NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 288
  • 9 692

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Onnistuin asentamaan tuon gamecenterin tähän omaan Nexukseen ja näyttää toimivan, mitä nyt tuntuu käyttöliittymä olevan vähän tahmea, mutta videot näkyy loistavasti.

Jos tähän jotain ohjetta muille vastaavassa tilanteessa olijoille laittaisi: (suluissa asiat, joilla ei välttämättä ollut mitään merkitystä, mutta tein ne kuitenkin)
1. Asensin Play-kaupasta TunnelBear-ohjelman, joka on VPN-ohjelma.
2. Luo tili tuohon ohjelmaan ja valitse ohjelmassa US ja päälle ON.
3. (en tiedä auttoiko tämä mitään, mutta yhden sivun ohjeissa oli että pitäisi tyhjentää play-kaupan tiedot, mutta itse sain asennettua ohjelman ilman play-sovelluksen avaamista.)
4. (Sijainti-tiedot pois)
5. Kun tuo VPN-ohjelma on päällä, niin avaa chrome (ainakin tällä toimi) ja kirjoita google hakuun: nhl gamecenter android
6. Ylimmäksi pitäisi tulla kaksi (2) samannimistä linkkiä play-kauppaan
7. Valitse ylempi/ensimmäinen näistä ja mulla ainakin kysyi, että missä avataan, niin valitse Chrome.
8. Tämän jälkeen play-kauppa avautui Chromessa ja sivu tarkisti, että sovellus toimii laitteessa ja painoin asenna-nappulaa.
9. Sovellus latautui ja asentui. Tunnelbearin voi sammuttaa ja sulkea. Sitten vaa sovellus päälle, kirjaudu sisään ja nauti.

Toivottavasti näistä on apua, ainakin mulla toimii nyt. :)

Kiitos vinkistä! Galaxy S4:ssa alkoi toimia, mutta Tab 2:ssa ei.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Taisin mennä kämmäämään jotain. Menin ja otin rastin pois auto renew kohdasta ja painoin uptade. Nyt ei löydy koko kohtaa enää enkä löydä paikkaa mistä saan tilattua uudestaan tuon palvelun.

Tarkoitus siis oli jotain kikkailla että saisin tilattua 99 hintaan palvelun.
Samoin kävi minulle.

Mitä kautta muut vanhat tilaajat olette tarkalleen ottaen uusineet tilauksen tuohon 99USD hintaan? Teittekö GCL:een uduen käyttäjätunnuksen?

Ainoa mitä löydän on Vaultin se 4,95USD tarjoussivu.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Samoin kävi minulle.

Mitä kautta muut vanhat tilaajat olette tarkalleen ottaen uusineet tilauksen tuohon 99USD hintaan? Teittekö GCL:een uduen käyttäjätunnuksen?

Ainoa mitä löydän on Vaultin se 4,95USD tarjoussivu.

Voi olla tyhmä kysymys, mutta kai siis yrität uusia tuota käyttäen, jotakin ip:n blockaajaa/kiertäjää?
 

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Ei ole tyhmä kysymys. Tosiaan stealthylla laitoin saksalaisen proxyn. Pitäiskö se 99usd-tarjpus tulla siihen etusivulle?
Kirjaudut eka omilla tunnuksilla normaalisti ilman stealthyä ja sitte laitat stealthyn päälle vaikka Saksan proxyllä. Tämän jälkeen menet tähän osoitteeseen

NHL Vault - Watch Classic Hockey Games and Replays Online

Mulla tuli tuohon ne vaihtoehdot ja siitä $99 klikkasin, jonka jälkeen lähes kaikki tiedot oli jo esitäytetty tilaukseen ja siitä sitten tilasin.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Kirjaudut eka omilla tunnuksilla normaalisti ilman stealthyä ja sitte laitat stealthyn päälle vaikka Saksan proxyllä. Tämän jälkeen menet tähän osoitteeseen

NHL Vault - Watch Classic Hockey Games and Replays Online

Mulla tuli tuohon ne vaihtoehdot ja siitä $99 klikkasin, jonka jälkeen lähes kaikki tiedot oli jo esitäytetty tilaukseen ja siitä sitten tilasin.
No jopas. Yritetty on monta kertaa avata tuota sivua eri proxyilla, mutta kun ei. Ainoa ostomahdollisuus on tuo 4,95$ / kk Vault-palvelu.

Hämärää.
 
Hei,

Eli harkitsen Gamecenterin tilaamista Euroopan / Saksan tilaushommelin kautta. Lueskelin hieman tätä ketjua ja paljon puhutaan siitä että Blackout matsit tarttee kiertää DNS:än avulla. Eli voiko joku GCL:ä käyttänyt hieman avata tätä asiaa?

Tietyt matsit siis eivät ole nähtävissä Euroopassa joten nämä täytyy sitten kiertää jollain tavalla että näkee? Ja miten blackout matsit ilmenee sovelluksissa (Playstation, iPad)..?

Kiitos etukäteen! :)
 
WELCOME TO NHL GAMECENTER LIVE™.
Your order has been approved and a confirmation email has been sent.
Now you can enjoy live hockey online and on your favorite devices. To see a complete list of supported devices, please visit nhl.com/devices


Tämä luki maksun jälkeen.

Package Purchased:
GameCenter LIVE - Full Season (INTL)

Billing Method: Single Payment of $99.95 US Dollars


Ja tämä tuli mailiin.

Eli onnistuin?

Mutta nyt kun kävin katsomassa tuolta niin ei missään lue että "kausi 2013-14" tyylillä niinkuin ennen.

EDIT eli tätä haen:
"Current Package
2013 Season"

Lukeeko muilla kenellä tuleva kausi tilattuna tuo jossain ?
 

Schadowan

Jäsen
Hei,

Eli harkitsen Gamecenterin tilaamista Euroopan / Saksan tilaushommelin kautta. Lueskelin hieman tätä ketjua ja paljon puhutaan siitä että Blackout matsit tarttee kiertää DNS:än avulla. Eli voiko joku GCL:ä käyttänyt hieman avata tätä asiaa?

Tietyt matsit siis eivät ole nähtävissä Euroopassa joten nämä täytyy sitten kiertää jollain tavalla että näkee? Ja miten blackout matsit ilmenee sovelluksissa (Playstation, iPad)..?

Kiitos etukäteen! :)

Blackout-matseja on aika hemmetisti, noin puolet kierroksen otteluista. Pelin päällä lukee "unavailable", mikäli peliä ei Euroopassa näytetä.

Itse olen käyttänyt nyt vajaan vuoden Unblock-us palvelua. 5CAD/kuukausi ja homma toimii. Sivustolla on erittäin tarkat ja helpot ohjeet, miten DNS-asetukset muutetaan eri laitteille. Sen jälkeen GCL:n tilaaminen ja pelien katsominen käy varsin sutjakkaasti, ei tarvitse paljoa stressailla.
 

Wire

Jäsen
Blackout-matseja on aika hemmetisti, noin puolet kierroksen otteluista. Pelin päällä lukee "unavailable", mikäli peliä ei Euroopassa näytetä.

Itse olen käyttänyt nyt vajaan vuoden Unblock-us palvelua. 5CAD/kuukausi ja homma toimii. Sivustolla on erittäin tarkat ja helpot ohjeet, miten DNS-asetukset muutetaan eri laitteille. Sen jälkeen GCL:n tilaaminen ja pelien katsominen käy varsin sutjakkaasti, ei tarvitse paljoa stressailla.

Itse käytän VPN:ää mutta kiinnostaa tietää onnistuuko tuolla Unblock-us:llä kiertää myös jenkkien omat Blackout pelit?
 

short

Jäsen
Itse käytän VPN:ää mutta kiinnostaa tietää onnistuuko tuolla Unblock-us:llä kiertää myös jenkkien omat Blackout pelit?
Kyllä onnistuu ja ainakin minulle mukavana bonuksena tulee se, että kun noi asetukset tekee pleikkaan niin saa myös Netflixistä käyttöön version jossa on tuoreempi ja monipuolisempi sisältö kuin "suomi" netflixissä.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Blackout-matsit pystyy kiertämään myös tunlr.netin DNS-asetuksilla eikä maksa mitään. PS3:lla toimii loistavasti ja olen tuota kokeillut myös Tab 2:lla. Hyvin toimi silläkin alustalla. VPN:n tavoin bonuksena Netflixin saa jenkkiversioksi, jolloin tarjonta kasvaa muutamaan potenssiin.
 
WELCOME TO NHL GAMECENTER LIVE™.
Your order has been approved and a confirmation email has been sent.
Now you can enjoy live hockey online and on your favorite devices. To see a complete list of supported devices, please visit nhl.com/devices


Tämä luki maksun jälkeen.

Package Purchased:
GameCenter LIVE - Full Season (INTL)

Billing Method: Single Payment of $99.95 US Dollars


Ja tämä tuli mailiin.

Eli onnistuin?

Mutta nyt kun kävin katsomassa tuolta niin ei missään lue että "kausi 2013-14" tyylillä niinkuin ennen.

EDIT eli tätä haen:


Lukeeko muilla kenellä tuleva kausi tilattuna tuo jossain ?

Ja nyt kävin tarkastelemassa vähän tilitietoja niin tililta ei mitään veloitettuna. Mitäs helvettiä ?
 

Härsk

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, #14 Shanahan
Sain s-postia automaattisesta veloituksesta 16.9. ja hinta olis $150. Jälkiviisaana/ovelana ajattelin perua tilauksen ja ottaa paketin uudestaan hintaan $99. Nyt kuitenkin saan hinnaksi koko ajan $150 vaikka mitä kokeilisin. Saako muut enää tuota satasen tarjousta esiin? Ite en enää tiedä mitä proxya liittymä näyttää änärin suuntaan kun kaikki mahdolliset kikkailut on kokeiltu..
 

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Ja nyt kävin tarkastelemassa vähän tilitietoja niin tililta ei mitään veloitettuna. Mitäs helvettiä ?

Eiköhän ne veloita, kun kausi lähenee. Itse irtisanoin Gamecenterin pari viikkoa sitten, mutta pääsen edelleen vielä katselemaan pelejä eli sopimuskausi on voimassa kauden alkuun asti.
 

Daigle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators & LFC
Olen itse hieman kahden vaiheilla ja puntaroin hieman tässä "ääneen"...

1) Tällä hetkellä mulla on telkkariin MTV Sportti ja Mix HD joten saan futikset ja paljon muuta sieltä. Mutta NHL-kausi on tuloillaan joten sitä varten rivikansalaiset hommaa Viaplayn.

Nämä yhteensä maksaa pyöreät 60e kuussa eli kohtuu suolaista. Ja toisaalta en oikeastaan töllöstä kato Sportilta kuin Englannin futista sekä lätkämajun pelit. Bonusta tästä vaihtoehdosta olis tosiaan se, että saa aika paljon eikä tarvi kikkailla proxyjen kanssa. Futis tulee aika kalliiksi, mutta Viaplayltä tulee muutaki ku NHL mikäli siltä tuntuu.

2) Olen katsellut ja miettinyt. Futista varten jotkut tuttavat ovat ottaneet Al Jazeera Sportin joka on alta pari kymppiä kuussa ja näkyy EPL, Serie A, La Liga ja ties mitä muuta. Siihen kylkeen sitten Unblock tai jokin muu vastaava proxypalvelu. Lätkää varten pitääkin olla sitten joko nhl.comin oma paletti mikä näytti proxyllä testatessa olevan 99,95 USD koko kausi mikä kyllä kiinnostais.

Tuon ku pilkkoo osiin niin yhteensä Unblockin tai vastaavan kanssa hintaa tulee noin 30 euroa kuussa. Tässä bonuksena ois AJS:n tarjonta, jossa siis futis, NBA, yleisurheilu... Eikä pelkästään arabiaks. Futiskin on englanniksi.
---------

Summasummarum:
30 euron erotus kuussa harvoin kaataa omaa talouttani vaikka kokonaisuutena hirvittää tuo kokonaiskustannus. Koko änärikaudestaki 225 euroa on aika kova hinta ku vertaa nhl.comin vajaa 80e. Futiksen osalta olen ottanu ton Mix HD:n dokkarikanavoiden pohjalta joten sitä en kadu.

Kysymyksiäkin tähän postiin liittyy...
Onko tuo Viaplay hyvä? Onko blokattuja pelejä? Takkuileeko toiminta? Miten on irtisanomismahdollisuuden laita?
Viime kauden alussa taisi olla jotain ongelmia aika paljonkin. Sittemmin niitä korjattiin aika nopeasti?

Arvostan kovasti mielipiteitä ja vastauksia.
 

VilleSeina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, SaiPa
Kysymyksiäkin tähän postiin liittyy...
Onko tuo Viaplay hyvä? Onko blokattuja pelejä? Takkuileeko toiminta? Miten on irtisanomismahdollisuuden laita?
Viime kauden alussa taisi olla jotain ongelmia aika paljonkin. Sittemmin niitä korjattiin aika nopeasti?

Itse jatkan kolmatta vuotta tyytyväisenä asiakkaana, lähinnä koska en jaksa ruveta turhia säätämään mutta myös tykkään katsoa muuta sporttia ja leffoja tuolta.

Mitään blokattuja pelejä ei ole. Tällä kaudella vielä plussana Antti Mäkinen selostaa osan matseista suomeksi, viime kaudella kun ainoastaan ruotsin kieli oli viaplayn omiin lähetyksiin saatavilla. GC toki näyttää joka matsin alkuperäisselostuksella.

Toiminta ei takkuile. Viime kaudella avauskierroksella oli ongelmia jotka ilmeisesti olivat toimittajan päässä, sen jälkeen ei ollut ainakaan itsellä mitään joka olisi mieleen jäänyt. Tuon reilut 100 matsia kun suorana katsoin.

Voit katkaista tilauksesi aivan milloin vain, palveluhan tilataan vain kuukaudeksi kerrallaan. Tilin voi myös laittaa pari(?) kertaa vuodessa(?) ns. passiiviiseksi eli jos maksat tilauksen vaikka 1. päivä ja lähdet 2. päivä pariksi viikoksi reissuun, laitat tilin passiiviseksi ja seuraava veloitus siirtyy tuolla kahdella viikolla eteenpäin.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Täältä myös pinnat viaplaylle. Mä arvostan myös että ei tarvitse kikkailla pelien kanssa vaan homma toimii. Nythän siihen pakettiin on tullut kaikkee muutakin härpäkettä kylkeen eli katsottavaa riittää. Sitä en ymmärrä kun jengi jaksaa kitistä aina hinnoista. Ei tuolla 25e/kk hirveesti olutta ja röökiä ostella jos niitä käyttää ( vertauksena oli pakko heittää) eli paketin hinta ihan kohtuullinen.
 

Sakarias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Itselle valinta on helppo, NHL Gamecenter. Ensinnäkin hinta, koko kausi kurssista riippuen n. 75€ vs. Viaplayn 225 €. Toiseksi GCL toimii iPhonessa/iPadissa joilla itse suurimman osan peleistä katselen ja kaikki alkuperäisselostuksilla. Viaplayn kautta pääset GameCenteriin ainoastaan tietokoneella. Blokatut pelit ei ollut ainakaan viime kaudella ongelma. Löytyy kyllä ilmaispalveluitakin, joilla ne voi kiertää. Jonkun pelin olen kuunnellut Mäkisen selostuksia ja mulle se riitti eli kiitos ei. Itse olen valmis maksamaan vain NHL:stä, joten ViaPlayn kautta tulevat KHL, NFL leffat ym. ei kiinnosta sen vertaa että niistä maksaisin.
 

Daigle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators & LFC
Jäi mainitsematta, että itsellä on ollu GCL viimeset pari kautta ja olen kyllä ollu tyytyväinen, mutta se viime kauden blackout'n'proxy kikkailu ei maittais enää.
Selostuksen pidän mielelläni itse alkuperäisenä, mutta tuo tosiaan ei tullutkaan mieleen, että GC on erillinen systeemi itse Viaplaystä eli vaikka telkkari tai Xbox omaisi Viaplayn softan niin niillä ei NHL:ää voi katsella? Onnistuuko katsella GC-softalla? Itsellä on Xboxissa GC-softa laiteltuna ku sain imastua käytettyäni kaverin hollantilaista tunnusta lataamiseen.

Leffoja ynnä muita varten itsellä on Netflix ja internet joten sikäli en ole kiinnostunut, mutta mikäli sellainen on tarjolla yksinkertaisesti niin kyllähän se toimii.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jäi mainitsematta, että itsellä on ollu GCL viimeset pari kautta ja olen kyllä ollu tyytyväinen, mutta se viime kauden blackout'n'proxy kikkailu ei maittais enää.
Selostuksen pidän mielelläni itse alkuperäisenä, mutta tuo tosiaan ei tullutkaan mieleen, että GC on erillinen systeemi itse Viaplaystä eli vaikka telkkari tai Xbox omaisi Viaplayn softan niin niillä ei NHL:ää voi katsella? Onnistuuko katsella GC-softalla? Itsellä on Xboxissa GC-softa laiteltuna ku sain imastua käytettyäni kaverin hollantilaista tunnusta lataamiseen.

Leffoja ynnä muita varten itsellä on Netflix ja internet joten sikäli en ole kiinnostunut, mutta mikäli sellainen on tarjolla yksinkertaisesti niin kyllähän se toimii.
Ei pysty.
Viaplay riisuttu Gcl toimii vain Pc:llä/Macilla.
Itse siirryn GCL-asiakkaaksi,unbockilla noi blackoutit näemmä pystyy kiertämään ilman sen suurempaa kikkailua.
Lisäksi katsoin lähes joka yö viime kaudella pelejä,viaplaylla oli ongelmia GCL-sovelluksen/sivujensa kanssa monta kertaa,ei nyt kymmeniä mutta kuitenkin,osa näyttää vaan unohtaneen ne.
Silloinhan toimi vain se "hätälinkki",tv-kuvan stream.
Eniten rasittaa se että Viaplaylla ei nää noita consended games-koosteita ja NHL-tonight on katsottavissa klo 12 vai 13 asti jonka jälkeen et sitä voi katsella.
 

Daigle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators & LFC
Testasin tuota Unblockia ku siinä on toi viikon trial. Toimi kyl ongelmitta rekisterisivun kans, ku vertasi esim Stelthyyn mitä viime kaudella käytin aika paljon just blackout-matsien kans. Sit ku vaihto USA tohon Netflixiin niin puff ku tuli lisää kamaa.

Voipi olla, että palaan vielä takas GCL-käyttäjäks nhl.comin kautta.

EDIT:
SmartDNS oli se mitä kaverit oli tuon Al Jazeeran kans käyttäneet. Toimii ainaki kuvauksen perusteella ihan hyvin sitten myös NHL.comin kans.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Testasin tuota Unblockia ku siinä on toi viikon trial. Toimi kyl ongelmitta rekisterisivun kans, ku vertasi esim Stelthyyn mitä viime kaudella käytin aika paljon just blackout-matsien kans. Sit ku vaihto USA tohon Netflixiin niin puff ku tuli lisää kamaa.

Voipi olla, että palaan vielä takas GCL-käyttäjäks nhl.comin kautta.

EDIT:
SmartDNS oli se mitä kaverit oli tuon Al Jazeeran kans käyttäneet. Toimii ainaki kuvauksen perusteella ihan hyvin sitten myös NHL.comin kans.
Sori off-topic.
Käypä tuolla futisforumilla lukemassa tuosta smartdns:sta.
Mulla on AJS+smartdns,eilen oli pikkasen ongelmia tuon setin kanssa.
 

Daigle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators & LFC
Joo luin juuri itsekin asiasta, mutta kuuleman mukaan toimii taas.

Mutta paljon ollu porua tuosta, kun Englannissa pubit on alkanu pyörittään Al Jazeeran kautta pelejä ja Skyllä menee rahat ohi.

En kyllä sinänsä näe miten tilanteen voisi estää lopulta, koska uusia kikkoja tulee aina ja nykyinen verkkotekniikka mahdollistaa tämän niin helposti.

Mut GCL:n taidan ottaa kuites tuolta NHL.comin kautta kuten ennen. Suotta sitä alkaa läpsytteleen mitään Viaplayn kanssa, jos kerran ongelmia on ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös