Mainos

NHL-lähetykset netissä

• 3 810 014
  • 9 754

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Minulle kanssa saa laittaa YV:tä, kiitos.

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Nhl.comin etusivulla linkki pelin lähetykseen, mutta vielä ei näytä mitään pyörivän. Koittakaas miltä teillä näyttää?

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pahoittelen että olen nyt laiska, mutta ne jaksa ruveta jokaiselle laittamaan erikseen tuota linkkiä.

Eli googleen NHL streams reddit hakusanaksi. Tuota kautta löytyy reddit keskustelu jossa on tällä hetkellä ainakin 1 toimiva linkki jossa tuo peli pyörii. Huonolaatuinen mutta kuitenkin parempi kuin ei mitään.

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitos, tämä kyllä toimii. Tosin pätkii itellä ainakin helvetisti, en tiedä pystyykö peliä kattoo mutta tällä mennään kunnes löytyy parempi. Kuvanlaatu on kyllä erittäin hyvä (olosuhteisiin nähden).

Joo, ei helvetti tästä kyllä mitään tule. Kokemus on kuin pelaisi NHL97:aa 386-PC:llä. Taidan pistää kiinni ja juoda vaan kaljaa ja kuunnella musaa. Jos löytyis vaikka tallenteena myöhemmin.

Mä en kyllä vaan ymmärrä minkä takia tämmöstäkin höntsämatsia pitää pihistellä. Siis etenkin Viasatin osalta kenellä on kuitenkin NHL-oikeudet niin miksei ne saatana saa tätä peliä näyttää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy