Onhan ne jo näkyny vaikka kuinka kauan.
Eipä ole kukaan mulle kertonut :D
Onhan ne jo näkyny vaikka kuinka kauan.
Et ole kysynyt.Eipä ole kukaan mulle kertonut :D
Kertokaapa asiaan vihkiytyneet ja tietävät että voiko tuolta Viasat Hockeysta ostaa yksittäistä ottelua? Kiinnostaa tuo Selänteen paluu Winnipegiin enkä omista Nelonen Pro kanavia
Nelonen Pro1- ja Pro2-kanavat näkyvät antenniverkossa joulun ajan(24.12-26.12). Olohuoneen telkkarista näkyy nämä kanavat jo, mutta omassa huoneessani ei. Mikähän tähän mahtaa olla syynä? Alkaakohan jokainen telkkari pelittämään ennen klo 2:00 alkavaa NHL-peliä..?
Mä olen tuossa miettinyt josko tilais tuon DNA S + Viasat Sport paketin, mutta sitä ennen kysyisin tälläistä että onko noi Viasat Hockeyn selostukset alkuperäisellä kielellä vai Suomeksi? itse toivoisin että alkuperäisellä eli englannilla
4 Prolla suomenkieliset, Viasatin puolella alkuperäisselostukset
koko teksti
Mitenkäs saan tuon Xtra-kanavan näkyyn vai näkyykö ollenkaan kaapelissa?
Viasatin lähetyksiä
X-tra kanavat aloittavat !
Ja lohdutukseksi meille normaaleille kuolevaisille; sekä nelonen pron että viasat hockeyn ohjelmatietoihin on vihdoin ilmestynyt makasiinikooste "NHL Tonight" (ex-NHL on the Fly).
Mitä vittua?? Eikö tuo PHI - NYR näykään Viasatilla/Nelonen Pro -kanavilla?? Ohjelmatiedoissa näin kuitenkin luvataan!
Mitä vittua?? Eikö tuo PHI - NYR näykään Viasatilla/Nelonen Pro -kanavilla?? Ohjelmatiedoissa näin kuitenkin luvataan!
Samaa ihmettelin minäkin, mutta tuossa JA:n etusivun raportissa lukee, että "ottelu alkaa noin kello 22:00 Suomen aikaa."
Eiköhän se aikanaan (22:00) näy.