ipaz kirjoitti:Rangersien Marek Malik teki vasemmalle pakille täysin mahdottoman jalkojen välistä kikan.
Et kai ole tosissasi? Ton Malikin kynän osaa kuka tahansa, jopa minä.
ipaz kirjoitti:Rangersien Marek Malik teki vasemmalle pakille täysin mahdottoman jalkojen välistä kikan.
ipaz kirjoitti:Pöhnäpäissä mietittyä...
Mutta tällä kaudella NHL:n rankkareita katsoessa olen tullut siihen tulokseen että tästä pikku kisasta saa oikesti jännittävän kun sen vaan järjestelee oikein. SM-Liigassa mennään yhdestä poikki systeemillä kun taas NHL:ssä laukoo aina vähintään kaksi pelaajaa per joukkue, eli paras kolmesta.
QUOTE]
Olisi myös tärkeää että rankkarisektorin jää ajettaisiin jatkoajan jälkeen, se takaisi mahdollisuuden yrittää useammin harhautuksella. Uskon että sm-liigassakin terävin kärki pystyy temppuihin joita NHL:ssä on rankkuskabassa tällä kaudella nähty.
Bluesfan kirjoitti:Et kai ole tosissasi? Ton Malikin kynän osaa kuka tahansa, jopa minä.
Russian Rocket kirjoitti:.. Datsyuk edelleen. Käykääpä katsomossa 4.4 pelattu Detroit-Calgary ottelun highlight pätkä. Datsyuk höpöttää jälleen, tällä kertaa kohteena Kiprusoff.
Helpon näköistä kun sen osaa.
Russian Rocket kirjoitti:.. Datsyuk edelleen. Käykääpä katsomossa 4.4 pelattu Detroit-Calgary ottelun highlight pätkä. Datsyuk höpöttää jälleen, tällä kertaa kohteena Kiprusoff.
Helpon näköistä kun sen osaa.