NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 287
  • 9 711

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Suorat linkit toimii itsellä quicktimella macilla ilman mitään asetuksia, avaamalla vaan netti osoitteen.

iOS laitteilla toimii suoraan Safarin osoitekenttään laitteassa.
Sama mahdollisesti tietokoneen selaimilla.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Uusi versio GCRobohandista (apuja NHL GameCenterin käyttöön Windowsissa):
http://www.saunalahti.fi/~voas0572/robohand/fi/

v1.4 (15.12.2013)
- Uutta: hyppäykset tehdään kokonaan mustan palkin peitossa, eli aikapalkki ei enää vilahda näkyvissä
- Korjattu: hyppäykset onnistuvat nyt myös peleissä, joissa aikapalkin päällä on vaakasuuntainen vierityspalkki
- Korjattu: jotain sekalaisia pikkujuttuja
- Lisätty: ikoni

En tiedä toimiiko tämä uusi versio enää XP:ssä, mutta vanhakin versio on vielä jaossa.
 
Viimeksi muokattu:

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Eilen ei tainnut playlistin kautta kukaan saada toimimaan, vai saiko?
Itse koitin joskus 3maissa Detroitin matsia manuaalisesti avata mutta ei auennut.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Itse yritin Pens-Detroit -matsia saada eilen näkyviin niin listan kautta kuin manuaalisesti, mutta eipä auennut kummallakaan tavalla.
 

Tyler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kaivattais fiksumpien apuja..Lähtee vlc:ssä pelit kyllä pyörimään ja äänet kuuluu, mutta näyttö näkyy violettina. Ennen toimi striimit ilman mitään ongelmia, mutta nykyään heittää aina näytön heti violetiksi kun alkaa striimi pyörimään, eikä auta vaikka kuinka asentais ohjelman uusiksi tai käynnistelee uudelleen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Nyt kaivattais fiksumpien apuja..Lähtee vlc:ssä pelit kyllä pyörimään ja äänet kuuluu, mutta näyttö näkyy violettina. Ennen toimi striimit ilman mitään ongelmia, mutta nykyään heittää aina näytön heti violetiksi kun alkaa striimi pyörimään, eikä auta vaikka kuinka asentais ohjelman uusiksi tai käynnistelee uudelleen.

Hmm.. En osaa mitään sanoa mutta itsellä teki ton saman joskus kun oli yks pieni asetus väärässä. Varmista nyt ainakin: Tools -> Asetukset -> Video -> ja että lähdön kohdalla lukee automaattinen. Toihan pitäs tietysti olla automaattisena varsinkin jos oot uudelleen asentanu ohjelman.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pelilistat ei näy kellään, osoitteen syöttämällä pelittää.

Kokeile niin, että klikkaa sitä r/hockey linkkiä siitä vasemmalta. Tulee latauslogo siihen keskelle, häviää ja valkoinen ruutu edessä. Jätä siihen. Mulla meni pari minuuttia ja kaikki pelit tuli normaalisti siihen listalle.

Eli sama suomeksi: ne pelit tulee siihen, mutta viiveellä. Kokeile. Mä sain just toimimaan tolla systeemillä ja pääsee jännittämään Islesin ja Tampan rankut.
 

passenger

Jäsen
Onkos muilla toiminut NHL VideoCenterin maalikoosteet normaalisti? Minulle on viime aikoina käynyt usein niin, etteivät koosteet lähde pyörimään. Tietyn ottelun valitessa tulee videoruudun alapuolella teksti ettei kyseiselle päivälle ole merkitty otteluita. Päivittämälllä saattaa lähteä pyörimään, tai sitten ei. Sekä Firefoxilla, että Chromella sama juttu.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä noi yleensä toimii ilman ongelmia, mutta tänä aamuna en ole saanut vielä ensimmäistäkään koostetta näkyviin. Ilmoittaa tosiaan että tänään ei ole pelejä, ja jotenkin lataa sivun vain puolittain näkyviin. Adblockin olen ottanut pois päältä Nhl.comissa ollessani, eli vian ei luulisi olevan asetuksissakaan. En tiedä mikä härö lienee nyt sivuilla.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ei lähde pyörimään täälläpäinkään. Ei tapahdu mitään, mitään tekstiä en kyllä saa siitä etteikö videota tai ottelua olisi olemassa. Pelilista näkyy.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ei avaudu NHL:n maalikoostesivu normaalisti, mutta kun valitsin alasvetovalikosta joukkueen, niin ainakin Chicagon, Tampan ja Anaheimin viime yön koosteet pääsi katsomaan sitä kautta...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mulla on ärsyttävä ongelma Gamecenterissä, kun katson pelejä jälkkärinä. Tuossa "kelauskohdan" päällä on tuollainen ihmeen sininen palkki, jossa on nuolenpäät päissä. Mikä helvetti tuo on, miksi se on siinä ja mistä sen saa pois?

Kuva:

ImageShack - Online Photo and Video Hosting


Linkki vie imageshack kuvapalvelun sivuille, kuvaan esimerkistä Gamecenterissä.

Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jep sama ongelma, päivittyy muttei löydä mitään striimejä.
Täällä myöskin samaa vaivaa. 2.1.0 Rincewind ja sen kanssa toissa yönä viimeksi toiminut hockey.luac käytössä.

edit:
Mulla ei edes lista päivittynyt, eikä toiminut myöskään manuaalisena. Tilasin sitten viaplayn, onhan tässä jo säästettykin sen verran.
Kyllähän tuo 4500 ja aidot frameratet ihan vähän nakertaa, mutta samapa se on noita kuponkeja käytellä. vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös