Olen itse hieman kahden vaiheilla ja puntaroin hieman tässä "ääneen"...
1) Tällä hetkellä mulla on telkkariin MTV Sportti ja Mix HD joten saan futikset ja paljon muuta sieltä. Mutta NHL-kausi on tuloillaan joten sitä varten rivikansalaiset hommaa Viaplayn.
Nämä yhteensä maksaa pyöreät 60e kuussa eli kohtuu suolaista. Ja toisaalta en oikeastaan töllöstä kato Sportilta kuin Englannin futista sekä lätkämajun pelit. Bonusta tästä vaihtoehdosta olis tosiaan se, että saa aika paljon eikä tarvi kikkailla proxyjen kanssa. Futis tulee aika kalliiksi, mutta Viaplayltä tulee muutaki ku NHL mikäli siltä tuntuu.
2) Olen katsellut ja miettinyt. Futista varten jotkut tuttavat ovat ottaneet Al Jazeera Sportin joka on alta pari kymppiä kuussa ja näkyy EPL, Serie A, La Liga ja ties mitä muuta. Siihen kylkeen sitten Unblock tai jokin muu vastaava proxypalvelu. Lätkää varten pitääkin olla sitten joko nhl.comin oma paletti mikä näytti proxyllä testatessa olevan 99,95 USD koko kausi mikä kyllä kiinnostais.
Tuon ku pilkkoo osiin niin yhteensä Unblockin tai vastaavan kanssa hintaa tulee noin 30 euroa kuussa. Tässä bonuksena ois AJS:n tarjonta, jossa siis futis, NBA, yleisurheilu... Eikä pelkästään arabiaks. Futiskin on englanniksi.
---------
Summasummarum:
30 euron erotus kuussa harvoin kaataa omaa talouttani vaikka kokonaisuutena hirvittää tuo kokonaiskustannus. Koko änärikaudestaki 225 euroa on aika kova hinta ku vertaa nhl.comin vajaa 80e. Futiksen osalta olen ottanu ton Mix HD:n dokkarikanavoiden pohjalta joten sitä en kadu.
Kysymyksiäkin tähän postiin liittyy...
Onko tuo Viaplay hyvä? Onko blokattuja pelejä? Takkuileeko toiminta? Miten on irtisanomismahdollisuuden laita?
Viime kauden alussa taisi olla jotain ongelmia aika paljonkin. Sittemmin niitä korjattiin aika nopeasti?
Arvostan kovasti mielipiteitä ja vastauksia.