NHL-matkat

  • 713 243
  • 2 164

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Kiitos, kattelin Kingsien sivuilta ohjelmaa ja klikkasin ticket linkkiä mutta ei sieltä vielä löytynyt otteluun lippuja vai enkö vaan osannut. Toinen vaihtoehto peliksi vois olla Anaheim- Flyers peliin tammikuun lopussa. Kädetön kiittää !!!
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Kiitos, kattelin Kingsien sivuilta ohjelmaa ja klikkasin ticket linkkiä mutta ei sieltä vielä löytynyt otteluun lippuja vai enkö vaan osannut. Toinen vaihtoehto peliksi vois olla Anaheim- Flyers peliin tammikuun lopussa. Kädetön kiittää !!!

Ei tietääkseni pitäisi ollakkaan vielä lippuja myynnissä :)
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Tässä on ollut vuosia jo haaveena lähteä katsomaan Flyers peli paikanpäälle ja nyt osuu loma semmoseen ajankohtaan että Losiin käy matka helmikuussa ja otteluna tietenkin Kings-Flyers. Katsoin että ticketmaster myy lippuja kyseiseen peliin. Vielä en ole sen tarkemmin tutkinut miten se homma toimii, niinpä ajattelin kysästä jos joku on sieltä hommannut lippuja eli miten homma toimii. Tuleeko liput kotiin postilla, sähköpostilla vai onko ne hallilla haettavissa joku tietty aika ennen pelin alkua. Kiitollinen olen jos joku neuvois.

Ticketmasterin lisäksi kannattaa tsekata Stubhub, näyttäisi olevan reilusti kausarilaisten lippuja myynnissä tuolla jo nyt. Toimitustapa Kingsillä on kohtuullisen vapaa aina noudosta e-tikettiin saakka, jolloin liput tulee tulostettavaksi omalle asiakastilille.
 

TheDarkside

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,LA Kings
Tuleeko liput kotiin postilla, sähköpostilla vai onko ne hallilla haettavissa joku tietty aika ennen pelin alkua. Kiitollinen olen jos joku neuvois.

moi,
Ticketmasterilla Suomesta ostaessa ainoa vaihtoehto on International Will Call, joka toimii niin että maksat liput, ja kun menet Staples Centeriin niin lippuluukulla annat Henkkarin (mulla kävi ajokortti) ja sen luottokortin millä liput ostit niin saat liput, koko lippuluukutapahtuma kesti n. minuutin.
Itse stressasin kanssa tuota Will Call systeemiä, mutta toimi kyllä todella hyvin.
Ajoissa kannattaa mennä paikan päälle jos haluaa halliin tutustua, aula ruuhkautuu melko hätäseen, toisaalta silloin kun itse olin oli Fan App. Night ja Shopissa oli kaikki puoleen hintaan :)
Toivottavasti auttoi.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
moi,
Ticketmasterilla Suomesta ostaessa ainoa vaihtoehto on International Will Call, joka toimii niin että maksat liput, ja kun menet Staples Centeriin niin lippuluukulla annat Henkkarin (mulla kävi ajokortti) ja sen luottokortin millä liput ostit niin saat liput, koko lippuluukutapahtuma kesti n. minuutin.
Itse stressasin kanssa tuota Will Call systeemiä, mutta toimi kyllä todella hyvin.
Ajoissa kannattaa mennä paikan päälle jos haluaa halliin tutustua, aula ruuhkautuu melko hätäseen, toisaalta silloin kun itse olin oli Fan App. Night ja Shopissa oli kaikki puoleen hintaan :)
Toivottavasti auttoi.

kiitos tiedosta
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ensi keväänä olisi tarkoitus mennä käymään ensimmäistä kertaa tuolla rapakon toisella puolella ja kohteeksi on valikoitunut New York eräästä tietystä syystä.

Colorado vetää tuolla seudulla pienoisen vieraskiertueen, kun 3. päivä vastassa on Devils, 4. päivä Rangers ja 8. päivä Islanders. Coloradolla olisi myös 6. päivä peli Phillya vastaan, mutta taitaa matkaseuralle riittää ehkä kolmisen peliä noin kymmeneen päivään.

Kuinka ajoissa noiden lippujen hankkimisten kanssa kannattaisi olla, että varmasti saisi liput ja ehkä rahaakin säästyisi hieman? Jotain pientä osviittaa olisi mukava saada ja, jos joku tietää onko tuolloin Yhdysvalloissa jotain kansallista vapaapäivää tai muutaa hässäkkää, niin niistä olisi mukava myös tietää etukäteen.

Lennot näyttivät olevan noin 600 euron luokkaa per naama. Suosituksia majoitusvaihtoehdoista otetaan myös mielellään vastaan.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Jotain pientä osviittaa olisi mukava saada ja, jos joku tietää onko tuolloin Yhdysvalloissa jotain kansallista vapaapäivää tai muutaa hässäkkää, niin niistä olisi mukava myös tietää etukäteen.
Ei tuohon aikaan pitäisi mitään suurempää hässäkkää olla, ehkä presidentin "State of the Union" -puhe, mutta siihen ei pitäisi liittyä mitään isompaa härdelliä New Yorkissa. Siis helmikuun alku on kyseessä.
 
Lennot näyttivät olevan noin 600 euron luokkaa per naama.

Hulluilta Päiviltä saa todennäköisesti meno-paluun Nykiin viidelläsadalla. Siis jos suorista lennoista tykkää. Moni ostaa ennemmin 500:lla lennot vaihdolla ja ottaa 6-8 tuntia lisää matka-aikaa kuin menee tunniksi Stockalle jonottamaan. Itse preferoin suoria lentoja.

Kuinka ajoissa noiden lippujen hankkimisten kanssa kannattaisi olla, että varmasti saisi liput ja ehkä rahaakin säästyisi hieman?

StubHubista saa lippuja ihan varmasti vielä pelipäivänäkin, mutta hinnat voivat poiketa Ticketmasterin hinnoista. Ainakin Islandersin ja Devilsin lippuja saattaisi ehkä StubHubista saada halvemmallakin.
 
Viimeksi muokattu:

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ei tuohon aikaan pitäisi mitään suurempää hässäkkää olla, ehkä presidentin "State of the Union" -puhe, mutta siihen ei pitäisi liittyä mitään isompaa härdelliä New Yorkissa. Siis helmikuun alku on kyseessä.

Näköjään alkuperäisestä viestistä oli kuukausi unohtunut ja helmikuussa juuri olisi siis tarkoitus tehdä reissu. Kiitoksia vastauksesta!

Hulluilta Päiviltä saa todennäköisesti meno-paluun Nykiin viidelläsadalla. Siis jos suorista lennoista tykkää. Moni ostaa ennemmin 500:lla lennot vaihdolla ja ottaa 6-8 tuntia lisää matka-aikaa kuin menee tunniksi Stockalle jonottamaan. Itse preferoin suoria lentoja.

Unohtui tosiaan Hullut Päivät ihan tyystin, kiitos muistutuksesta.

StubHubista saa lippuja ihan varmasti vielä pelipäivänäkin, mutta hinnat voivat poiketa Ticketmasterin hinnoista. Ainakin Islandersin ja Devilsin lippuja saattaisi ehkä StubHubista saada halvemmallakin.

Ticketmaster ei vielä näköjään näyttänyt lippuja otteluihin, mutta StubHubista löytyi tarjontaa hyvin. Devilsin matsiin voisi yrittää saada paikat lähelle kaukaloa, kun näyttivät olevan halvempia kuin Islesin ja Rangersin peleihin.
 

Gorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, LA Kings
Me menimme Nassaulle tänä keväänä metro-juna-taksi -yhdistelmällä. Eli ensin metrolla Jamaicalle, siitä junalla Hempsteadiin ja taksilla hallille, taksi maksoi 10 dollaria. Ottelun jälkeen otimme halvimman taksin, mutta tämäpä koitti meitä koijata ja emme ehtineet paluujunaan ja "ystävällisesti" tämä olisi sitten vienyt meidät Mineolaan. Emme suostuneet, vaan jäimme sitten tunniksi odottelemaan Hempsteadin laiturille. Jamaicalla oli lippuluukku mistä liput ja Hempsteadissa oli automaatti. Junalla sitten takaisin Nykin Penn Stationille.

Halli on vanha kun taivas, mutta vähälukuinen yleisö on kylläkin aika intohimoista ja asiantuntevaa väkeä. Rangerssin pilkkalauluja kuulimme ja kun tiedot muista matseista tuli tauluun, niin silloin meteli yltyi kun NYR tai NJ olivat tappiolla. Muuten alueella jääkiekko ei näkynyt mitenkään. Olimme yläkatsomoiden ylimmillä riveillä, tulostaulusta ei näkynyt kuin alaosa. On siellä kylläkin televisiot laitettu myöskin joka katsomon eteen, mutta meidän tuurillamme se oli ilmeisesti ainoa joka ei toiminut kunnolla. Tavallaan outo kokemus ensimmäiseksi NHL-peliksi hallin vanhuuden takia.

Liput Ticketmasterilta ja Will Call luukulta ne saapi, kun sen löytää. Toisissa halleissa se on selkeästi merkitty ja opasteita piisaa. Nassaulla saimme sitten jonkin aikaa kiertää hallia ympäri jotta moisen paikan löysimme.

Jos olette nuoren näköisiä niin olueseen NHL-otteluissa heidän ei ole pakko hyväksyä ajokorttia, vaan passi pitää olla. Nykissä kelpasi ajokorttikin, mutta esim. San Josessa ei. Hassuna sattumuksena eivät saa myydä kuin yhden oluen kerrallaan, mutta kun ei allekirjoittaneella ollut passia mukana niin kaverini sai ostettua 2 olutta vannottuaan ettei luovuta minulle, vaikkei suostunut edes vilkaisemaan ikääni koko kortista. Eli semmoista vastuun siirtelyä. Visa Electron muuten kelpaa lähes joka paikassa, valkkaatte vain luoton jos ei muuten toimi, vaikka siinä ei moista ominaisuutta olekaan.
 
K

kiwipilot

StubHubista saa lippuja ihan varmasti vielä pelipäivänäkin, mutta hinnat voivat poiketa Ticketmasterin hinnoista. Ainakin Islandersin ja Devilsin lippuja saattaisi ehkä StubHubista saada halvemmallakin.

Toukuussa Ostin lipun Capitals -Rangers -sarjan Game seveniin noin neljä tuntia ennen matsin alkua StubHubista. Äärettömän helppoa: maksun jälkeen printtasin vain lipun ulos. Kustansi naurettavat 90€. Toki meni yli face valuen, mutta aika harvoin tulee mahdollisuutta nähdä tuollaista matsia.
 
Me menimme Nassaulle tänä keväänä metro-juna-taksi -yhdistelmällä. Eli ensin metrolla Jamaicalle, siitä junalla Hempsteadiin ja taksilla hallille, taksi maksoi 10 dollaria.

Paljonko siinä säästi, kun otti junan Jamaicalta eikä Penn Stationiltä? Ja hävisikö matka-ajassa paljon?

Halli on vanha kun taivas, mutta vähälukuinen yleisö on kylläkin aika intohimoista ja asiantuntevaa väkeä

Miten tämä asiantuntevuus ilmeni? Mulle jäi MSG:n Rangers-Senators-ottelusta mieleen tilanne, jossa Ottawan veskari lähti seikkailemaan maaliltaan ja Rangersin äijä pääsi yrittämään punaviivalta tyhjään maaliin. Se ampui 10-20 senttiä ohi ja yleisö huokaili ja haroi hiuksiaan tyyliin "vitsi kun oli lähellä". Sitähän ne eivät tajunneet, että yksi Rangersin äijä oli vedon ylittäessä siniviivan noin 5 metriä paitsiossa, joten maali ei todellisuudessa ollut ihan kauhean lähellä.
 

Gorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, LA Kings
Paljonko siinä säästi, kun otti junan Jamaicalta eikä Penn Stationiltä? Ja hävisikö matka-ajassa paljon?

Olimme Wall Streetillä ja sieltä oli helpompaa mennä metrolla Jamaicalle. Tottakai juna Penn Stationilta on nopeampi. Junakin kyllä pysähtyy aika monessa paikassa siinäkin välillä. Hintoja en enää muista, mutta ei tainnu olla suurta eroa, automaatista ostaessa taisi olla liput aavistuksen halvempia. Alle 10 taalaa kuitenkin.

Miten tämä asiantuntevuus ilmeni?

En tiedä ihan tarkkaan kuinka hyvin siellä tuntevat poikkeustilanteet, mutta sanotaanko näin että vaikka yleisö juputti joistakin vihellyksistä niin keskimäärin olivat kyllä selvillä miksi vihellys tuli. Tämä siis minun heikolla englannillani tulkittu. Ehkä minulla oli pientä ennakko-oletuksiakin asiasta, tavallinen kansa Nykissä ei kuitenkaa tiedä jääkiekosta yhtikäs mitään.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Nassaussa on männävuosina ollut turhankin usein vaisuja iltoja ja pelejä, joissa vierasfanit ovat ottaneet homman haltuun. Taustat tähän ovat oma tarinansa, mutta toivon mukaan kilpailukykyisempi joukkue antaa hallille ansaitut läksiäiset.

Satunnaiselle vierailijalle viereisen Marriott-hotellin Champions-baarista (vierasjoukkueet ovat runkosarjassa lähes aina tuossa hotellissa) saattaa saada hyvät lähdöt ennen peliä, jos mitään "tailgatea" ei ole järjestetty ja Coliseumilla katsomo 329:ssä saa ainakin kostealle illalle kaltaistaan seuraa, mikäli ei ole vierasjoukkueen tamineissa. Halvalla tuolta toki saa paikat paremmiltakin paikoilta, mutta tunnelmaltaan välttämättä ei ja toisaalta yksi harvoja Coliseumin valtteja on hyvä näkyvyys halvimmiltakin paikoilta.

Kunnon pohjat ja mielellään Islanders-värit, niin saattaa jopa löytää itsensä jatkoilta Hofstra-yliopiston kampukselta. Turistille ehkä fiini ilta MSG:llä ja sitten peli mullilauman seassa Nassaussa antaisi kokonaiskuvan kulttuurieroista.
 
Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Täällä olis pari Jatkislaista lähdössä Minnesotaan tossa vuodenvaihteen jälkeen. 10.1-20.1 olis ajatuksena ajankohdalle. Siihen mahtuu 4 kotipeliä ja yks vieras minkä voi sitten kattella paikallisessa paikallista lätkä-baari eloa haistellen. Majoitus on hallin vieressä, kirjaimellisesti. Tänne viestiä tai YV:tä mulle, jos kiinnostaisi lähteä parin fiksun herrasmiehen mukaan reissuun.

Oonkos mä ny ymmärtäny jotain väärin vai mikä on kun puhutte HEL-NY hinnaksi kuuttasataa. Ebookers kertoo edestakas hinnaks 471€ ja Finnairilla kumpaankin suuntaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Oonkos mä ny ymmärtäny jotain väärin vai mikä on kun puhutte HEL-NY hinnaksi kuuttasataa. Ebookers kertoo edestakas hinnaks 471€ ja Finnairilla kumpaankin suuntaan.
Hintahan vaihtelee paljonkin riippuen ajankohdasta.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Onkos se n. 600€ semmoinen yleishinta hesasta nykiin ja takas että sillä rahalla ne tiketit saa aina? Mietin vaan että mikäs alkais oleen semmoinen oikeasti halpa/löytö hinta lennoille että ne kannattaa sillä hinnalla si napata ja heti? Kilroy huutelee nyt HEL-JFK suorista lennoista 449 euromarkettia.
 
Onkos se n. 600€ semmoinen yleishinta hesasta nykiin ja takas että sillä rahalla ne tiketit saa aina? Mietin vaan että mikäs alkais oleen semmoinen oikeasti halpa/löytö hinta lennoille että ne kannattaa sillä hinnalla si napata ja heti? Kilroy huutelee nyt HEL-JFK suorista lennoista 449 euromarkettia.

Eiko siellä Kilroylla tule tuohon mitään maksuja päälle? Minusta jo 470 eurolla kannattaa ostaa nopeasti. Hulluilla päivillä olivat toissa vuonna 480 ja viime vuonna 500 euroa.

Jonnekin huhtikuulle ei välttämättä aina saa edes sillä 600 eurolla. Tälläkin hetkellä Finnairin sivuilla 465 euron hinnat loppuvat maaliskuulla.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Oonkos mä ny ymmärtäny jotain väärin vai mikä on kun puhutte HEL-NY hinnaksi kuuttasataa. Ebookers kertoo edestakas hinnaks 471€ ja Finnairilla kumpaankin suuntaan.

Kiitoksia vinkistä! Nyt on sitten lennot varattuna helmikuun alkuun ja hintaa tuli 454€ per lärvi.

Hyvistä majoitusvaihtoehdoista otetaan vinkkejä vastaan Manhattanista.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Kiitoksia vinkistä!

Eipä kestä. Olut per erä seuraavassa paikallispelissä niin ollaan sujut.

Onkos jotain sivustoa muuten joka seuraisi lentohintojen kulkua? Vai olisiko täällä jotain lentonistiä joka osaisi sanoa mielipiteensä hesasta minnesotaan lennosta kun moinen irtoaisi nyt naurettavalla 740€ hinnalla? Tulee halvemmaksi kuin se että vaihtaa nykissä konetta jolla sitten suuntaa kohti minnesotaa.
 
Onkos jotain sivustoa muuten joka seuraisi lentohintojen kulkua? Vai olisiko täällä jotain lentonistiä joka osaisi sanoa mielipiteensä hesasta minnesotaan lennosta kun moinen irtoaisi nyt naurettavalla 740€ hinnalla? Tulee halvemmaksi kuin se että vaihtaa nykissä konetta jolla sitten suuntaa kohti minnesotaa.

740 euroa kuulostaa ihan kohtuulliselta, ja ennen kaikkea tuo lentojen hommaaminen samalle lipulle on minusta hyvä idea, jos ei New Yorkissa ole tarkoitus yöpyä ollenkaan. Sitä kun ei etukäteen tiedä, kestävätkö rajamuodollisuudet JFK:lla puoli tuntia vai kolme tuntia. Mukavampi on vaihtaa konetta Euroopassa ja jonottaa sitten Minneapoliksessa sinne passitarkastukseen, kun ei tarvitse stressata sen suhteen, ehtiikö seuraavalle lennolle.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
740 euroa kuulostaa ihan kohtuulliselta, ja ennen kaikkea tuo lentojen hommaaminen samalle lipulle on minusta hyvä idea, jos ei New Yorkissa ole tarkoitus yöpyä ollenkaan. Sitä kun ei etukäteen tiedä, kestävätkö rajamuodollisuudet JFK:lla puoli tuntia vai kolme tuntia. Mukavampi on vaihtaa konetta Euroopassa ja jonottaa sitten Minneapoliksessa sinne passitarkastukseen, kun ei tarvitse stressata sen suhteen, ehtiikö seuraavalle lennolle.

Mä otin Losin matkalle myös lennot niin että ainoa vaihto on euroopassa. Lontoossa vaihto ja aikaa koneen vaihtoon pikkusen reilu 2 tuntia. Mietin myös että jenkeissä ei tiedä mitä niillä kentillä tapahtuu.
En jaksanut alkaa kattelee hintoja sen kummemmin vaan otin lennot+ hotellin Tjäreborgilta. Lennot kahdelta yhteensä 1700 ja siihen kahen viikon hotelli noin 800e. Hotelli on kävelymatkan päästä Kingsien hallista. Tuleehan tuolle reissulle hintaa mutta elämä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös