Tais olla Downien luistin joka osui päähän ja nenä meni ihan solmuun ja verta kyllä tuli paljon.
Viitsiskö joku laittaa nettiin sitä videoo?
Tais olla Downien luistin joka osui päähän ja nenä meni ihan solmuun ja verta kyllä tuli paljon.
Tuskin vielä, mutta viimeistään huomenna löytyy takuulla klippiä tapahtuneesta.Viitsiskö joku laittaa nettiin sitä videoo?
Viitsiskö joku laittaa nettiin sitä videoo?
Not going to happen..sori saikka :-)Cote-Orr tullaan näkemään vielä tänään toistamiseen, tästä olen aikatäysinvarma. Lempeää jutustelua kaverusten kesken nähtiin juuri.
Not going to happen..sori saikka :-)
Minä laitan. Päivitän linkin tähän viestiin kun se on ladattu...
EDIT:
Tuomari otti siis pahasti osumaa Rangersin ja Flyersin välisessä (nyrkkeily) ottelussa :)
Tässä olisi video niille jotka tapahtuman missasivat:
File Name: tuomari_ottaa_osumaa.mpg
Size: 2MB | Description: 9/2/08: Rangers vs Flyers
http://www.sendspace.com/file/xmjmvm
sop://broker.sopcast.com:3912/33952Olisikko kellään antaa stream-linkkiä tuohon Toronto-Detroit peliin? Itse en löytänyt yhtään toimivaa linkkiä.
sop://broker.sopcast.com:3912/33952
Pidä tuo SopCastilla auki ja sitten VLC auki ja sieltä File --> Open Network Stream --> HTTP/HTTPS/FTP/MMS -kohtaan 127.0.0.1:8902
Onkohan tässä nyt sitten vaikeat ajat Detroitilla alkaneet? Kolmas peli peräkkäin todella heikkoa peliä. Tosin Lidaksen maalin jälkeen saatiin taas hallinta itselle ja eiköhän se johto maalikin sieltä vikassa erässä tule.
Hoh hoh millä pompulla Wings johtoon. No se oli kai siinä kun Toskala on ollut ainoa joka on jaksanut yrittää kaikkensa.
Näinpä! Tais vielä Franzen saada syöttöpinnan osumaan.Lidas ampuu viivalta ja Sammy kuolettaa kiekon nuottaan. 2-1 ja homma sillä selvä.
TML nyt rehellinen vastaus, onko Leafs ollut koko kauden näin paska? Ehdottomasti heikoin nippu mitä oon tällä kaudella Wingsiä vastaan nähnyt. Ei minkäännäköistä yritystä, paitsi Toskala tietty.