Mietsuslav
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Olen parhaillaan NY:ssa ja mietin onko mitään mahiksia saada Rangersin peleihin lippuja? Mistä kannattaisi koittaa, mikäli ylipäätään on mahdollista?
Olen parhaillaan NY:ssa ja mietin onko mitään mahiksia saada Rangersin peleihin lippuja? Mistä kannattaisi koittaa, mikäli ylipäätään on mahdollista?
Stubhub. Vajaa vuosi sitten D.C:ssä ollessani ostin lipun Caps vs. Rangers -sarjan seitsemänteen peliin neljä tuntia ennen matsin alkua. Maksoi muistaakseni satkun. Eipä tarvinnut pahemmin miettiä painanko enteriä.
No Denverissä itsessään ei ole ehkä mitään kauhean ihmeellistä nähtävää. Mutta aivan vieressä kulkee Kalliovuorten vuoriketju, ja siellä on komeat maisemat. Läheltä löytyy mm. Rocky Mountain National Park ja vähän kauempaa Aspenin rikkaiden lomailukylä (en ole käynyt) ja samoin Vailin lomailukylä. Lunta ei nyt tuohon aikaan vielä ole kuin ehkä korkeimmilla vuorenhuipuilla. Denverin vieressä on myös erittäin viehättävä Boulderin yliopistokaupunki kampuksineen. Voin kysellä Boulderissa asuvilta ystäviltäni lisää vinkkejä Denverin seudulle jos haluat ja lähettää ne vaikka YV:nä.Onko kellään palstalaisista kokemuksia Denveristä? Löytyykö mitään näkemisen arvoisia nähtävyyksiä?
Ensi kautta ajatellen, milloin tulee ottelukalenteri näkyviin?
Itseäni lainaten, huomenna taitaapi tulla aikataulut. Alkoi pelonsekainen jännitys, nytkö voi alkaa katsomaan mahdollista matkaa ja aikatauluja!
Kuinka vaikea on saada lippuja kauden avauksiin? Reissu Washingtoniin lokakuussa, ja siihen osuu Capsien kotiavaus.
Vastaanpa itse. Eilen tuli yksittäisliput myyntiin, eikä paikkoja parin tunnin jälkeen hirveästi ollut jäljellä, mutta sainpa liput! Vastassa Habs.
Voihan sinne ostaa liput myös Stubhubin kautta. Seurailin ihan mielenkiinnolla viime kaudella Flyers peleihin Stubhubin kautta myytäviä lippuja ja joka peliin olis saanut vielä pelipäivänäkin liput. Aika halvallakin useasti.
Meillä on Nykin matka ostettuna joulukuun alkuun ja tarkoitus olisi mennä katsomaan ainakin Rangers - Pens peliä. Lippuja kun olen yrittänyt katsoa, tarjoaa tuo jotain helmi - huhtikuu 2015 pelejä. Eikai ne sitten vielä ole erikseen myynnissä? Lippujen vaihto sivustolta on kyllä myynnissä jo fanien lippuja, mutta nämä lienee kausarilippuja olevan?
Kiitos avusta SuperKakke, vilasenkin tuolta. Haluaisin tuohon matsiin ostaa jo ennakkoon liput, muihin peleihin voi katsoa sitten fiiliksen mukaan paikan päällä.