NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 020
  • 9 692

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onkos kaikilla toiminut tuo viaplay/gamecenter moitteita? Vaikuttaa kyllä niin hyvältä paketilta, että mikäli se muilla on toiminut hyvin niin eiköhän se silloin minullakin toimisi. Ja jos haluaa katsoa matsin seuraavana päivänä ilman, että tietää lopputulosta niin onko se helppoa? Tarkoitan, että jos kirjaudun gamecenteriin sisään niin ei kai ne otteluiden tulokset ole siellä esillä?
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Onkos se sitten paljon, jos sillä saat KAIKKI NHL pelit? Urpotv maksaa saman verran ja lähettää pari kälystä peliä viikossa.. Nyt saat myös muuta sisältöä.. Jännä kun ei mikään riitä.. :) No, kyllähän nelonen pro näyttää kans pelejä, olisko se sitten parempi? En tiedä millasissa paketeissa sitä myydään..

Voi herranisä mikä tuomio tuli foorumiveljiltä! En ole sanonut missään välissä tuosta hinnasta yhtään mitään. Lähinnä ihmettelen, että miksi kaiken muun saa yksin ja tietysti pienemmällä hinnalla, mutta lätkäfani saa maksaa kaikesta? Ei sillä, kyllä tämmöinen työssäkäyvä opiskelija tuon pystyy maksamaan.

Ja vielä siihen kun kysyin toista palvelua; "se nyt vaan on tyhmää maksaa likaa". Eli jos joku olisi tiennyt halvemman ja pelkän NHL:n sisältävän paketin, olisin voinut tarttuakin. Nyt taidan tilata tän viaplayn, jos se vaikka hyväksyisi Electronini (appstore ja psn toimii).
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Voi herranisä mikä tuomio tuli foorumiveljiltä! En ole sanonut missään välissä tuosta hinnasta yhtään mitään. Lähinnä ihmettelen, että miksi kaiken muun saa yksin ja tietysti pienemmällä hinnalla, mutta lätkäfani saa maksaa kaikesta? Ei sillä, kyllä tämmöinen työssäkäyvä opiskelija tuon pystyy maksamaan.

Ja vielä siihen kun kysyin toista palvelua; "se nyt vaan on tyhmää maksaa likaa". Eli jos joku olisi tiennyt halvemman ja pelkän NHL:n sisältävän paketin, olisin voinut tarttuakin. Nyt taidan tilata tän viaplayn, jos se vaikka hyväksyisi Electronini (appstore ja psn toimii).

Mikä tuomio, kysyin vaan että onko se sitten paljon kun nostit hinnan esille (sulkeissa).. Tuon halvempaa palvelua ei voisi edes haaveilla (GCL maksoi pelkästään saman verran viime kaudella), nyt tulee sit muutakin. Paljonko sitten olisi sopiva summa pelkästä jääkiekosta? Ja tarviiko niitä leffoja katsoa?

En vain ymmärrä sun pointtia, että mikä on ongelma.. Ja kuten sanoin niin nelonen pro näyttää pelejä ja viasat hockey, en tee kaikkea puolestasi että tarkistaisin niiden hinnat sinulle, mut siinä ne vaihtoehdot on. Tai sitten streamin metsästys laadun kustannuksella, mutta ilmaiseksi. Mut jos tuo raha ei ole se ongelma, niin ehdottomasti Viaplay tilaukseen! Ps. Ei kannata olla liian herkkis.. ;)
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
En kyllä herkistelemään ole rupeamassakaan :) . Yleisesti jengi vaan dumas suoraan, kun mainitsin hinnan viestissäni. Ja nelosta en todellakaan ole tilaamassa. Viaplay siis jos vaan electron kelpaa, sen verran sitä tuossa kehuttiinkin jo. Eiköhän tää ollut sitten tässä!
 

Pengu

Jäsen
Itse olen vakuuttunut tuosta Viaplaysta ja päätinkin sen viime playoffien jälkeen hankkiakin. On tuo kyllä niin paljon kaikkia ominaisuuksia Viaplayssa esim kun itsellä iPhone/iPad löytyy niin niitten kautta voi katsoa, sitten on PS3 mahdollisuus nykyään ja kysynkin että kuinka paljon tuo ps3 plus tulee maksamaan kun se tarvitaan että voi pleikan kautta katsoa? Tämä ei siis vaikuta mitenkään vaan olisi iso plussa. Sitten vielä elokuva mahdollisuus. Viaplay tulee hankittua.

Aijai, on kyllä odotettu että yöllä saa taas herätä katsomaan maailman parasta kiekkoa! On tää elämää!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Itse olen vakuuttunut tuosta Viaplaysta ja päätinkin sen viime playoffien jälkeen hankkiakin. On tuo kyllä niin paljon kaikkia ominaisuuksia Viaplayssa esim kun itsellä iPhone/iPad löytyy niin niitten kautta voi katsoa, sitten on PS3 mahdollisuus nykyään ja kysynkin että kuinka paljon tuo ps3 plus tulee maksamaan kun se tarvitaan että voi pleikan kautta katsoa? Tämä ei siis vaikuta mitenkään vaan olisi iso plussa. Sitten vielä elokuva mahdollisuus. Viaplay tulee hankittua.

Aijai, on kyllä odotettu että yöllä saa taas herätä katsomaan maailman parasta kiekkoa! On tää elämää!

Viaplay vaatii pleikalla toimiakseen Playstation Plus jäsenyyden. Tällä hetkellä plussa on alessa ja maksaa reilun kolmekymppiä vuodeksi. Sitä ei tosin kannata ottaa jos vain lätkää meinaa katsoa, nhl-pelit eivät pleikalla toimi, pelkästään leffat ja sarjat.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olisi pieni kaveriporukka kenties hankkimassa tuota Viaplayn Gamecenteriä. Hyvä "kisastudiokin" olisi tiedosssa, että pääsisi samasta tuutista monta peliä väijymään. Mutta aina tämä ei onnistu joten kysynpä vain, että pystyykö palveluun kirjautumaan samanaikaisesti kahdesta tai usemmasta eri osoitteesta? Onko kokemusta?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkos kaikilla toiminut tuo viaplay/gamecenter moitteita? Vaikuttaa kyllä niin hyvältä paketilta, että mikäli se muilla on toiminut hyvin niin eiköhän se silloin minullakin toimisi. Ja jos haluaa katsoa matsin seuraavana päivänä ilman, että tietää lopputulosta niin onko se helppoa? Tarkoitan, että jos kirjaudun gamecenteriin sisään niin ei kai ne otteluiden tulokset ole siellä esillä?

Viaplayta voin kyllä suositella, jos kiinnostaa ja on aikaa katsoa enemmän kuin muutama peli kuussa (että on ns. hintansa väärti). Tuon kauttahan on siis pääsy sinne Gamecenteriin, eli voi kattoa minkä matsin haluaa, milloin haluaa. Itse en "pysty" yöllä pelejä katsomaan niin tuo oli todella kätevä ominaisuus, katteli vaikka matsit aamupäivällä ennen iltavuoroa. Lisäksi kuvanlaatu on erinomainen esim. Urhon lähetyksiin verrattuna (heh), ja kaikki alkuperäisselostuksilla jne.
 

gozela

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertokaapas viisaammat tuosta Viaplayn kautta käytettävästä NHL Gamecenteristä. Viaplayn sivuilla lukee, että Gamecenteriin mennään Viaplayn kautta linkillä, mutta saako Viaplayn käyttäjä tunnukset suoraan tuonne Gamecenteriin, tai voiko samoilla tunnuksilla kirjautua suoraan sinne? Tämä kiinnostaa sen vuoksi, että mulla on Apple TV josta löytyy Gamecenter -softa, joka luonnollisesti vaatii kirjautumisen (se toimii nyt mulla, kun sain viime vuonna tilattua palvelun itselleni). Eli jos hankin Gamecenterin Viaplayn kautta, niin voinko käyttää Apple TV:ltä edelleen tuota palvelua, kuten nytkin?
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Kertokaapas viisaammat tuosta Viaplayn kautta käytettävästä NHL Gamecenteristä. Viaplayn sivuilla lukee, että Gamecenteriin mennään Viaplayn kautta linkillä, mutta saako Viaplayn käyttäjä tunnukset suoraan tuonne Gamecenteriin, tai voiko samoilla tunnuksilla kirjautua suoraan sinne? Tämä kiinnostaa sen vuoksi, että mulla on Apple TV josta löytyy Gamecenter -softa, joka luonnollisesti vaatii kirjautumisen (se toimii nyt mulla, kun sain viime vuonna tilattua palvelun itselleni). Eli jos hankin Gamecenterin Viaplayn kautta, niin voinko käyttää Apple TV:ltä edelleen tuota palvelua, kuten nytkin?
Kuten myös itseäni kiinnostaa koska PS3:selle saa jenkkitunnareilla ladattua NHL Gamecenter live softan. Tällä periaatteella katselin jo viimekaudella pelejä PS3:sella ja PC:llä, mutta silloin käytössä olikin ihan alkuperäinen GCL proxyillä ostettua. Nyt jännätään siis että jatkuuko proxyjen kautta tilattu GCL, vai pitääkö ostaa Viaplay? Laitoin vielä tuonne GLC:n tietoihin että asun jenkeissä ja osoitteet sen mukaan.

Viaplayn kauttahan ei ainakaan pysty pleikkarilla sitten NHL-matseja katsomaan, elleivät muuta softaa jotenkin?
 

mohmot

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertokaapas viisaammat tuosta Viaplayn kautta käytettävästä NHL Gamecenteristä. Viaplayn sivuilla lukee, että Gamecenteriin mennään Viaplayn kautta linkillä, mutta saako Viaplayn käyttäjä tunnukset suoraan tuonne Gamecenteriin, tai voiko samoilla tunnuksilla kirjautua suoraan sinne? Tämä kiinnostaa sen vuoksi, että mulla on Apple TV josta löytyy Gamecenter -softa, joka luonnollisesti vaatii kirjautumisen (se toimii nyt mulla, kun sain viime vuonna tilattua palvelun itselleni). Eli jos hankin Gamecenterin Viaplayn kautta, niin voinko käyttää Apple TV:ltä edelleen tuota palvelua, kuten nytkin?

Pikaisella testauksella voin sanoa ettei toimi. Kokeilin itse viimekaudella niin, että ostin viaplayn (jonka kautta pääsee sillä erillisellä linkillä Gamecenteriin) ja latasin PS3:lle jenkkitunnuksilla Gamecenter sovelluksen. Kokeilin sinne syöttää noita viaplayn tunnuksia. Eipä toiminut.
Tämä siis pikaisella testauksella.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Pikaisella testauksella voin sanoa ettei toimi. Kokeilin itse viimekaudella niin, että ostin viaplayn (jonka kautta pääsee sillä erillisellä linkillä Gamecenteriin) ja latasin PS3:lle jenkkitunnuksilla Gamecenter sovelluksen. Kokeilin sinne syöttää noita viaplayn tunnuksia. Eipä toiminut.
Tämä siis pikaisella testauksella.

Juu ei. Eli sinne kun tosiaan mennään Viaplayn kautta, niin selaimen osoiterivillakin lukee muistaakseni jotain viasat hommelia. Eli GC tunnistaa käyttöoikeuden siitä mistä käyttäjä sinne tulee.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Nyt mennee Netflix jäähylle muutamaksi kuukaudeksi ja tilalle Viaplay. Toivottavasti toimii Xbox-appsin kautta myös nämä NHL-pelit. Nelonen Pro:n tarjonta ei taida riittää omiin tarpeisiin: 4 random suoraa ottelua viikossa.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Mutta aina tämä ei onnistu joten kysynpä vain, että pystyykö palveluun kirjautumaan samanaikaisesti kahdesta tai usemmasta eri osoitteesta? Onko kokemusta?
Ainakaan ESPN360:llä ei aikanaan pystyny enkä usko, että Viaplaylla myöskään. Sillä saadaan estettyä laittoman levityksen. Itse en siis omista Viaplayta, niin varmaa tietoa ei ole.

MInkä hintainen tuo NHL GameCenter on jenkkien puolella ja onko sitä mahdollista tilata sitä kautta Suomeen? En löytänyt kuin Vaultin hinnan (josta käsittääkseni näkee vaan uusintana), joka on siis $5/kk.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Ainakaan ESPN360:llä ei aikanaan pystyny enkä usko, että Viaplaylla myöskään. Sillä saadaan estettyä laittoman levityksen. Itse en siis omista Viaplayta, niin varmaa tietoa ei ole.

MInkä hintainen tuo NHL GameCenter on jenkkien puolella ja onko sitä mahdollista tilata sitä kautta Suomeen? En löytänyt kuin Vaultin hinnan (josta käsittääkseni näkee vaan uusintana), joka on siis $5/kk.
NHL Gamecenter ei onnistu suoraan Suomeen, ellet yritä kiertää nettisi maasijaintia yms.

NHL Vault ei taida myöskään toimia kummemmin enää, kun Viasat otti pohjolassa vallan? Viime kaudella näkyi jonkin aikaa Vaultissa archivena pelit, mutta sitten alkoivat myöhästellä päiväkaupalla ja oiskohan hävinnyt kokonaan?

Vault on kuitenkin sen verran halpa, että täytyy tarkistaa miten pelittää, kun kausi alkaa. Veikkaan, että blokkia tulee.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ja jos haluaa katsoa matsin seuraavana päivänä ilman, että tietää lopputulosta niin onko se helppoa? Tarkoitan, että jos kirjaudun gamecenteriin sisään niin ei kai ne otteluiden tulokset ole siellä esillä?

Voittaja tai häviäjä oli tummennettuna aina vaikka valitsi, että ei halua nähdä ottelun tulosta. Myös se näkyi oliko ottelu mennyt rankkareille tai jatkoajalle.

Varmin tapa saada jännittää ottelua on leikellä paperista tietokoneen/telkkarin yläreunaan jonkilainen sapluuna ja sen avulla käynnistää peli. Myös tyttöystävä nousee tässä kohtaa arvoon arvaamattomaan, jos häneltä luonnistuu koneen käyttö.
 

Burton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo viaplay menee kyllä tilaukseen tod.näköisesti.

Onko edellisillä kausilla ollut mahdollista katsoa jostain pelit heti aamulla ilmaiseksi?
En kuitenkaan katsoisi suorana pelejä kun korkeintaan sitten vasta pleijjareissa.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voittaja tai häviäjä oli tummennettuna aina vaikka valitsi, että ei halua nähdä ottelun tulosta.
Pitipä ihan käydä tarkistamassa tämä gamecenteristä muistin virkistämiseksi. Viime kauden aikana tuota parannettiin juurikin sen verran, että kun laittoi tulokset pois päältä, ei myöskään ottelun voittajaa tai mahdollista jatkoajalle/rankkareille etenemistä otteluiden kohdalla nähnyt. Eli hyvin pystyi pitämään lopputuloksen pimennossa. Tämä tietysti tuolla gamecenterissä itsessään, en tiedä onko asia toisin käytettäessä palvelua ViaPlayn kautta. Jos on, niin siinä olisi yksi syy lisää toivoa että GC:n käyttö onnistuu viime kauden tapaan.
 

TheDarkside

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,LA Kings
Viaplay, minun kokemukset/toiminta

Täällä on paljon juttua tosta Viaplayn toiminnasta ja maksuista, joten kerron kaiken mitä itse olen siitä oppinut.

1. Pakettiin kuuluu Leffa, Sarjat ja Urheilu, pakettia ei saa ilman että ottaa kaiken.

2. Hinta on 16,95/kk ja sen voi perua heti kun ei enää tarvitse kyseistä pakettia, paketti sulkeutuu automaattisesti heti kun jo maksettu aika päättyy.

3. Viaplayssa voi katsoa NHL:aa joko Viasatin omia lähetyksiä ja/tai Gamecenterin kautta (itse käytin vain jälkimmäistä)

4. Ei toimi PS3 kautta, itse vedin läppäristä HDMI johdon telkkariin ja katsoin sieltä.

5. Kuvalaatu on valittavissa, käytin itse pääasiassa HD, mutta joskus piti vaihtaa feedi koti/vierasjoukkueen välillä, kun kuva oli rakeinen.. yleensä korjaantui muutamassa minuutissa.

6. Ottelut pystyy katsomaan koska vaan, ja aloittaa alusta vaikka ottelu olisi kesken, poikkeuksena oli muistaakseni PO:ffien aikaan, jolloin oli joku Blackout/rajoite, ja jälkilähetyksenä matsin pystyi katsomaan (jos ei katsonut livenä) tunti tai kaksi ottelun päättymisen jälkeen.

7. Kaiken kaikkiaan Viaplay on kelpo paketti, kuvalaadun kanssa oli hetkittäisi ongelmia, mutta missä streamissa ei olisi.

8. Mukava yllätys oli että olin finaalien aikaan lomalla ja sielläkin pystyi hotellin aulassa katsomaan Viaplaylla matsin livenä, eli toimii myös ulkomailla (ainakin Roomassa)

Voipi olla että kaikkiin näihin kysymyksiin on vastattu, mutta ajattelin että tällainen tiivistelmä saattaa olla jollekkin hyödyllinen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voittaja tai häviäjä oli tummennettuna aina vaikka valitsi, että ei halua nähdä ottelun tulosta. Myös se näkyi oliko ottelu mennyt rankkareille tai jatkoajalle.

Varmin tapa saada jännittää ottelua on leikellä paperista tietokoneen/telkkarin yläreunaan jonkilainen sapluuna ja sen avulla käynnistää peli. Myös tyttöystävä nousee tässä kohtaa arvoon arvaamattomaan, jos häneltä luonnistuu koneen käyttö.

Tämä selvä ja kiitos vastauksesta! Eli pienellä näpertelyllä onnistuu tuo pelin katsominen ilman tuloksen tietämistä, mutta ekalla kerralla tuskin onnistuu tai saa peittää ensimmäisenä koko näytön ja availla sitä pikkuhiljaa jottei vahingossakaan näy tulos/voittaja :D
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Mites muuten internetyhteys? Onko kukaan kokeillut tuota 3Mbit/s alemmalla? Mulla olis kaksi paikkaa missä tätä sitten kauden alettua käyttäisin, mutta toisessa on vain 1Mbit/s internetyhteys.

edit. niin ja tietysti puhun Viaplaysta
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jes!

Onko muuten vielä hajua kellään, liittyykö GCL- NHL Vault -palvelu nykyään viaplayn settiin?? Se 12min kooste aamukahvin yhteydessä olis myöskin paljon parempi, kun nhl.comin highlightsit, ja koko matsia ei useinkaan ehdi&jaksa aamuklla kattoa.

usein tuli sitten kateltua töiden jälkeen pelejä, jos oli malttanut jättää tulokset katsomatta viimeyöltä työpäivän ajan.

mut olin erittäin tyytyväinen viaplayhin, ja nyt kun tieto kauden alkamisesta saatiin, niin instana tilaamaan!
 

gozela

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse siis ehdin tilaamaan sen ennen tuota euro-rajoitusta, joten kaipa se sitten päättyy automaagisesti. Taitaa siis mennä tuo Viaplay tilaukseen, ja saahan tuon sitten peruttua heti kuukauden jälkeen JOS tuo NHL:n oma GCL jatkaakin toimintaansa myös meillä euroilla...
Pitääkö paikkansa että noilla Viaplay-tunnareilla pystyy loggaamaan sisään suoraan tuolta GameCenter Liven ominta sivuilta?

Laitoin tänään mailia tuonne Gamecenterin asiakaspalveluun ja sieltä tuli vastaus, että tilaukseni jatkuu normaalisti myös tällä kaudella ellen sitä erikseen peru. Mainitsin mailissani, että olen Suomesta ja että olen tilannut palvelun viime kaudella ja pyysin vahvistusta että homma pelaa myös tällä kaudella. Eli nähtävästi niillä joilla on tunnarit tuonne Gamecenteriin, niin homma toimii edelleen tulevallakin kaudella!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös