Viaplay, minun kokemukset/toiminta
Täällä on paljon juttua tosta Viaplayn toiminnasta ja maksuista, joten kerron kaiken mitä itse olen siitä oppinut.
1. Pakettiin kuuluu Leffa, Sarjat ja Urheilu, pakettia ei saa ilman että ottaa kaiken.
2. Hinta on 16,95/kk ja sen voi perua heti kun ei enää tarvitse kyseistä pakettia, paketti sulkeutuu automaattisesti heti kun jo maksettu aika päättyy.
3. Viaplayssa voi katsoa NHL:aa joko Viasatin omia lähetyksiä ja/tai Gamecenterin kautta (itse käytin vain jälkimmäistä)
4. Ei toimi PS3 kautta, itse vedin läppäristä HDMI johdon telkkariin ja katsoin sieltä.
5. Kuvalaatu on valittavissa, käytin itse pääasiassa HD, mutta joskus piti vaihtaa feedi koti/vierasjoukkueen välillä, kun kuva oli rakeinen.. yleensä korjaantui muutamassa minuutissa.
6. Ottelut pystyy katsomaan koska vaan, ja aloittaa alusta vaikka ottelu olisi kesken, poikkeuksena oli muistaakseni PO:ffien aikaan, jolloin oli joku Blackout/rajoite, ja jälkilähetyksenä matsin pystyi katsomaan (jos ei katsonut livenä) tunti tai kaksi ottelun päättymisen jälkeen.
7. Kaiken kaikkiaan Viaplay on kelpo paketti, kuvalaadun kanssa oli hetkittäisi ongelmia, mutta missä streamissa ei olisi.
8. Mukava yllätys oli että olin finaalien aikaan lomalla ja sielläkin pystyi hotellin aulassa katsomaan Viaplaylla matsin livenä, eli toimii myös ulkomailla (ainakin Roomassa)
Voipi olla että kaikkiin näihin kysymyksiin on vastattu, mutta ajattelin että tällainen tiivistelmä saattaa olla jollekkin hyödyllinen.