NHL:n otteluseurantaketju 9.2-11.2.2008

  • 20 571
  • 217

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
NHL klassikkoa Toronto vs. Detroit pelattu 8min 20k ihmisen kirkossa ja on tapahtunut, ööö ainakin 3laukausta ja 2taklausta.

Leafs yv:llä 1-0 johtoon. Lidas ohjaa omiin.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Cote-Orr tullaan näkemään vielä tänään toistamiseen, tästä olen aikatäysinvarma. Lempeää jutustelua kaverusten kesken nähtiin juuri.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Viitsiskö joku laittaa nettiin sitä videoo?

Minä laitan. Päivitän linkin tähän viestiin kun se on ladattu...

EDIT:

Tuomari otti siis pahasti osumaa Rangersin ja Flyersin välisessä (nyrkkeily) ottelussa :)

Tässä olisi video niille jotka tapahtuman missasivat:

File Name: tuomari_ottaa_osumaa.mpg
Size: 2MB | Description: 9/2/08: Rangers vs Flyers
http://www.sendspace.com/file/xmjmvm

EDIT 2:

Youtube video kyseisestä tapahtumasta, niille jotka eivät clippiä halua koneelleen ladata:

http://youtube.com/watch?v=j_aaqMwM2kc
 
Viimeksi muokattu:

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Toronto 1-0 johtoon. Tucker kääntää kulmauksesta maalille ja matkalla kiekko vaihtaa suuntaa Lidströmin luistimesta ja mene maaliin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Cote-Orr tullaan näkemään vielä tänään toistamiseen, tästä olen aikatäysinvarma. Lempeää jutustelua kaverusten kesken nähtiin juuri.
Not going to happen..sori saikka :-)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Not going to happen..sori saikka :-)

Hey, miten kävi kun joku viimeksi ennustelu nyrkkitalkoita, ja joku toinen tuli sanomaan että ei tule tapahtumaan? Joku tuhat minuuttia penaltia erässä. ;)
 

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
Olisikko kellään antaa stream-linkkiä tuohon Toronto-Detroit peliin? Itse en löytänyt yhtään toimivaa linkkiä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Cleary otti maskimiehenä lämärin kiinni naamallaan. Toivottavasti palaa vielä kaukaloon tänään.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minä laitan. Päivitän linkin tähän viestiin kun se on ladattu...

EDIT:

Tuomari otti siis pahasti osumaa Rangersin ja Flyersin välisessä (nyrkkeily) ottelussa :)

Tässä olisi video niille jotka tapahtuman missasivat:

File Name: tuomari_ottaa_osumaa.mpg
Size: 2MB | Description: 9/2/08: Rangers vs Flyers
http://www.sendspace.com/file/xmjmvm

Kiitoksia.. Tuli tosiaan hyvin verta!
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Olisikko kellään antaa stream-linkkiä tuohon Toronto-Detroit peliin? Itse en löytänyt yhtään toimivaa linkkiä.
sop://broker.sopcast.com:3912/33952

Pidä tuo SopCastilla auki ja sitten VLC auki ja sieltä File --> Open Network Stream --> HTTP/HTTPS/FTP/MMS -kohtaan 127.0.0.1:8902
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Voi ristus että on melkosta surffailua tää Toronto-Detroit. Toivottavasti Downey ja vaikka Tucker herättelisi jengejä tokassa erässä edes vähän.

Todellinen klassikko tänään PHYTYI!
 

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
sop://broker.sopcast.com:3912/33952

Pidä tuo SopCastilla auki ja sitten VLC auki ja sieltä File --> Open Network Stream --> HTTP/HTTPS/FTP/MMS -kohtaan 127.0.0.1:8902

Kiitos, hyvin näkyy! Itse peli näyttäisi taas olevan kahden joukkueen halutonta lauantai-surffailua.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Lidström ohjaa taas. Nyt Toskalan taakse. 1-1.
 

Dominator39

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
Ei tuo Toronton peli vain vakuuta. ei tuolla pelillä tulla menemään playoffeihin se on varma asia. Tosin kyllä Detroitinkin on ollut kumman vaisu.

Onkohan tässä nyt sitten vaikeat ajat Detroitilla alkaneet? Kolmas peli peräkkäin todella heikkoa peliä. Tosin Lidaksen maalin jälkeen saatiin taas hallinta itselle ja eiköhän se johto maalikin sieltä vikassa erässä tule.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Onkohan tässä nyt sitten vaikeat ajat Detroitilla alkaneet? Kolmas peli peräkkäin todella heikkoa peliä. Tosin Lidaksen maalin jälkeen saatiin taas hallinta itselle ja eiköhän se johto maalikin sieltä vikassa erässä tule.

Sopupeliltä tää vaikuttaa. Toronto maksanut Detroitille että antavat heille edes pisteen jotta yleisö luulisi Torontoa paremmaksi mitä ovat. Todellista höntsää on ollut koko peli. Toisaalta huomenna rytisee kun Ducks tulee vierailulle. Tässä pelissä huomaa hyvin sen, kun Leafs on tavallaan jo luovuttanut playoffhaaveen ja Wingseillä ei tarvitse voittaa kuin muutama peli enää koko kaudella varmistaakseen President Trophyn.

Toivottavasti kolmannessa erässä nähdään edes maaleja.

Cleary viety mitä ilmeisemmin paikattavaksi Torontolaiseen sairaalaan. Suun ympäristö sai hittiä tuosta lämäristä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Lidas ampuu viivalta ja Sammy kuolettaa kiekon nuottaan. 2-1 ja homma sillä selvä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Hoh hoh millä pompulla Wings johtoon. No se oli kai siinä kun Toskala on ollut ainoa joka on jaksanut yrittää kaikkensa.

TML nyt rehellinen vastaus, onko Leafs ollut koko kauden näin paska? Ehdottomasti heikoin nippu mitä oon tällä kaudella Wingsiä vastaan nähnyt. Ei minkäännäköistä yritystä, paitsi Toskala tietty.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Masa Sundin tasoittaa. 2-2.
 

TML

Jäsen
TML nyt rehellinen vastaus, onko Leafs ollut koko kauden näin paska? Ehdottomasti heikoin nippu mitä oon tällä kaudella Wingsiä vastaan nähnyt. Ei minkäännäköistä yritystä, paitsi Toskala tietty.

Rehellinen vastaus: Ei.

Monta syytä siihen miksi juuri nyt peli näyttää tältä. Vieläkinhän noita loukkaantumisiakin on, mutta kyllähän joukkueen usko playoff-paikkaan on aikalailla mennyt jo.
Sikäli peli on hieman sellaista mitä aiemminkin, että Toskala on taas ollut paras pelaajamme. Mutta melkoista lauantai-iltapäivän surffailuahan toi on ollu.

Sundin tasoittaa...

Anteeksi keskeytys. Tosiaan siinä toinen mies joka on joka pelissä sentään yrittänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös