NHL-matkat

  • 710 849
  • 2 164

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkotus olisi huhtikuussa käydä katsomassa New Jerseyn kotipeli. Mistä kannattaa lähteä hommaamaan lippuja vai luuletteko niitä saavan vielä hallilta matsipäivänä?
StubHub, kuten yllä jo mainittiin. Viikon päästä perjantain peliin Capitalsia vastaan sain StubHubin kautta liput vielä edukkaamminkin mitä olisi Ticketmasterin, eli alkuperäisen myyjän, kautta saanut. Seuraavan päivän Rangersin peliinkin tuli samaa kautta liput ostettua ja homma toimii näppärästi, mutta kannattaa tarkastaa, että on tosiaan ostamassa lippuja jotka saa itse tulostettua.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Koska viralliset otteluohjelmat yleensä tulevat julki? Todennäköisesti reissu jenkkeihin luvassa lokakuun tietämillä, jota pystyy ja pitää aikatauluttaa kauden alun mukaan. Jostain luin, että kausi alkaisi 2.10.2014, mutta tieto ei ollut mitenkään virallista.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Koska viralliset otteluohjelmat yleensä tulevat julki? Todennäköisesti reissu jenkkeihin luvassa lokakuun tietämillä, jota pystyy ja pitää aikatauluttaa kauden alun mukaan. Jostain luin, että kausi alkaisi 2.10.2014, mutta tieto ei ollut mitenkään virallista.

Viime kesänä julkaistiin muistaakseni heinäkuussa.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Ohjelma pitäis ilmestyy kesäkuun loppu-heinäkuun alku haarukassa. Otahan noista suosikeista nuo sulut pois :) (y)
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Matkakuume alkaa olla aika tapissaan. Sunnuntaina lähdetään viiden hengen voimin kohti Anaheimia ja liput hommattuna kolmeen ankkojen kotimatsiin(Jets, Oilers ja Predators).

Viime vuonna oli vähän sellainen tunnustelureissu, ainoastaan viikon mittainen ja yksi peli, siitäkin tappio Columbukselle, mutta nyt on sentään 10 päivää aikaa ja paikat aavistuksen tutumpia. Edelliseen reissuun erona on myös se, että auto on käytössä koko matkan ajan ja piipahdetaan vielä yhdeksi yöksi Las Vegasiinkin.

Reissulla käydään tietenkin perinteiset nähtävyydet katselemassa kun lätkältä ehditään: Hollywood, Beverly Hills, Venice Beach, Universal Studios ja ehkä Grand Canyonkin jos vain suinkin ehditään. Paljon puuhaa kymmenelle päivälle mutta lisääkin mahtuisi!
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen parhaillaan NY:ssa ja mietin onko mitään mahiksia saada Rangersin peleihin lippuja? Mistä kannattaisi koittaa, mikäli ylipäätään on mahdollista?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Pelipäivinä vapautuu vielä lunastamatta jääneitä lippuja myyntiin, joten niitä voi käydä ihan MSG:n lipputiskiltä kyselemässä. Jokunen vuosi sitten sain tällä tavoin loppuunmyytyyn Rangersin pudotuspeliin pari lippua (ei vierekkäisiä, mutta läheltä toisiaan).
 
K

kiwipilot

Olen parhaillaan NY:ssa ja mietin onko mitään mahiksia saada Rangersin peleihin lippuja? Mistä kannattaisi koittaa, mikäli ylipäätään on mahdollista?

Stubhub. Vajaa vuosi sitten D.C:ssä ollessani ostin lipun Caps vs. Rangers -sarjan seitsemänteen peliin neljä tuntia ennen matsin alkua. Maksoi muistaakseni satkun. Eipä tarvinnut pahemmin miettiä painanko enteriä.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Onko kellään palstalaisista kokemuksia Denveristä? Löytyykö mitään näkemisen arvoisia nähtävyyksiä? Tarkoitus olisi mennä lokakuun lopussa poikkeamaan siellä katsomaan Broncosin ja Avalanchen otteita. Broncos pelaa viikolla 43 kaksi kotiottelua, niin siihen hollillle olisi tarkoitus järjestää joku 7-10 päivän loma, niin todennäköisesti varmasti yksi Avalanchen pelikin sattuisi osumaan kohdalleen.

Lentoja olen nyt hieman katsellut Kilroyn kautta lähtisi menopaluu hintaan 625€. Tuskin tuonne suunnalle tuon parempaa tarjousta irtoaa?
 

chubster

Jäsen
Stubhub. Vajaa vuosi sitten D.C:ssä ollessani ostin lipun Caps vs. Rangers -sarjan seitsemänteen peliin neljä tuntia ennen matsin alkua. Maksoi muistaakseni satkun. Eipä tarvinnut pahemmin miettiä painanko enteriä.

Viime keväänä sai myös ihan MSG:n lipputiskiltä liput playoff otteluun pari tuntia ennen kiekon tiputusta.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Onko kellään palstalaisista kokemuksia Denveristä? Löytyykö mitään näkemisen arvoisia nähtävyyksiä?
No Denverissä itsessään ei ole ehkä mitään kauhean ihmeellistä nähtävää. Mutta aivan vieressä kulkee Kalliovuorten vuoriketju, ja siellä on komeat maisemat. Läheltä löytyy mm. Rocky Mountain National Park ja vähän kauempaa Aspenin rikkaiden lomailukylä (en ole käynyt) ja samoin Vailin lomailukylä. Lunta ei nyt tuohon aikaan vielä ole kuin ehkä korkeimmilla vuorenhuipuilla. Denverin vieressä on myös erittäin viehättävä Boulderin yliopistokaupunki kampuksineen. Voin kysellä Boulderissa asuvilta ystäviltäni lisää vinkkejä Denverin seudulle jos haluat ja lähettää ne vaikka YV:nä.

Ja on Denverissä varmaan ne tavalliset museot ja eläintarhat jne. niin kuin jokaisessa isossa kaupungissa. Lentokenttä on myös hieno ja toimiva ja Pepsi Center tietääkseni näkemisen arvoinen suurine mediakuutioineen.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Vastaanpa itse. Eilen tuli yksittäisliput myyntiin, eikä paikkoja parin tunnin jälkeen hirveästi ollut jäljellä, mutta sainpa liput! Vastassa Habs.


Viime kesänä kyttäsin lippuja Kings- Flyers peliin ja siellä oli ainakin niin että ensin myytiin tietyn luottokortin omistajille eli sponsorin mukaan ns. palkittiin. Kai siinä oli muitakin kriteereitä ketä sai ensin ostaa. Laitoin sähköpostia Kingsien toimistoon että suomesta ollaan tulossa katsomaan peliä niin sieltähän lähetettiin tunnukset jolla pääsin ostamaan ensimmäisten joukossa.
Kyllä mä uskon että Capitalsin peliinkin on vielä paljon lippuja mutta ehkä siellä menee niin kuin Kingseilläkin se myynti.
Voihan sinne ostaa liput myös Stubhubin kautta. Seurailin ihan mielenkiinnolla viime kaudella Flyers peleihin Stubhubin kautta myytäviä lippuja ja joka peliin olis saanut vielä pelipäivänäkin liput. Aika halvallakin useasti.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Voihan sinne ostaa liput myös Stubhubin kautta. Seurailin ihan mielenkiinnolla viime kaudella Flyers peleihin Stubhubin kautta myytäviä lippuja ja joka peliin olis saanut vielä pelipäivänäkin liput. Aika halvallakin useasti.

StubHub on mahtava sivusto. Itse olen Rangersin kotipeleihin aina hankkinut liput kyseisen sivuston kautta.

Kannattaa mielellään katsoa vain liput, jotka itse voi tulostaa. Helpottaa kovasti hommaa.

Nimimerkillä 2007 piti lähteä South Bronxin Ebay:n toimipisteestä hakemaan lippuja. Tietämättömien kannattaa googlaa South Bronx-alueena, mikäli kellot ei heti soi.

Muuten olenkin aina ostanut liput sähköisesti ja itse tulostanut. Tuorein kerta oli viime tammikuussaja homma toimi todella nätisti jälleen.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Meillä on Nykin matka ostettuna joulukuun alkuun ja tarkoitus olisi mennä katsomaan ainakin Rangers - Pens peliä. Lippuja kun olen yrittänyt katsoa, tarjoaa tuo jotain helmi - huhtikuu 2015 pelejä. Eikai ne sitten vielä ole erikseen myynnissä? Lippujen vaihto sivustolta on kyllä myynnissä jo fanien lippuja, mutta nämä lienee kausarilippuja olevan?
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Meillä on Nykin matka ostettuna joulukuun alkuun ja tarkoitus olisi mennä katsomaan ainakin Rangers - Pens peliä. Lippuja kun olen yrittänyt katsoa, tarjoaa tuo jotain helmi - huhtikuu 2015 pelejä. Eikai ne sitten vielä ole erikseen myynnissä? Lippujen vaihto sivustolta on kyllä myynnissä jo fanien lippuja, mutta nämä lienee kausarilippuja olevan?

Ei ole kausarilippuja.

Kuten aiemmin sanoin on helpompi ostaa liput esim. StubHubin kautta. Rangersin yksittäiset liput ovat todella mystisesti myynnissä organisaation puolesta. Osta mielellään siis Stubhubista liput, ne ovat ihan oikeat liput, eivät kenenkään kausikortit.

Kannattaa myös katsoa, että pystyt itse tulostamaan ne. Tuo on paras Tapa.
Voit laittaa YV, voin koittaa vastailla.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kiitos avusta SuperKakke, vilasenkin tuolta. Haluaisin tuohon matsiin ostaa jo ennakkoon liput, muihin peleihin voi katsoa sitten fiiliksen mukaan paikan päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös