankoja, minkä vuoksi on irtisanoutunut.
Itse en usko hetkeäkään että kyseessä olisi ollut miehen oma ratkaisu. Nyt vaan tarjottiin kunniakas poistuminen pitkäaikaiselle valmentajalle.
Harvinaista höpöttelyä tämäkin. Mies oli täysi paskahousu, mitä tulee pelaajien peluuttamiseen ja aika monta korttia hän jätti katsomatta Jetsien osalta. Tietenkin se olisi vaatinut, että hyvien ystävien otteita olisi katsottu kriittisesti ja peliaikaa laskettu sekä vaatimustasoa nostettu. Tämä oli se helpoin ratkaisu miehen itsensä kannalta ja olisinkin toivonut, että seura olisi potkinut miehen jo aikoja sitten.
Näytä mulle valmentaja, jolla ei ole omia suosikkipelaajia, niin mä näytän sulle rehellisen poliitikon.
No mutta nyt valmentajaksi nousee Dave Lowry, jonka poika Adam pelaa joukkueessa. Nouseeko pojan peliaika taivaisiin?Et ole tainnut ihan hirveästi katsella Jetsien pelejä? Suosikkipelaaja tässä yhteydessä on todella lievä ilmaisu kuvaamaan Mauricen ja Wheelerin suhdetta. Toisaalta, onhan se tietyllä tavalla kunnioitettavaa pitää ystäviensä puolia, jopa niin että työpaikkakin lähtee alta.
No mutta nyt valmentajaksi nousee Dave Lowry, jonka poika Adam pelaa joukkueessa. Nouseeko pojan peliaika taivaisiin?
Onkohan muuten ensimmäinen isä-poika valmentaja-pelaaja parivaljakko NHL:ssä?
Onko kyse edes varsinaisesti suosikkipelaajista? Jokaisella valmentajalla on näkemys siitä, miten voitetaan ja he arvioivat pelaajia pitkälti tämän mukaan.Näytä mulle valmentaja, jolla ei ole omia suosikkipelaajia, niin mä näytän sulle rehellisen poliitikon.
Onkohan muuten ensimmäinen isä-poika valmentaja-pelaaja parivaljakko NHL:ssä?
Bill Dineen puolestaan valmensi poikaansa Kevinia Philadelphia Flyersissa kaudet 1991-92 ja 1992-93.