NHL-lähetykset netissä

  • 3 729 407
  • 9 711

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Terve,

Löytyyköhän jotain HD-tason kuvaa yön Radulov vs. Crosby peliin? Laittakaa maksullisia tai ilmaisia jos on.. Kiitoset etukäteen.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal

Baawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Onko kenelläkään tietoa josta pystyisi otteluita katsomaan iphonella/ipadilla? Kun ei applen laitteissa toimi flash player

Iphonessa toimii flash ihan hyvin Skyfire-selaimella. Taitaa maksaa parin euron verran Apple Storessa. Matsit oon lähes kaikki saanu näkyviin, joihin kohtuullinen streami on löytynyt. Vaatii toki hyvää yhteyttä.

Viaplayerille jos on tulossa sovellus, niin se lienee tsekkaamisen arvoinen paljon matseja katsovalle.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Anteeksi, tämä vastaus varmasti löytyy tältä forumilta, mutta en sitä löytänyt. Tsekkasin Viaplayn ja NHLgamcentterin sivut, mutten löytänyt yksiselitteistä vastausta, joten here goes:

Haluaisin katsoa satunnaisesti livenä tai jälkilähetyksenä NHL:n pleijareita netin välityksellä. Olen valmis tästä maksamaan, mutta mieluiten tietysti maksaisin vähän enkä paljon. En haluaisi tehdä mitään pitkiä sopimuksia tms.

Eli mikä on paras tapa? Pari kautta sitten mulla oli lisenssi ESPN playeriin, mutta se ei enää taida kiekkoa näyttää?
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Viaplay, kuten stiflat sanoi. Ei tarvitse tehdä mitään pitkiä sopimuksia, vaan katkaiset sitten, kun ei enää nappaa. Ja tosiaan toi kuukausipaketti 16,95 e/kk (sis. aina Viaplayn leffat) tilaukseen, koska ei ole mitään järkeä maksaa useita euroja yksittäisistä otteluista.
 
NBC:n sivuilla näkyisi HD-laadulla tuo meneillään oleva Philly-Pens, joka kutkuttaisi, mutta ei tietenkään näy Pohjois-Amerikan ulkopuolelle. Löytyykö toimivaa proxya tähän hätään?
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
http://forum.wiziwig.eu/forums/29-NHL-Icehockey?

Yllä olevasta linkistä pääsee wiziwig foorumille, josta löytyy joka päivälle streamejä otteluihin.

Toivottavasti tästä on sinulle hyötyä ja ei tarvitse jokaisena phillyn pelipäivänä kysyä samaa asiaa vaan onnistunet hoitamaan streamin itsellesi aivan omatoimisestikin.

Ole hyvä. Ei tarvitse kiittää.

Nyt vasta huomasin, että täällä on tullut tällainenkin itku striimin kyselystäni.

Aina ei vain ole aikaa ja mahdollisuutta etsiä sitä paraslaatuisinta striimiä ja vielä nopeasti itse. Ja tämä käsittääkseni on ketju, jossa sitä voi muilta kysellä.

Ja kiitos nyt jälkikäteen kaikille, joilta striimi on löytynyt minunkin käytettäväkseni. Jotenkin kiittäminen on aina yön tiimellyksessä unohtunut.

EDIT. Toimii
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aina ei vain ole aikaa ja mahdollisuutta etsiä sitä paraslaatuisinta striimiä ja vielä nopeasti itse.

Wiziwig-linkeissähän nimenomaan se striimin laatu on se lähetyksen kengännumeron elikkäs koon avulla aika hemmetin hyvin ilmaistu, mutta ymmärrän että kaikki eivät Suomessakaan osaa numeroita ja siksi se pari klikkausta pitäisi kiireiselle uramiehelle* etsiä valmiiksi.

Nim. Kuka teillä käyttää mikroa puolestasi?

* = "ura" tässä juuri SIINÄ TOISESSA merkityksessä
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kännykällä näpräten akuutti kysymys en ehdi katsoa kuuluuko juuri tänne mutta alkaako calgary-anaheim klo 23 vai 04 SUOMEN AIKAA ??
 
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
NHL Playoff

Voipi olla nyt hieman pöljä kysymys,mutta itse en ainakaan mistään ole vielä löytänyt vastausta.Elikkäs:

Loppukesästä ostin tuon NHL Gamecenter Live palvelun kun sen vielä pystyi ostaa ilman suurempia kikkailuita ja nyt olen yrittänyt selvittää että kuuluuko tuohon pakettiin myös playoffit?Ei lue ainakaan tilaus kuitissa mikä sähköpostiin tullut mitään playoffeista..Ja jos nuo poffit eivät kuulu tuohon pakettiin niin kuka palvelun tarjoaja myy NHL playoffit nettistream palveluna vai myykö kukaan?

Vaikeata ainakin itselle tuntuu olevan tiedon löytäminen.Auttakkee!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Viaplay.fi myy tuota palvelua. 16,95€/kk. Ja Viaplayn kautta pääset myös GameCenteriin joten siinä on ihan hyvä tarjous. Kyllähän tuo 17e on suht hyvä hinta kun mitään tietynpituista sopimusta ei tartte tehdä. Menee kuukausi kerrallaan.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mulla siis on tuo gcl palvelu jo. En vaan mistään ole löytänyt tietoa että näkyykö poffit vai ei. Ilmeisesti viaplay näyttää jokaisen playoff ottelun?
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Mulla siis on tuo gcl palvelu jo. En vaan mistään ole löytänyt tietoa että näkyykö poffit vai ei. Ilmeisesti viaplay näyttää jokaisen playoff ottelun?
Jos minä olen ymmärtänyt oikein niin tuohon sun nykyiseen pakettiin ei playoffit kuulu. Eikös ainakin aiempina kausina ole game centeristä pitänyt ostaa playoff passi erikseen?

Ja Viaplay = NHL Game Center. Sieltä näkee tolla 16,95e/kk hinnalla koko kauden ja myös playoffit. Ihan kaikki pelit. Kirjaudut sisään viaplay.fi ja sitten sieltä linkin kautta vaan Game Centeriin katsomaan matsit vanhaan malliin. Toimii kuin se kuuluisa junan hissi. Suosittelen.
 

Petrick

Jäsen
Harmi kun ei Coolsport näytä näitä varhaisillan pelejä, se on ollu aika "varma" paikka saada asiallisia streamejä.
 

karhjoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Ja Viaplay = NHL Game Center. Sieltä näkee tolla 16,95e/kk hinnalla koko kauden ja myös playoffit. Ihan kaikki pelit. Kirjaudut sisään viaplay.fi ja sitten sieltä linkin kautta vaan Game Centeriin katsomaan matsit vanhaan malliin. Toimii kuin se kuuluisa junan hissi. Suosittelen.

Ja minäkun luulin, että viaplay on niitä ruotsiksi selostettuja. Väärin, tilasin samantien ja tosiaan NHL GameCenter LIVE nyt käytössä. Suurkiitokset!
 

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1993-1994
Joo itekin on toi GC live runkosarjapaketti ollu ja nyt kans ihmettelen et näkyykö noi pleijarit kans sitäkautta vai pitääkö ostaa vialta toi kuukauskerralla paketti.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Joo itekin on toi GC live runkosarjapaketti ollu ja nyt kans ihmettelen et näkyykö noi pleijarit kans sitäkautta vai pitääkö ostaa vialta toi kuukauskerralla paketti.

No nyt kun ainakin itse tarkemmin tsekkasin niin ainakin pelit löytyy GCL palvelun kautta kun vaan päiviä klikkailee eteenpäin.Jännä nähä sit miten käy,kuuluuko palveluun vai ei.Luulisi että kuuluu jos viaplayn kautta pystyy katsomaan GCL:n kautta playoffit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös