Mikähän on syynä, että Viasat ei näytä draftia ollenkaan?
Heillä ei ole oikeutta siihen. Sitten taas siihen, että miksi ei ole oikeutta, ei minulta löydy vastausta
Mikähän on syynä, että Viasat ei näytä draftia ollenkaan?
Uskoisitko, jos väittäisin, että nuo mainitsemasi puutteet olivat jääkiekon ja muidenkin palloilulajien lähetyksissä ihan normaali käytäntö 30 vuotta sitten? Eikä niitä silloin edes mieltänyt puutteiksi. Tilanteen muistaminen oli itsestäänselvyys, mutta peliajan olisi joskus tietysti toivonut näkevänsä useammin. Viimeisellä minuutilla kello saattoi olla näkyvillä koko ajan.Moto, joo "hieman" on heikkoa kuvanlaatua ja pieniä puutteita esim. kelloa ei näytetä sekä pelin tilannetta näytetään vain 10min välein. Hienoa silti, ja talteen otan minäkin nämä clipit.
Pitää varmaan silti laittaa boksille talteen näitä vanhoja matseja. Kulttuuriteko Viasatilta.
Erittäin toivottu päivitys, änäriäkin näyttävä Viasat Hockey Finland siirtyy vihdoin HD aikaan syksyllä. Uutinen
Samaan syssyyn voisi mainita, että DNA:n VHF antennilla ja DNA:n katselukortilla saa jatkossa näkyviin Viasatin Sport paketin, eli mm. NHL:n matsit HD:na. Eli tämä satelliitti, kaapeli ja iptv jakelukanavien sekä Viaplayn lisäksi.
Toi Viasatin sisällön saaminen DNA:n antennikortille on sen verran uusi juttu itsessään, että ilmeisesti ei vielä antennissa ole HD saatavuutta. HD on kuitenkin sellainen standardi nykyisin, että toivotaan myös DNA:n olevan ajan hermolla. Kysehän on kuitenkin pelkästään heidän rakentamastaan ja ylläpitämästään jakelukanavasta.Mahtaako toi HD-päivitys koskea myös antenni talouksia? Ilmoitus koski mielestäni vain kaapeli, satelliitti ja IPTV talouksia... Vai olenko vain sokea?
Täällä joudutaan todennäköisesti vaihtamaan Soneran Koti TV Elisa Viihteeseen, joten sanokaas te joilla on tuo Elisa Viihde, että näkyykö siellä nuo Viasatin Xtra kanavat? Ja mikä on tilanne Elisan kaapeliverkossa?
Itse olin pakotettu tähän samaiseen vaihdokseen heinäkuussaTäällä joudutaan todennäköisesti vaihtamaan Soneran Koti TV Elisa Viihteeseen, joten sanokaas te joilla on tuo Elisa Viihde, että näkyykö siellä nuo Viasatin Xtra kanavat? Ja mikä on tilanne Elisan kaapeliverkossa?
Itse olin pakotettu tähän samaiseen vaihdokseen heinäkuussa
- Elisa Viihteessä ei näy nuo Hockey xtra kanavat
- ei ole arkistoa
- Ja esim. teksti-tv addiktille ei ole sitä vaihtoehtoa, että katsot nyt sitten vaikka Hockey Finlandia ja haluat samalla tsekata YLE:n 235 sivun... ei onnistu. Pitää kääntää YLE päälle.
Mulla on lisäksi Viaplay käytössä, sieltä tulee pelit pääsääntöisesti väijyttyä kun kuitenkin tietyt matsit kiinnostaa. Viaplayn sovelluksessa näkee myös xtra kanavien matsit ja sieltä on pääsy myös NHL GameCenteriin, josta saa sitten enemmänkin hifisteltyä. Jos et satelliittipakettia saa hommattua niin suosittelen mielummin Viaplaytä kuin Elisa Viihteeseen mitään pakettia. Kone HDMI tai RGB johdolla telkkariin kiinni jos ei muuta niin saa isolta ruudulta väijyttyä pelit jatkossakin.Kiitos Doaner nopeasta vastauksesta, jonka sisältö oli sitten jopa ennakoitua heikompi - siis kun pakko on vaihtaa Sonera Elisaan. Arvaappa mikä on vastaus, kun Elisalta olen nyt tiedustellut noista Hockey Xtra kanavista? "Kaikki samat kanavat näkyvät kuin Sonerallakin - myös siis nuo Hockey Xtra kanavat". No, tuon takia olikin pakko tulla hakemaan täältä faktaa ja nopeasti se löytyikin.
Noi kaksi muuta viivaa sitten jo masensivatkin täysin. Voi helvetin helvetti!
Mulla on lisäksi Viaplay käytössä, sieltä tulee pelit pääsääntöisesti väijyttyä kun kuitenkin tietyt matsit kiinnostaa. Viaplayn sovelluksessa näkee myös xtra kanavien matsit ja sieltä on pääsy myös NHL GameCenteriin, josta saa sitten enemmänkin hifisteltyä. Jos et satelliittipakettia saa hommattua niin suosittelen mielummin Viaplaytä kuin Elisa Viihteeseen mitään pakettia. Kone HDMI tai RGB johdolla telkkariin kiinni jos ei muuta niin saa isolta ruudulta väijyttyä pelit jatkossakin.
Ei ole mahdollista nyt enkä usko että on koskaan. Nämä nettipalvelut ovat maksu-tv firmoille tulevaisuudessa sellaisia lippulaivoja.Onko Viaplayssa muuten mahdollista ottaa muutakin tarjontaa kuin Viasatin hallitsemia?.
Upeaahan se olisi ottaa änäri Viaplaystä, liiga Ruudusta ja vaikka valioliiga Katsomosta yhteen palveluun. Tämä on mahdollista vasta sitten kun kaikki em. oikeudet kuuluvat samalle firmalle mitä en usko tapahtuvan ihan pian.
Varmaan se on todennäköisempää, että Nelonen ja Katsomo saa omat appsinsa xboxille ja älyTV:siin, kuin se että Viaplay alkaa myymään muiden palveluita.Oikeudet tuskin päätyvätkään samalle, mutta miksei Viasat voisi myydä Viaplayssakin NelonenPro- pakettia, kuten tekee satelliitissakin? Tietysti maksaisi sitten enemmän ja vaatisi vähän säätämistä tekniikan osalta, kun nythän kaikki Viaplayn sisältö on tilaajalle vapaata.
Voi olla. Mutta mä en silti näe niin epätodennäköisenä Viasatin myyvän muiden palveluita, kun tekee sitä jo nykyäänkin. Ei tosin juuri Viaplayssa.Varmaan se on todennäköisempää, että Nelonen ja Katsomo saa omat appsinsa xboxille ja älyTV:siin, kuin se että Viaplay alkaa myymään muiden palveluita.
Tämä johtuu siitä, että Nelonen on ohjelmiston tarjoaja, siinä missä Viasat on ohjelmiston tarjoaja ja samalla operaattori. Eli Viasatin satelliittien välityksellä saadaan Nelosen pakettia käytännössä maan joka kolkkaan. Jos Nelosella olisi omat satelliittipaketit niin 4pro ei ne näkyisi Viasatin kautta.Voi olla. Mutta mä en silti näe niin epätodennäköisenä Viasatin myyvän muiden palveluita, kun tekee sitä jo nykyäänkin. Ei tosin juuri Viaplayssa.
Varmaan se on todennäköisempää, että Nelonen ja Katsomo saa omat appsinsa xboxille ja älyTV:siin, kuin se että Viaplay alkaa myymään muiden palveluita.