Olen kyllä ja sekös tässä ihmetyttääkin... kiitokset kuitenkin.
Kokeile avata muistio klikkaamalla sitä hiiren oikealla ja valitse "suorita järjestelmänvalvojana" ja sitten lisäät vain koodin. Toimi ainakin itselläni.
Olen kyllä ja sekös tässä ihmetyttääkin... kiitokset kuitenkin.
Ei toimi VLC. Kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta suoratoistona ei löydä MRL-sijaintia ja /r/hockeyssä ei ole/löydy (lataa hetken ja luovuttaa) listaa. Aiemmin tänään löytyi vielä.
Tuota noin. Tein tuon notepad tempun ja laitoin VLChen optiot kohtaan tuon rimpsun ja ei siltikään löydä pelejä. Mikä nyt neuvoksi?
Kokeilitko muuttaa tuota suoratoiston lisäasetuksista löytyvää optiot-kohtaa? Itse laitoin siihen tekstin: http-user-agent=iTunes-AppleTV/4.1 ja alkoi pelittää.
Itsellänikään ei pelitä tuo /r/hockey -lista, pitää avata suoratoisto itse. URL:it löytyvät vaikkapa täältä. Haluamasi matsin osoitteen vain copypasteat siihen suoratoisto-palkkiin.
Linkki vie sivulle, jossa NHL-ottelujen URL-osoitteita.
Osaisiko joku auttaa, vaikka YV:llä miten pelit saa Macille toimimaan. Ennen riitti pelkkä URL:in kopioiminen QuickTime playeriin, mutta nykyään ei toimi sekään.
VLC player löytyy, mutta en ole sitä käyttänyt pelejä katsoakseni, sillä Macillä tämä QuickTime -ratkaisu tuntui niin helpolta. En tarvitse mitään /r/hockey "soittolistaa", vaan tämä suorien linkkien avaaminen riittää, jos se on enää mahdollista.
Edit. Tarkennetaan siis, että mitä VLC playeriin pitää tehdä, että pelit näkyvät. Pelkkä linkin avaaminen ei siis toimi.
Hyvät Joulut
192.241.136.149 nlsk.neulion.com
Itsellänikään ei pelitä tuo /r/hockey -lista, pitää avata suoratoisto itse. URL:it löytyvät vaikkapa täältä. Haluamasi matsin osoitteen vain copypasteat siihen suoratoisto-palkkiin.
Linkki vie sivulle, jossa NHL-ottelujen URL-osoitteita.
Miten tämä pitäisi tehdä? Itse koitin ottaa jonkun urlin tuolta listasta ja pistin sen VLC-playerin "avaa suoratoisto verkosta" -kohtaan, mutta tuli popup, jossa lukee:
Lähdettä ei voi avata:
VLC ei kyennyt avaamaan MRL-sijaintia "http://nlds141.cdnak.neulion.com/nlds/nhl/panthers/as/live/panthers_hd_3000.m3u8". Katso lokista lisätietoja.
Sopivaa pakkauksenpurkumoduulia ei ole:
VLC ei tue ääni- tai videomuotoa "undf". Valitettavasti et voi itse korjata asia
Tähän olen aikaisemmin tainnut vastata. Eli suoratoistoa avatessa täppä kohtaan : "Näytä lisäasetukset" ja sitten kohtaan "Optiot" laita teksti: http-user-agent=iTunes-AppleTV/4.1 Sitten vain streami pyörimään.
Tai helpointahan se oli iPadilla, mutta eipä toimi sekään, joka sinänsä on erikoista, kun VLC kuitenkin toimii kunhan kusettaa olevansa Applen tuote..
Mulla on tuossa VLCssä semmone ongelma että ku yritän katsoa peliä ja olla koneella noin muuten yhtä aikaa nii se ei toimi oikein. TV ja läppäri yhistettynä HDMI-piuhalla, mutta jos pidän koneen asetuksia niin että näytöt näyttävät samaa kuvaa, niin VLC näyttää pelkkää mustaa ruutua läppärillä, mutta VLC pyörii TVssä. Mutta jos laitan että asetuksena on "laajennettu näyttö" niin VLC näyttää mustaa ruutua TVssä ja peli pyörii läppärillä.. Sekavalta kuulostaa ja onkin mutta jos joku sai selvyyttä nii ois hienoa jos vois neuvoa miten saa toimimaan oikein..
Hei,
tietääkö joku mistä näkisi Winter Classic Alumni-pelit ihan täällä meren väärällä puolella? Ei löytynyt ihan heti guuggelista kun ei ole NHL-peli...ja kyselijä amatööri. Näyttäis tulevan NBCSN kanavilta...
Tue., December 31
Winter Classic Alumni Game #1 NBCSN 1 p.m.
Winter Classic Alumni Game #2 NBCSN 4 p.m.
Ainakin GCL:ssä on peli valmiina kuten mikä tahansa ottelu.
Jatzerman:
Toimiiko Macissa samallalailla kuin iPadissa että heittää vaan sen neulion-linkin safarin osoitekenttään niin alkaa näkyy?