Tuskinpa Ovien vire tulee juurikaan laskemaan nykyisestä, reilu puolisen vuotta ensi kauteen ja hyvä kesä alle vaikka Moskovassa ja vuoden päästä keväällä ollaan lukemissa 930-940. Lets goo kohti 1000.
Itse veikkaan ukon olevan piirun verran samalla tasolla ensi syksynä. Eiköhän ukko Captain The Capitals ole tuonut uran varrella seuralle pöytään arvoa ja valuuttaa ja arvostusta?Eihän tätä kukaan sinänsä epäilekään. Tai no, itse veikkaan ukon olevan taas piirun verran hitaampi ensi kaudella..
Sitä seuraavaa sopimusta sorvattaessa ei seurajohto kuitenkaan tuijota sitä edellisen kauden pistesaldoa ja pelaajan edesottamuksia, vaan miettii minkä arvoisen sopimuksen edestä pelaaja tuo pöytään sen uuden sopimuksen aikana.
Eiköhän ukko Captain The Capitals ole tuonut uran varrella seuralle pöytään arvoa ja valuuttaa ja arvostusta?
Itse veikkaan ukon olevan piirun verran samalla tasolla ensi syksynä. Eiköhän ukko Captain The Capitals ole tuonut uran varrella seuralle pöytään arvoa ja valuuttaa ja arvostusta?
Siis Oviella vielä seuraava kausi 9.5M sopparia jäljellä? miten se liittyy ennätyksen jahtaamiseen?Niin ensi syksynä, mutta tässähän oli kokoajan puhe seuraavasta sopimuksesta, joka alkaisi syksystä 2026 eli 1,5 vuoden kuluttua tästä hetkestä.
Siis Oviella vielä seuraava kausi 9.5M sopparia jäljellä? miten se liittyy ennätyksen jahtaamiseen?
Ensi syksy eli tarkoitin tuleva syksy, jolloin Oviella edelleen 9.5m cap hit. Ensi kauteen mentäessä.Se liittyy täällä käytyyn keskusteluun siitä tekeekö nykyisen sopimuksen jatkoksi uuden sopimuksen vai ei.
Ensi syksy eli tarkoitin tuleva syksy, jolloin Oviella edelleen 9.5m cap hit. Ensi kauteen mentäessä.
Ensi syksy eli tarkoitin tuleva syksy, jolloin Oviella edelleen 9.5m cap hit. Ensi kauteen mentäessä.
Miten nämä yhden pelaajan sopimuskuviot ja mahdolliset vuosiliksat liittyvän NHL:n maaliennätyksen metsästykseen? Pysytäänpä aiheessa, itsellä tuli jo paha mieli kun viimeisimmät viestit käsittelevät tämän pelaajan kaukalon ulkopuolisia asioita.
No mitä seuraavaan sopimukseen? katto nousee +100m kun sorvaa seuraavaa sopimusta?
Eiköhän tuo sen kuitenkin riko, viimeistään ensi kaudella.
Hienoa että että uskotaan jo 3v eteenpäin, vielä että 1.ketjussa, niin 1000 on rikki :D vaikka 4.ketjussa. tästä lähtien noppa#8?Uskon itsekin Ovien suorittavan vielä siellä kolmosketjussa ja ylivoimalla kelvollisesti myös kaudella 2027-28,
Hienoa että että uskotaan jo 3v eteenpäin
Muutakun kohti 1000 ja haistatetaan kremlille?Joo, totta mun moka. Kautta 2026-27 tarkoitin. Voi toki päteä veikkaukseni myös kauemmas, mutta epätodennäköistä.
Muutakun kohti 1000 ja haistatetaan kremlille?
Kaikilla meillä on näkemys ja veikkaus, itse sanon että tulee tekemään jatko sopparin ja jahtamaan SCuppeja vielä vuosiksi etiäpäin. On hyvä runko Capseilla vuosiksi. Oviella varaa tehdä palkan alennus, jos tarpeen tulee että saavat koottua tarvittavat palaset. Kohti 1000.Trollaatko, vai mitä tarkoitat?
Oma näkemys ja veikkaus (kuten yllä jo monesti sanoin ja perustelin) on se, että Ovechkin vetää viimeiset luistimenpiirtonsa NHL:ssä keväällä 2026. En pidä jatkoa mahdottomana, mutta epätodennäköisenä kyllä.