NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 061
  • 9 692

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Siis tuon koodin lisäämisen jälkeen pitäisi VLC:n jälleen toimia...? Vaan probleema siinä ettei tuota koodia saa tallennettua kun herjaa järj.oikeuksista. Eihän tällaisella nörtillä ole hajuakaan miten tuon saisi muutettua niin että koodin tallentaminen luonnistuu, kai joku osaa kertoa?
 

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Siis tuon koodin lisäämisen jälkeen pitäisi VLC:n jälleen toimia...? Vaan probleema siinä ettei tuota koodia saa tallennettua kun herjaa järj.oikeuksista. Eihän tällaisella nörtillä ole hajuakaan miten tuon saisi muutettua niin että koodin tallentaminen luonnistuu, kai joku osaa kertoa?

Et ilmeisesti ole järjestelmänvalvojana kirjautunut. Eli koneen järjestelmänvalvojan pitäisi kirjautua (eri käyttäjätili, jolla on oikeudet eli on koneen "pääkäyttäjä") ja listätä tuo koodi.

Joku ylempänä kyseli, nii laitoin notepadiin sen koodin ja vielä optiot-kohtaa VLC:ssä aiemmilla sivuilla ollut: http-user-agent=AppleCoreMedia/1.0.0.8C148 (iPad; U; CPU OS 4_2_1 like Mac OS X; en_us) Toimii loistavasti.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Hurraa! Rupesihan se näkymään. Lisäsin itse optiot kohtaan pätkän:
http-user-agent=iTunes-AppleTV/4.1

Optiothan löytyy "Suoratoisto verkosta ---> näytä lisäasetukset"
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Et ilmeisesti ole järjestelmänvalvojana kirjautunut. Eli koneen järjestelmänvalvojan pitäisi kirjautua (eri käyttäjätili, jolla on oikeudet eli on koneen "pääkäyttäjä") ja listätä tuo koodi.

Olen kyllä ja sekös tässä ihmetyttääkin... kiitokset kuitenkin.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Ei toimi VLC. Kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta suoratoistona ei löydä MRL-sijaintia ja /r/hockeyssä ei ole/löydy (lataa hetken ja luovuttaa) listaa. Aiemmin tänään löytyi vielä.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Ei toimi VLC. Kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta suoratoistona ei löydä MRL-sijaintia ja /r/hockeyssä ei ole/löydy (lataa hetken ja luovuttaa) listaa. Aiemmin tänään löytyi vielä.

Kokeilitko muuttaa tuota suoratoiston lisäasetuksista löytyvää optiot-kohtaa? Itse laitoin siihen tekstin: http-user-agent=iTunes-AppleTV/4.1 ja alkoi pelittää.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Tuota noin. Tein tuon notepad tempun ja laitoin VLChen optiot kohtaan tuon rimpsun ja ei siltikään löydä pelejä. Mikä nyt neuvoksi?

Itsellänikään ei pelitä tuo /r/hockey -lista, pitää avata suoratoisto itse. URL:it löytyvät vaikkapa täältä. Haluamasi matsin osoitteen vain copypasteat siihen suoratoisto-palkkiin.

Linkki vie sivulle, jossa NHL-ottelujen URL-osoitteita.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Kokeilitko muuttaa tuota suoratoiston lisäasetuksista löytyvää optiot-kohtaa? Itse laitoin siihen tekstin: http-user-agent=iTunes-AppleTV/4.1 ja alkoi pelittää.

Yritin eikä auta.
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Osaisiko joku auttaa, vaikka YV:llä miten pelit saa Macille toimimaan. Ennen riitti pelkkä URL:in kopioiminen QuickTime playeriin, mutta nykyään ei toimi sekään.

VLC player löytyy, mutta en ole sitä käyttänyt pelejä katsoakseni, sillä Macillä tämä QuickTime -ratkaisu tuntui niin helpolta. En tarvitse mitään /r/hockey "soittolistaa", vaan tämä suorien linkkien avaaminen riittää, jos se on enää mahdollista.

Edit. Tarkennetaan siis, että mitä VLC playeriin pitää tehdä, että pelit näkyvät. Pelkkä linkin avaaminen ei siis toimi.

Hyvät Joulut
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Osaisiko joku auttaa, vaikka YV:llä miten pelit saa Macille toimimaan. Ennen riitti pelkkä URL:in kopioiminen QuickTime playeriin, mutta nykyään ei toimi sekään.

VLC player löytyy, mutta en ole sitä käyttänyt pelejä katsoakseni, sillä Macillä tämä QuickTime -ratkaisu tuntui niin helpolta. En tarvitse mitään /r/hockey "soittolistaa", vaan tämä suorien linkkien avaaminen riittää, jos se on enää mahdollista.

Edit. Tarkennetaan siis, että mitä VLC playeriin pitää tehdä, että pelit näkyvät. Pelkkä linkin avaaminen ei siis toimi.

Hyvät Joulut

Jos osaat käyttää Terminalia niin tässä on ohje sinulle:
How to Edit the HOSTS File on a Mac

Jos et niin tässä on helpompi ohje:
Easier method of Editing the hosts file on Mac OS X - without using Terminal

ja lisättävä rivihän oli

Koodi:
192.241.136.149 nlsk.neulion.com
 

Llama Agility

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Mulla on tuossa VLCssä semmone ongelma että ku yritän katsoa peliä ja olla koneella noin muuten yhtä aikaa nii se ei toimi oikein. TV ja läppäri yhistettynä HDMI-piuhalla, mutta jos pidän koneen asetuksia niin että näytöt näyttävät samaa kuvaa, niin VLC näyttää pelkkää mustaa ruutua läppärillä, mutta VLC pyörii TVssä. Mutta jos laitan että asetuksena on "laajennettu näyttö" niin VLC näyttää mustaa ruutua TVssä ja peli pyörii läppärillä.. Sekavalta kuulostaa ja onkin mutta jos joku sai selvyyttä nii ois hienoa jos vois neuvoa miten saa toimimaan oikein..
 

marras

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsellänikään ei pelitä tuo /r/hockey -lista, pitää avata suoratoisto itse. URL:it löytyvät vaikkapa täältä. Haluamasi matsin osoitteen vain copypasteat siihen suoratoisto-palkkiin.

Linkki vie sivulle, jossa NHL-ottelujen URL-osoitteita.

Miten tämä pitäisi tehdä? Itse koitin ottaa jonkun urlin tuolta listasta ja pistin sen VLC-playerin "avaa suoratoisto verkosta" -kohtaan, mutta tuli popup, jossa lukee:

Lähdettä ei voi avata:
VLC ei kyennyt avaamaan MRL-sijaintia "http://nlds141.cdnak.neulion.com/nlds/nhl/panthers/as/live/panthers_hd_3000.m3u8". Katso lokista lisätietoja.
Sopivaa pakkauksenpurkumoduulia ei ole:
VLC ei tue ääni- tai videomuotoa "undf". Valitettavasti et voi itse korjata asia
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Voe hitto soikoon. Kyllähän nuo striimit hienosti näkyy, siis sen 2-5 sekuntia, jonka jälkeen kuva jäätyy. Ääni kyllä jatkuu, mutta kuva pysähtyy ja itse asiassa koko VLC. Ei vaan riitä potku VLC:hen ilmeisesti. Heti kun joku keksii keinon(käskyn) MPC-HC:lle tai vaikka ffmpeg:lle, jolla nuo Apple-komennot saa mukaan, niin avot. Niillä nimittäin toimi.

Tai helpointahan se oli iPadilla, mutta eipä toimi sekään, joka sinänsä on erikoista, kun VLC kuitenkin toimii kunhan kusettaa olevansa Applen tuote..
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Miten tämä pitäisi tehdä? Itse koitin ottaa jonkun urlin tuolta listasta ja pistin sen VLC-playerin "avaa suoratoisto verkosta" -kohtaan, mutta tuli popup, jossa lukee:

Lähdettä ei voi avata:
VLC ei kyennyt avaamaan MRL-sijaintia "http://nlds141.cdnak.neulion.com/nlds/nhl/panthers/as/live/panthers_hd_3000.m3u8". Katso lokista lisätietoja.
Sopivaa pakkauksenpurkumoduulia ei ole:
VLC ei tue ääni- tai videomuotoa "undf". Valitettavasti et voi itse korjata asia

Tähän olen aikaisemmin tainnut vastata. Eli suoratoistoa avatessa täppä kohtaan : "Näytä lisäasetukset" ja sitten kohtaan "Optiot" laita teksti: http-user-agent=iTunes-AppleTV/4.1 Sitten vain streami pyörimään.
 

marras

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän olen aikaisemmin tainnut vastata. Eli suoratoistoa avatessa täppä kohtaan : "Näytä lisäasetukset" ja sitten kohtaan "Optiot" laita teksti: http-user-agent=iTunes-AppleTV/4.1 Sitten vain streami pyörimään.

Ah, nyt toimii. Olen tainnut skipata tarkemmin lukematta kaikki vinkit, joissa mainitaan omenafirma kun en omista heidän laitteitaan. Suuret kiitokset!
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Winter Classic Alumni pelit?

Hei,

tietääkö joku mistä näkisi Winter Classic Alumni-pelit ihan täällä meren väärällä puolella? Ei löytynyt ihan heti guuggelista kun ei ole NHL-peli...ja kyselijä amatööri. Näyttäis tulevan NBCSN kanavilta...


Tue., December 31

Winter Classic Alumni Game #1 NBCSN 1 p.m.
Winter Classic Alumni Game #2 NBCSN 4 p.m.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
En ole kartalla tilanteesta. Ovatko kaikki vanhat scriptit nyt poissa käytöstä ja hommat jäissä? Missä mennään?
 
Mulla on tuossa VLCssä semmone ongelma että ku yritän katsoa peliä ja olla koneella noin muuten yhtä aikaa nii se ei toimi oikein. TV ja läppäri yhistettynä HDMI-piuhalla, mutta jos pidän koneen asetuksia niin että näytöt näyttävät samaa kuvaa, niin VLC näyttää pelkkää mustaa ruutua läppärillä, mutta VLC pyörii TVssä. Mutta jos laitan että asetuksena on "laajennettu näyttö" niin VLC näyttää mustaa ruutua TVssä ja peli pyörii läppärillä.. Sekavalta kuulostaa ja onkin mutta jos joku sai selvyyttä nii ois hienoa jos vois neuvoa miten saa toimimaan oikein..

Vaihda primary monitoriksi se tv niin toimii.

Tuo johtuu siis vlcn directx asetuksista. selitän tarkemmin jos tarvii, mut en saa itekkään streamia toimimaan tällä hetkellä (heittää vaan noita 10 sekunnin pätkiä eikä mitään lähe pyörimään).

EDIT: Pyöritän gamecenterin kautta nyt, mutta tosiaan toi 4500 kbs laatu kelpais.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös