NHL-lähetykset netissä

  • 3 718 736
  • 9 696

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitos, tämä kyllä toimii. Tosin pätkii itellä ainakin helvetisti, en tiedä pystyykö peliä kattoo mutta tällä mennään kunnes löytyy parempi. Kuvanlaatu on kyllä erittäin hyvä (olosuhteisiin nähden).

Joo, ei helvetti tästä kyllä mitään tule. Kokemus on kuin pelaisi NHL97:aa 386-PC:llä. Taidan pistää kiinni ja juoda vaan kaljaa ja kuunnella musaa. Jos löytyis vaikka tallenteena myöhemmin.

Mä en kyllä vaan ymmärrä minkä takia tämmöstäkin höntsämatsia pitää pihistellä. Siis etenkin Viasatin osalta kenellä on kuitenkin NHL-oikeudet niin miksei ne saatana saa tätä peliä näyttää.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tänne saa kans laitella streamia jos on kielletty kerran tähän ketjuun laitto. Pakkohn tuo on eka erä ainakin katsella kun tulee lähes ihmisten aikaan =D
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mulle kans sano pikkusonni eli linkkiä otetaan vastaan, kiitos.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
En ole itse linkkiä etsimässä, mutta voisin kuvitella että nopeasti googlesta löytää. Sanoina voisi käyttää hockey, live ja stream.

Tämä siksi, etten jaksa YV:nä pistää.
 

onomoro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Pätkii pahasti Chromellakin. Olisiko mahdollisesti toista toimivaa linkkiä jollakin? Googlettamalla löytyvät eivät toimi ainakaan minulla.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Toronto Maple Leafs
Miten tuon NHL.tv pitäisi toimia Viaplayn kanssa? Löysin Viaplayn kautta linkin jolla pääsen sisään (suora NHL.tv geoblokattu) mutta ainakaan Viaplayn tunnukset ei suoraan toimi. Tarviiko sinne luoda tili samalla sähköpostilla mitä Viaplayssa käyttää vai mitä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Miten tuon NHL.tv pitäisi toimia Viaplayn kanssa? Löysin Viaplayn kautta linkin jolla pääsen sisään (suora NHL.tv geoblokattu) mutta ainakaan Viaplayn tunnukset ei suoraan toimi. Tarviiko sinne luoda tili samalla sähköpostilla mitä Viaplayssa käyttää vai mitä?

En ole varma tarvitseeko, mutta minulla oli niin ja homma pelitti.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Miten tuon NHL.tv pitäisi toimia Viaplayn kanssa? Löysin Viaplayn kautta linkin jolla pääsen sisään (suora NHL.tv geoblokattu) mutta ainakaan Viaplayn tunnukset ei suoraan toimi. Tarviiko sinne luoda tili samalla sähköpostilla mitä Viaplayssa käyttää vai mitä?
Viaplayn kautta kun menet, niin ei tarvitse erikseen kirjautua minnekkään muualle kuin Viaplayhin. Tuon Viaplayn linkin kautta kun menee, niin siellähän näkyy suoraan ottelut listana ja siitä valitsemaan lähetystä.
 

Renton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
xrxs alhaalla, lazyman alhaalla, Viaplayssa ei riittävästi frameja. Mitäs vaihtoehtoja on saada 60fps kuvaa terävällä kuvalla jälkilähetyksenä? Yövalvomiset ei oikein mene toimistotyön kanssa yksi yhteen.

Onko vpn:n avulla NHL.tv:n hankinta 'jenkkinä' ainut vaihtoehto?

Pahoittelut, jos/kun tästä on keskusteltu aiemmin, ei vain nyt riitä kärsivällisyys kahlata eri keskusteluita. Vinkkejä otetaan ilolla vastaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös