Canal+ Sport2:lla näköjään menossa HNIC(erätauko-hömpät sun muut) tällä hetkellä. Toivottavasti näyttävät jatkossakin.
Canal+ tekee sen itse, "peli peruttu".
Kiitti vitusti!
Saatanan tunarit!
Niin jos se matsi ei näy edes Ameriikassa, niin oiskohan syy ihan siellä lähetyspäässä, eikä suinkaan Canalissa?
Amerikastako ne lähettääkin tiedon eetteriin ohjelman peruutuksesta? Peruutuksia tulee mutta sitähän tässä kiroillaan että asiasta ei voi informoida vaikkapa tekstillä kuvan ylälaidassa - puhumattakaan että olisi etukäteen kertonut :) Ei ihan puskista tullut kuitenkaan Canalille tuo.
Mää kyllä näin semmosen peruutus-tekstin kertaalleen tuossa kuvan ylälaidassa. Ja jos se peruutus on tullut ihan vain juuri ennen matsia, niin mites siitä kerrot etukäteen?
Onkohan tällä kaudella tullut esimerkiksi ainoatakaan Flamesin tai Phoenixin peliä?
Itse olen harkinnut sellaista, että jätän Canalin ensi kesänä pois ja siirryn toiseen kanavapakettiin (20 kanavan Elisa M), jota Tampereella on nyt saatavana. Discovery, Eurosport, NASN, Maikkarin Max jne. siinä suht samaan hintaan mitä Canal.
Hyvää säätöä taas Canalilta. Ilmeisesti menossa oleva Colorado-Penguins-peli siirtyi hetkellisesti ihan oikeaan liveaikaan ja peli olikin jo 1-0 Wolskin maalilla.
Sitten tuli NHL:n pistepörssi ruutuun ja mentiinkin aikakoneella taaksepäin ja peli olikin taas 0-0. Lisäksi ilmeisesti lähetyksen äänet on ihan vituillaan kentältä. Hyvin ne vetää!
Lisäksi ilmeisesti lähetyksen äänet on ihan vituillaan kentältä.
Melkein samaa mieltä. Paljon näytettyjen Philadelphian, Washingtonin ja Detroitin pelejä kyllä ihan mielellään katsookin, kun homma ei ole pelkkää puukätistä paskaa, mutta... Missä luuraavat kovassa kunnossa olevan Boston Bruinsin pelit?! Yhden olen tälle kaudelle nähnyt, joka oli muistaakseni arkkivihollista Montrealia vastaan ja peli oli ehkä viihdyttävin koko kaudella.Alkaa kyllä loppua kärsivällisyys tuon kanavan kanssa. Luultavasti jää viimeiseksi tilausvuodeksi tämä. Kaikki pelit eivät näy ja ne pelit, jotka näkyvät, ovat samojen joukkueiden taistoja.